XXL Nutrition

High Tren, low Test & winny! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja was sowieso even spannend want ze houd er niet van.., wel het bijbehorende fysiek. Grappig dat ze het zelf ook hypocriet vind..

Ze zei toen we naar bed gingen gisteren: ' over het cruisen..., we hebben het er nog wel een x over.
Ik zei: ' ja, wen maar ff aan het idee schat '

Hoe reageerde jouw vriendin/vrouw dan?

Mijn vrouw houd er ook niet van (AS). Ze vind die dikke BB'ers wel leuk om te zien maar niet bij haar eigen man omdat ze weet wat er dan allemaal in moet gaan en hoe slecht ze er vanbinnen aan toe zijn.
Vorige week samen naar de Fibo gegaan en toen zei ze naderhand dat ik eigenlijk wel een "pannenkoek" ben tov die top amateurs die daar waren.... jaja ze is echt heel goed in complimenten geven :D Ow zit dat zo zei ik? Daar kan ik direct verandering in brengen hoor :roflol: en toen kwam de gebruikelijke vieze blik :fire: want ze weet dat als ik ga doorduwen het vrij snel gaat bij mij.


Heb mijn vrouw kunnen overtuigen/sussen met dat ik regelmatig bloedtesten zal laten uitvoeren en ze de testen ook zal laten zien. Als die niet goed zijn dan moet ik wel minderen is de belofte. Daarom dat ik ook vrij rustig kuur in mijn ogen en een hoop sups neem om alles gezond te houden.
 
Leuk compliment[emoji12]
maar het brengt t wel in het juiste perspectief.., dat t nog eigenlijk best wel meevalt!
Bedoel die beren vallen ook niet bij bosjes neer en jij gebruikt slechts een fractie van wat die grote jongens gebruiken.

Die dikke BB'ers vind mijn vrouw niks.., het is gewoon nep zegt ze.
De massa gaat verloren als je een 1prik mist + dat iedereen ziet dat t nep is!

Het zit hem niet in die ene gemiste shot, maar snap de gedachtegang: ze wilt iemand naast d'r die er OK uitziet zonder alle vooroordelen van fam en vriendinnen..

Ach, we zien het wel, ik wil rustig richting 95kg droog na een paar x blasten........., en hoop dat m'n vrouw tegen die tijd haar grenzen ook verlegd heeft mbt wat mooi / maatschappelijk acceptabel is.


Wat wel weer leuk is, als we vak hebben gehad en die foto's deelt met haar coll.., ze WEL weer trots is als ze complimentjes krijgt van je man is gespierd enzo.

OT: vandaag dagje vrij qua training, had spierpijn in lats en quats.., chest gisteren gedaan dus ff chill dagje bij m'n pa, die overigens trots is dat er een stamhouder bij komt, daar ff op geproost [emoji482]
 
Die vooroordelen zullen er altijd wel zijn als je er wat anders uitziet dan de gemiddelde 35 jarige zetelhanger. Vrijwel iedereen in mijn omgeving weet dat ik af en toe wel eens een "prikje" zet. Ik moet dat niet gaan ontkennen want dat zie je gewoon als je naar mij kijkt :p Dat is niet naturel :D

En van de vriendinnen ben ik al hard verschoten want ze vinden het niet mooi hoor enzovoorts maar na 3 glazen witte wijn en men vrouw is effe niet in de buurt praten ze helemaaaal anders...
 
Die vooroordelen zullen er altijd wel zijn als je er wat anders uitziet dan de gemiddelde 35 jarige zetelhanger. Vrijwel iedereen in mijn omgeving weet dat ik af en toe wel eens een "prikje" zet. Ik moet dat niet gaan ontkennen want dat zie je gewoon als je naar mij kijkt :p Dat is niet naturel :D

En van de vriendinnen ben ik al hard verschoten want ze vinden het niet mooi hoor enzovoorts maar na 3 glazen witte wijn en men vrouw is effe niet in de buurt praten ze helemaaaal anders...

Ja, je ziet t ook he, op de manier hoe er gekeken wordt, die is zonder walging zo gezegd, haha
Of het ff voelen aan je schouders bij de aankomst groet/zoenen.., of de opmerkingen van kan je me ff trap op tillen (flat) want je traint zo lekker
Maar nee, ze hebben liever een doorsnee gast.....

