MuscleMeat

high test only de moeite

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
215
Wie heeft er ervaring met 1g test only?
De moeite waard of toch beter stacken

Wil eigelijk deca en tren even laten voor wat het is, tren neem ik voor de zomer pas weer

Vond het vorig jaar wel grappig kg's vlogen eraan. 13kg in 7 weken ofzo. Alleen die vochtkop.. tjonge jonge jonge haha

Zat op 500 test E e3d

Ik kuur niet anders dan op een gram test met 10 mg. aromasin. Kun je tren en dat soort rommel achterwege laten :)

ik zeg doen! Was mijn beste kuur ooit. wel icm 50 ed provi

Zou er wel iets bijnemen als provi ofzo.
Kennis van me gaat ook machtig goed op 1000 test 1000 mast. Is ook zonder tren of deca :D

Vond het vorig jaar wel grappig kg's vlogen eraan. 13kg in 7 weken ofzo. Alleen die vochtkop.. tjonge jonge jonge haha

Zat op 500 test E e3d
hoe was je voeding?

Stacken is beter denk ik maar je gaat zeker hard gainen op 1g test only, alleen ff flink wat vocht in die periode he. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je resultaten worden, mocht je het doen kun je dan tijdens en na je kuur posten hoe het ging?

Zal ik doen nu eerst 6 weken bridge op 125 mg test

Stacken is beter denk ik maar je gaat zeker hard gainen op 1g test only, alleen ff flink wat vocht in die periode he. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je resultaten worden, mocht je het doen kun je dan tijdens en na je kuur posten hoe het ging?

Vocht ligt puur aan voeding. Ik sta gewoon keihard op een gram met 10 mg. Aromasin. Wil je echt de Greek Chisseled look, maken wat bold en mast (i.c.m verlagen test) het wel zo´n beetje af. Als je sides kunt en wilt handelen verdient tren uiteraard de voorkeur :)

Voor mij was het niet heel bijzonder. Wel een goede feel-good cycle; nauwelijks sides op test only. Maar wel erg goed op je voeding letten, een cheatday zat er voor mij niet meer bij boven 1000mg per week. Kreeg er anders meteen een waterhoofd van..

Een stack van test/tren/mast geniet absoluut de voorkeur wat mij betreft.

Zit nu op1000 test en 600 npp. Beetje verkeerd eten en idd een ballon. Voor de rest voel ik me echt top en de gainz nog nooit zo geweest als nu. Misschien nog wel keer test only de kans geven :-)

Back
Naar boven