MuscleMeat

High test + deca +oxy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_43562

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
9.431
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
iemand ervaring met dit ong:

1gram test 1 tot 16
600 mg deca. 1 tot 16
Oxy 1 tot 6 75mg

Caber erin 2keer 0.5 pw

En mast e best eruit laten zeker ivm tegenhouden gainssss?

iemand ervaring met hoge dosissen test en deca en wat waren de gains? Results strenght?
 
Hoezo zou mast je gains tegenhouden, naar mijn weten zou het alleen wat vocht tegenhoud.
 
Hoezo zou mast je gains tegenhouden, naar mijn weten zou het alleen wat vocht tegenhoud.

Mast doet niet veel goeds aan ene test deca cycle je hebt oestro nodig voor te gainen... Bedoeling is big worden ... Mast vind ik meer iets voorn cut cycle
 
Deca aromatiseert geen eens zoveel en oestro pak je toch wel met een gram test. Dus dat mast je gains tegen gaat is bs.
Die mast zorgt alleen dat je verhouding anders word maar het totaal aan oestrogeen word niet minder.
 
Ik zou dit niet doen op 13% vet.
 
Cools zou je dit nooit aanraden. Veel te nat.
Ik heb zelf eens 1gr test, 400mg deca en dbol gedaan. Was wel echt een heerlijke massa kuur.
 
Ben 5 weken geleden begonnen op 750 test 600 npp en 600 mast. Begon flinke acne te krijgen en libido was niet alles. Daarbij hier ik flink vocht vast. Ook gyno.

Nu test op 500 en mast 400 en het is al beter, waarschijnlijk test nog verlagen naar 250.

Meer is niet altijd beter imo
 
Lol ik sta op 6 tot 7 % atm
Sorry ik ging uit van je ingevulde stats :P

Anyway, dat je wat oestrogeen nodig hebt om te groeien is prima. Betekent echter niet dat je jezelf moet veranderen in een oestrogeenfabriek. Iets puur androgeens erbij zou ik toch wel overwegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gyno door test/deca checking in, wat biomek zegt idd.
 
Sinds wanneer remt mast de gains? Vochtgains kan het wat remmen idd, dit icm gyno ga je wel kunnen bereiken met de kuur.
 
7
Sinds wanneer remt mast de gains? Vochtgains kan het wat remmen idd, dit icm gyno ga je wel kunnen bereiken met de kuur.


750test
400deca
800mast
75mg ox?
 
heb op 2 gram test gezeten .. let op je voeding en vocht valt mee .. cheaten is genadeloos voor je shape xxx
 
Naar mijn mening ben je beter af met lagere doseringen en een goede AE verhouding. Meer kwaliteit, minder sides en scheelt een hoop geld en gekloot.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
 
Ik heb iets vergelijkbaars gedaan, iets andere doseringen maar is een fijne kuur.
Gooi mast eruit, niet nodig in de bulk
 
Naar mijn mening ben je beter af met lagere doseringen en een goede AE verhouding. Meer kwaliteit, minder sides en scheelt een hoop geld en gekloot.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
de volheid is ongekend op 2 gram dat haal je niet met je ae verhoudingen.
 
de volheid is ongekend op 2 gram dat haal je niet met je ae verhoudingen.

Wat heb je er aan over gehouden aan die volheid? Nada.. is het dan waard om zulke schommelingen in je hormonen aan te woelen voor die volheid die toch tijdelijk is? Voor de sommige wel, voor sommige niet.
 
Dat lag niet aan de 2 gram test man. Dat is de t3 waarmee die wat te ver is gegaan. Maar rebound op 2 gram test zou dan wel weer bruut zijn.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dat lag niet aan de 2 gram test man. Dat is de t3 waarmee die wat te ver is gegaan. Maar rebound op 2 gram test zou dan wel weer bruut zijn.

Doelde niet op vntl maar meer in t algemeen. If you dont use it, you will lose it
 
Back
Naar boven