Maar je hebt gelijk wat betreft de vooroordelen.
Het wordt me nooit gevraagd, maar ik zou er niet over liegen! Ik zie wel vaak kijken en dan opmerkingen maken van ' nou je rug gaat prima he, of eet je gewoon goed '
' gebruik je nou ook speciale supps '
De baas op het werk: je shirts krimpen zeker of niet?
Maar die ketste ik direct terug met: ik koop m'n shirts altijd te klein, bedoel ik train niet voor niks he [emoji23][emoji1303]
 
Vandaag weer puntjes op de i, afgelopen week was op gebied van dieet drama.. Voor het grootste deel kon ik hier weinig aan doen ivm maagproblemen, dit weekend natuurlijk wel, maar toen hadden we wat te vieren.
Dat is nu voorbij!

Nu 4 weken verder en had op gebied van bf wel wat verder moeten zijn en ga dus weer hard aan de slag.., ik geef mezelf nog 2/3 weken voordat ik de winny erbij neem en dan eigenlijk clean wil bulken.

Of begin over 2 weken al met de winny en cut dan nog ff door
We'll see

Vanaaf beentjes en cardio
 
Voeding 2400kcal
5koffie totaal over de dag



4 Broodjes pindakaas
Kwark
4 eieren
300gr gegrilde kipfilet + bloemkool
Die kip viel wel heavy, maag nog steeds niet 100%..., veel boeren etc

Training legs + cardio

Leg extension SS curl

De curl tot 80kg 16hh, daarna 3 sets 60kg 20hh
De extension tot 140kg 12hh
Maar ik pak hem niet meer zo zwaar.., behalve de druk op het kniegewricht..., het apparaat pleurt bijna om en kraakt als een idioot bij 140kg en wil er nog langer mee doen!
Volgende x tot 120kg, eigenlijk is 100kg al voldoende voor mij als ik hem rustig uitvoer.

Geen squat, had al last van onderrug voor ik begon met trainen, zelfs last op de crosstrainer....

-22min crosstrainer

Kuitheffen staand met dumbbell in hand van 10kg, 25hh dacht ik per keer.

Lunges BW


Inject ging wel soepel, maar zodra ik vloeistof inspoot bemerkte ik dat er een zenuw in de buurt lag, dus trok de naald ietsje opzij (ja niet handig, maar pijn ook niet!) en toen voelde ik niks meer.

Wel 2 side's:
Gyno! Hanteer toch eod nolva 10mg en slecht e4d 2,5mg letro. Hiermee blijft t redelijk onder controle en heb ik nog libido.

En agressie, hier had ik dus nooit last van, ineens moet ik mezelf controleren anders loopt t uit de hand. Gelukkig kan ik relativeren en eerst denken voor ik handel, maar het liefste zou ik iemand slaan als hij me niet bevalt [emoji16]
Ook in het verkeer vandaag zat ik agressief naar iemand te seinen en gebaren van kk op van deze baan, idioot!
Normaal doe ik dat nooit, iig niet zo snel.........., als ik er dan voorbij ben denk ik van waarom maakt ik me zo druk eigenlijk?!..,echt een aandachtpuntje!
 
Voeding 2800kcal

Korte training, weinig tijd:

Pull-up (wide grip)
16xbw
12xbw
12xbw
12xbw

Neck-press (stoel 23graden)
8x20
8x60
8x80
2x100 (niet diep, iets boven oorhoogte)

Front-press (stoel 23graden)
12x60kg
8x60kg

Pull-up (voeten op rack, dus lichter)
20xbw
16xbw

EZ-curl
10x41kg
10x41kg

Licht dip-werk voor tricep pomp
 
Heb jij met deze doseringen gyno? Je zet toch amper test?

Heb je caber liggen?
 
Ja amper test idd en nog gyno FML [emoji30]
Laatste x tren denk ik, want met test only is het prima te onderdrukken met alleen nolva......
Als ik letro hoger doseer dan e4d, betert het wel, alleen dan ook libido weg.
Heb geen caber nee
 
Voeding 2800kcal

Kwark
4br met veel kip
Havermout + whey
Gehakt, paprika en kip
1rode wijn
Gedurende de dag 6 koffie

Training benen + cardio

Leg extension / curl superset

25x20kg
25x40kg
20x60kg
20x80(tot hier de curl)
20x100kg (2x gedaan, curl omlaag naar 60kg)

Squat (front, kaarsrecht)
10x60kg
10x60kg

Nog wat single extension/Curls met 20kg, heel veel herhalingen

Kuitheffen, gewoon staand op verhoging met dumbbell 10kg in hand.

20min cardio.

