AndroidHealthClinic

High Quality Afslank Formulering - EHF GROUP? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Debelah

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2003
Berichten
6
Waardering
0
Wie kent de vetverbranders van EHF group? Ik zou deze graag eens willen proberen, ze zijn nu in promotie: 35€ voor twee potjes... Dit lijkt me wel interessant. Tnx in advance voor kritiek! Ik wil niet graag rommel kopen dus, help :rolleyes: ?

Samenstelling Afslank Formulering

Ingrediënten per capsule:

Chroom: 50.0 mcg

Koper: 1 mg

Zink: 6 mg

Selenium 50 mcg

L-Carnithine: 25 mg

Bitter Orange extract 6% (6 mg synephrine) 100 mg

Ma Huang extract 8% (2 mg ephedrine) 25 mg

Guarana extract 8% (8 mg caffeine) 100 mg

L-Tyrosine 100 mg

L-Phenylalanine 100 mg

Jodium (als kelp) 50 mcg

Vitamine B1 20 mg

Vitamine B2 30 mg

Vitamine B3 40 mg

Vitamine B5 20 mg

Vitamine B6 40 mg

Vitamine B12 200 mcg

Foliumzuur 200 mcg
 
Klinkt goedkoop, maar je moet wel met 2 dingen rekening houden;

1. Optimale dosis is 25mg efedrine/200mg caffeïne per 'serving' dus zal je onwijs veel pillen moeten slikken (zo'n 25 voor de juiste dosering caffeine terwijl je dan wel 50mg efedrine binnenhebt). Er klopt dus iets niet met de verhouding.

2. Er bestaan verschillende types chroom, maar je hebt dit niet gespecifieerd. Van chromium piccolinaat wordt gezegd dat het kankerverwekkend kan zijn.

Alles bij elkaar zou ik deze toch eerder afraden, en dan vooral wegens de foute doseringen. De beste fatburner is nog altijd een product met 25mg efe/200mg caffe en ev. aangevuld met synephrine, l-carnitine en wat antioxidanten.
 
Okay tnx... Wat als ik zelf nog extra caffeïne neem om aan die juiste verhouding te komen? L-carnitine is wel aanwezig en die chroom, kan het ook niet de goede versie zijn? Als het kankerverwekkend is zou dit toch niet verkocht worden door zo'n groot bedrijf?

Bedankt in ieder geval voor je tips, ik zal er toch nog maar over nadenken voor ik zoiets bestel...
 
Met extra caffeine erbij moet je nog altijd zo'n 12 pillen nemen, het blijft dus veel. En, tja, dat van die chroom is vrij recent dus als je de pas uitgebrachte producten bekijkt zal je zien dat ze het daar weggelaten hebben.
Maar winkels verkopen natuurlijk graag eerst hun oude stock. Nee, eerlijk, er zijn veel betere producten op de markt die niet zo veel duurder zijn...
 
Originally posted by Big Byron
Van chromium piccolinaat wordt gezegd dat het kankerverwekkend kan zijn.

??? Is bedoel je!?
 
Back
Naar boven