MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

Ironmind

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
7.192
Waardering
1.052
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Dear gymaholics

Ik wil voor het eerst cruise/blasten, de cruise wil ik 10 weken 125mg test e zetten.

Na vorig jaar 2x aan mijn hernia op L5 / S1 te zijn geopereerd is het nog steeds kut, want die tussenwervel is gewoonweg versleten..
Laatste operatie was eind november en ik acht mezelf fit genoeg om weer terug te blasten.
Laatste kuur is overigens zo'n 1,5 jaar terug!

Doel is eerst recomp/cutten, daarna carbs + kcal opschroeven en vanaf week 5/6 clean bulken.

Kuur:
1-11 Tren E 700mg
8-13 Winny 50mg ed
1-20 Test E 125mg
1-20 nolva 10mg eod
1-20 fem 2,5mg e4d

Omdat ik gigantisch last van gyno heb, vooral met tren.., laat ik fem en nolva low dose meelopen.

Ik heb een redelijke terugval gehad na maanden inactiviteit en dat is terug te lezen in m'n huidige fysiek.., toch wil ik jullie niet onthouden van pics, omdat er anders geen progressie te zien is.
Ik probeer gezicht en tattoo uit beeld te houden omdat ik liever niet wil dat mensen mij herkennen.

Qua trainen:
Helaas zit deadliften er niet meer in, hoop dat rug weer sterker wordt, maar heb er een hard hoofd in.......
Laatst DL geprobeerd met 60kg en ik voelde direct een felle steek in de onderrug en zelfde verhaal met de back-squats...
Gelukkig kan front-squat wel, maar ook hierbij lage gewichten, 60kg atm zonder steken te voelen in de rug...
Dus been trainingen starten met leg-extensions&curls, gevolgd door aantal setjes front-squat!

Stats:

179cm
85kg
34 jaar

BP 115kg 2/4 hh (netjes zonder bounch)
DL -
Front-Squat 60kg 8 hh (laatste oefeniing)

ImageUploadedByTapatalk1458602927.382536.jpg



 
ImageUploadedByTapatalk1458602982.120795.jpg


Zo, die zit er net in, toch wel ff wennen weer na een jaar, maar viel mee, geen pijn niks, wel paar druppels vloeistof eruit helaas haha

Training vandaag:

Leg extension
10x40
10x60
10x80
10x100
10x120

ImageUploadedByTapatalk1458603123.190310.jpg


Daarna op zelfde apparaat de leg curl

16x20
16x40
16x60
25x40

Front-Squat

8x40
8x50
8x60

Tot dat gewicht kan ik pijnloos trainen atm, dus forceer niks en wacht geduldig af en anders is dit het gewoon...

Foto fysiek is trouwens vanmorgen koud genomen, net uit bed, dus zonder pomp oid.


 
Vergeet te vermelden dat ik standing calf raises gedaan heb met dumbell 10kg in hand links/rechts/links etc en daarna nog 20min cardio op m'n crosstrainer.

Voeding
Bak magere kwark
3 kipschnitzels,broccoli en een paar krieltjes
4 volkoren broodjes met veel kipfilet, zonder boter
Bak magere kwark


 
  • Like
Waarderingen: vntl
in! en succes natuurlijk :D
 
In, succes man
 
Ik ga volgen! Succes!
 
Succes!!
Heb in november ook zelfde hernia operatie ondergaan. Het heeft ff geduurd maar kan inmiddels redelijk squaten en deadliften. Squat ging eerder dan DL. (ben in de periode voorafgaand aan de operatie wel altijd squat bewegingen blijven maken ondanks alle pijn (heel weinig gewicht).
 
Succes!!
Heb in november ook zelfde hernia operatie ondergaan. Het heeft ff geduurd maar kan inmiddels redelijk squaten en deadliften. Squat ging eerder dan DL. (ben in de periode voorafgaand aan de operatie wel altijd squat bewegingen blijven maken ondanks alle pijn (heel weinig gewicht).

Goed te horen dat je weer kan deadliften enzo, is de tussenwervel ook versleten bij jou?
Zoals hier:
ImageUploadedByTapatalk1458631385.218498.jpg

Zie volledig zwarte tussenwervel

Je hebt ook nooit meer steken met liften?

Ik hoop dat t weer terug kan later, maar reken nergens op..

Nog ff wat anders heren:
Ik zette gisteren de injectie en ging aspireren, vreemd genoeg trok ik geen 'belletjes' wat ik gewend was, maar in plaats daarvan trok de spuit vacuüm en schoot die terug zeg maar..

Kan het zijn dat ik in het vet heb gespoten ipv spier?


 
Goed te horen dat je weer kan deadliften enzo, is de tussenwervel ook versleten bij jou?
Zoals hier:
Bekijk bijlage 74245
Zie volledig zwarte tussenwervel

Je hebt ook nooit meer steken met liften?

Ik hoop dat t weer terug kan later, maar reken nergens op..

Nog ff wat anders heren:
Ik zette gisteren de injectie en ging aspireren, vreemd genoeg trok ik geen 'belletjes' wat ik gewend was, maar in plaats daarvan trok de spuit vacuüm en schoot die terug zeg maar..

