Fitness Seller

High test vs test/deca

Bezoekers in dit topic

IronWarrior

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
4 jan 2016
Berichten
3.461
Waardering
2.155
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
15%
Beste dbb'ers,

Ik ben nieuwsgierig naar wat gebruikers ervaringen..

Wat is beter voor massa dianabol en high test of test, deca en dianabol?

Zelf net hersteld van een schouderluxatie, en wil graag met mijn volgende blast mijn oude massa weer (terug)pakken.
 
Deca is wel lekker voor je gewrichten, zit zelf nu op 500 test 400 deca en je merkt met paar dagen al dat veel meer reps kon doen zonder last te krijgen van knieën :o

Zou alleen zelf 14 weken deca met frontload doen ipv met dianabol stacken. Ben zelf niet zo'n fan van orals, kan je net zo goed 1 ml per week meer er in zetten als je 10 weken doet, ben je net zo duur uit en belast je je lever minder.

High test is ook wel leuk maar verschilt per persoon hoe mensen er op reageren.
 
Deca is wel lekker voor je gewrichten, zit zelf nu op 500 test 400 deca en je merkt met paar dagen al dat veel meer reps kon doen zonder last te krijgen van knieën :o

Zou alleen zelf 14 weken deca met frontload doen ipv met dianabol stacken. Ben zelf niet zo'n fan van orals, kan je net zo goed 1 ml per week meer er in zetten als je 10 weken doet, ben je net zo duur uit en belast je je lever minder.

High test is ook wel leuk maar verschilt per persoon hoe mensen er op reageren.

Zelf enorm fan van dianabol, dus die laat ik er sowieso in. Ik vind de kracht zo lekker van dianabol.
 
Interessant, mss beter om 900mg test te vergelijken met 500test 400deca?

ik volg dit topic, breek m'n kop over m'n volgende blast:roflol:
 
Interessant, mss beter om 900mg test te vergelijken met 500test 400deca?

ik volg dit topic, breek m'n kop over m'n volgende blast:roflol:

Ja, dit is ook mijn vergelijking. Wel inclusief dianabol uiteraard.

Ik dus ook. Ik twijfel enorm!
 
Test/deca sowieso. Deca is echt een goeie massabouwer, 400mg goeie deca ga je zeker merken.
 
Wordt toch afgeraden vanwege je libido?
Volgens de video is DHN een sterk genoeg androgeen als u 600mg + Deca neemt. En prolactine is geen probleem zoals oestrogeen laag genoeg is door de lage armomatisatie van deca
 
Volgens de video is DHN een sterk genoeg androgeen als u 600mg + Deca neemt. En prolactine is geen probleem zoals oestrogeen laag genoeg is door de lage armomatisatie van deca

Dus dat er per se test naast moet is dus onzin?

Sprak laatst ook met een oud bodybuilder en die deed vroeger ook deca-only.

Hier is dat een no-go.
 
Dus dat er per se test naast moet is dus onzin?

Sprak laatst ook met een oud bodybuilder en die deed vroeger ook deca-only.

Hier is dat een no-go.

Zal wel per persoon verschillen, je kan t proberen. Ergste wat kan gebeuren is dat je test bij moet spuiten en nog een paar dagen met een slappe pik loopt lijkt me?:thinking:
 
Zal wel per persoon verschillen, je kan t proberen. Ergste wat kan gebeuren is dat je test bij moet spuiten en nog een paar dagen met een slappe pik loopt lijkt me?:thinking:

Vroeger deden ze het allemaal.

Mwah, ik ga sowieso test spuiten. Het is algemeen bekend dat test gewoon de beste massabouwer is.

En ik heb een vrouwtje met een vrij hoog libido, dus daar zit ik niet op te wachten. :D
 
Vroeger deden ze het allemaal.

Mwah, ik ga sowieso test spuiten. Het is algemeen bekend dat test gewoon de beste massabouwer is.

En ik heb een vrouwtje met een vrij hoog libido, dus daar zit ik niet op te wachten. :D
Study: testosterone works better than Deca
Volgens dit artikel is Deca zo goed als test voor massa bij 300 mg pw. En ik zou speculeren dat bij een hogere dosis (600mg+), Deca is superieur, omdat dan estradiol is hoog genoeg voor de beste anabolisme en voldoende androgeengehalten worden bereikt voor sterkteverhogingen. Deca heeft een iets hogere anabolische beoordeling.
 
Study: testosterone works better than Deca
Volgens dit artikel is Deca zo goed als test voor massa bij 300 mg pw. En ik zou speculeren dat bij een hogere dosis (600mg+), Deca is superieur, omdat dan estradiol is hoog genoeg voor de beste anabolisme en voldoende androgeengehalten worden bereikt voor sterkteverhogingen. Deca heeft een iets hogere anabolische beoordeling.

Benieuwd wat Galen en Cools hier op zeggen.
 
Wordt toch afgeraden vanwege je libido?

Zoals al werd gezegd schijnt dit reuze mee te vallen.. heb zelf wel keer test deca gezet met mast ernaast best flinke dosering ook. 600 test 600 deca en 400 mast, toen nergens last van alleen me oestrogeen was wel sky high waardoor ik ook wat acne kreeg. Ga nu gewoon beetje less is more proberen zien of het veel verschil maakt :) plus heb geen vaste vriendin op het moment, dus als me vriend het ff niet doet hebben de neukertjes gewoon ff lekker pech haha
 
Beste dbb'ers,

Ik ben nieuwsgierig naar wat gebruikers ervaringen..

Wat is beter voor massa dianabol en high test of test, deca en dianabol?

Zelf net hersteld van een schouderluxatie, en wil graag met mijn volgende blast mijn oude massa weer (terug)pakken.

Ligt denk ik voor een gedeelte aan je kuur verleden..

Als je meerdere keren test only hebt gedaan zul je wss meer hebben aan test / deca.

Maar als je pas 1 keer een test only kuur hebt gedaan dan zul je gegarandeerd van een hogere dosering test nog voldoende groeien.

Je kan natuurlijk ook eerst high test doen, en daarna een keer test deca :)
 
Optie om eerst 8 weken high test te doen en daarna 8 weken test deca?
 
Ligt denk ik voor een gedeelte aan je kuur verleden..

Als je meerdere keren test only hebt gedaan zul je wss meer hebben aan test / deca.

Maar als je pas 1 keer een test only kuur hebt gedaan dan zul je gegarandeerd van een hogere dosering test nog voldoende groeien.

Je kan natuurlijk ook eerst high test doen, en daarna een keer test deca :)

Wat? Dus als je 1 gram test spuit kun je daarna nooit meer op 1 gram test gainen? :roflol:
 
Wat? Dus als je 1 gram test spuit kun je daarna nooit meer op 1 gram test gainen? :roflol:

Begrijpend lezen... het blijft lastig.

Je zal nooit op dezelfde hoeveelheid test-e even veel groeien, behalve als je in de tussentijd veel ben afgevallen.

Maar over het algemeen, als je nu 1 gram test-e doet en 5 kilo aankomt dan kun je er van uit gaan dat het de volgende keer op diezelfde dosering iets minder zal zijn. En dan heb ik het over vvm.

Dus als je even veel wil aankomen dan zul je of de dosering moeten verhogen of een extra middel toevoegen.

Is het nu duidelijk genoeg knul?:o
 
Back
Naar boven