Kan het zijn dat ik in het vet heb gespoten ipv spier?
Dat belletje wat je ziet is juist een vacuüm. Je zat gewoon goed :-)
 
Nee, normaal zie je belletjes.., nu zag ik het niet! Alleen vacuüm..
Maar goed, laat in de avond in je bil injecteren..., misschien had ik gewoon m'n bril op moeten zetten [emoji12]

Maar stel t was subcutaan gezet.., wordt dit dan ook, vertraagd, opgenomen allemaal?

Argh, hoop gewoon dat m'n bil beetje pijnlijk wordt [emoji41]


 
Nee, normaal zie je belletjes.., nu zag ik het niet! Alleen vacuüm..
Maar goed, laat in de avond in je bil injecteren..., misschien had ik gewoon m'n bril op moeten zetten [emoji12]

Maar stel t was subcutaan gezet.., wordt dit dan ook, vertraagd, opgenomen allemaal?

Argh, hoop gewoon dat m'n bil beetje pijnlijk wordt [emoji41]
Subcutaan word ook opgenomen alleen wat trager en kan zorgen voor irritatie[emoji14]
 
Haha, hoef ik me iig geen zorgen te maken, haha, thanks man[emoji1303]


 
  • Like
Waarderingen: vntl
Goed te horen dat je weer kan deadliften enzo, is de tussenwervel ook versleten bij jou?
Zoals hier:
Bekijk bijlage 74245
Zie volledig zwarte tussenwervel

Je hebt ook nooit meer steken met liften?

Ik hoop dat t weer terug kan later, maar reken nergens op..

Op de laatste scan's was wel slijtage te zien inderdaad. Maar in hoeverre weet ik niet. Bepaalde mate van slijtage is wel normaal, en daar hoef je niet perse klachten van te hebben. Ik ben de laatste 2 maanden weer behoorlijk zwaarder en meer gaan belasten. Dat merk ik oa in de onderrug. Maar de onderrug was het probleem niet voor de operatie. Beenpijn van de hernia was vreselijk. Denk dat ik nu meer last van onderrug heb dan voorheen. Maar dat kan dus goed komen door de zware belasting. Ik probeer wel zoveel mogelijk met beleid te trainen en m'n stability oefeningen structureel te doen. Het been is overigens niet 100% pijnvrij. Vooral na lang zitten en tijdens autorijden heb ik nog wel eens klachten (heb meerdere reps 140 gesquat en gedeadlift afgelopen weken).
 
Lekker man! Ja beetje pijn houd je altijd.., had ook beenpijn idd!
Maar m'n onderrug blokkeert volledig bij DL helaas, slijtage is aanzienlijk en moest erop rekenen dat hardlopen en zwaar tillen er nooit meer in zit.. Misschien betert het nog!

Maar goed, zolang bovenlichaam wel zwaar te belasten is hoor je me niet klagen, heb gelukkig een beenapparaat en daarmee kom ik ook goed uit de voeten!!



 
Vind je testo wel erg laag tho.. vanwaar dit besluit?
 
Wil alleen eigen productie opvangen, zodat er test in m'n lichaam zit!
Krijg teveel side's van high tren en high test..
Ga vanuit hier experimenteren en kijken wat het lichaam toelaat zonder teveel side's als prostaat klachten en gyno..
Tren is toch de sterkste compound en daarvan moet ik het gaan hebben..
125/250 test.., maakt weinig uit denk ik..


 
250 vind ik alsnog te laag idd :o
Libido in orde als je zo low in testo zit?
 
Absoluut, pas wanneer ik letro neem daalt die helaas. Kan me dan wel meer focussen op training/voeding [emoji41]


 
Voeding:

2 volkoren, 3 eieren + 2 plakken kip
(Eitjes in pamspray gebakken)

2 gekookte eieren + appel

Pizza en halve bak kwark (met geperste knoflook + tijm, theelepel mayo erdoor geroerd als saus) met wat tomaten/rucola/sla en slasaus.

2400kcal (ook koffie + melk meegerekend)

Training:

15 min crosstrainer

BP
15 x 20kg
12 x 60kg
10 x 80kg
8 x 100kg
3 x 115kg

Beetje jammer, ego te groot, had 110kg als laatste set moeten pakken ipv 115kg.......

Incl BP
12x60kg (stil leggen op borst 1sec)
12x60kg ( touch & go )
8 x 60kg (stil leggen op borst 1sec)

Flyes (dumbbell)
25 x 10kg
16 x 10kg

Borst kapot, lights out!


Voel de spuitplek, bilspier beetje beurs, lekker!

Verder gevoel iets korter lontje te hebben, maar dit is placebo.

Moet veel vaker pissen, kan ook te maken hebben met nolva die ik gisteren nam??? Anders ook placebo! Haha







 
Heb je nou mayo door je kwark heen geroerd? :D
Is die Pamspray eigenlijk wat? Zat er ook al over na te denken om daarmee te bakken, maar de smaak lijkt me goor.
 
Back
Naar boven