Frustrerend dat front squatten niet zwaar kan vanwege m'n rug, want voor benen is ie easy as fuckk, maar kan niet zwaarder door m'n kut rug.
Benen groeien hierdoor slechter dan een goed jaar terug voor m'n rug issues...
Ga er ook geen foto van maken, sowieso ook slecht kuit-genen, lijken wel saté prikkertjes......, gemiddelde dikzak z'n kuiten zijn beter dsn die van mij [emoji30]

Maar goed, ook deze training hoort erbij, ik werk gewoon om m'n problemen heen en probeer fit te blijven.

Ik heb een halfjaar terug geopperd bij de neurochirurg om m'n onderrug vast te zetten (tussen wervel eruit en wervels laten vergroeien aan elkaar). Maar deze vond een extra operatie met eventuele complicaties.., puur en alleen om zwaar te kunnen trainen niet slim. Dat konden we beter voor de toekomst bewaren als laatste redmiddel. Als ik er nu rustig over nadenk moet ik hem gelijk geven.
Maar toch is het kut te sporten met een versleten rug........
 
Image1461181791.106523.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Niet op dikste punt van triceps gemeten, dus 42,3cm is eigenlijk 42,5cm denk ik.. Armen zijn ruim 1cm gegroeid en vet iets minder.
Hoop 43cm armen uit te komen.
 
Ben je niet bang dat je topzwaar word? Je benen gaan echt niet groeien zo. Heb je de hack squat machine geprobeerd? Die is enorm goed voor mensen met rug klachten.
 
Past helaas niet in m'n home-gym.
Benen groeide ook slecht toen in setjes 130 squatten.. Light weight, i know.., maar altijd kleine pootjes helaas.

Top zwaar?? Wat bedoel je?
 
Voeding 3600kcal

Ja ik weet t, ik ben telkens aan het cutten en toch kies ik dan doelbewust om hoger te gaan zitten, omdat iets in me zegt: '
' John je zit echt te laag qua voeding.., hoe wil je groeien dan? '
En ik snap niet waar het vandaan komt, ik maak m'n plan en moet me er aan houden........., maar ik stel m'n mening telkens weer bij [emoji30]
Word er zelf ook moe van......

Training chest + cardio.

22min crosstrainer(ouwe lullen style)

Schouders alles lekker opgewarmd en nu lekker borst vol knallen:

Bench
16x20kg
16x60kg
12x100kg
6x125kg! (Laatste rep bounch)
4x130kg!! (Wrap om linker elleboog omdat ik vaak faal op linker triceps)
En laatste rep lichte bounch ook op borst..
10x100kg (smallere grip omdat linker schouder steekjes gaf)
9x100kg (laatste 3reps bounch[emoji16])

Flyes 10kg en reps niet geteld, denk 16 of 20 herhalingen ongeveer

Incline BP
10x60kg (lekker langzaam)
10x60kg (laatste 2hh bounch)

MM pose en borst lekker aanspannen..

Toen nog wat biceps & triceps

En geen zin meer in extra cardio.., kapot!

Trainingstijd 90min..

Note:
Gyno onder controle, maar wel schijven van 2,5cm..
Paar puistjes op borst/schouder/schouderblad..
Agressie onder controle maar aanwezig, korter lontje.
Word elke training sterker, weer 5kg erbij op de bench, hoop dat die groei blijft!
Zal morgen eens wegen als ik eraan denk.
Wat ook leuk is dat m'n overhemd van m'n werk nu echt super strak zit en mensen zie kijken. Opmerkingen van je ziet er beter uit dan paar maandjes terug (na operatie), met andere woorden: de anabolen doen je goed [emoji23]

Kan niet wachten op volgende inject, kan ook niet wachten op de winny en denk al aan nieuwe blast na!
Ik maak mezelf gek hahaha
 
Image1461270629.852799.jpg
Image1461270643.348202.jpg
 
Past helaas niet in m'n home-gym.
Benen groeide ook slecht toen in setjes 130 squatten.. Light weight, i know.., maar altijd kleine pootjes helaas.

Top zwaar?? Wat bedoel je?
Bij mij is het wat omgekeerd, mijn benen zijn redelijk groot in vergelijking met mijn kracht :')
Maar heb ook van mezelf 'lange' en vrij dikke kuiten waardoor het iets minder opvalt. Ook mijn middel is vrij breed.
Schouders daarentegen lukt mij voor geen meter om deze mooi rond te krijgen. Armen zijn al iets bijgetrokken.
Volgende week komt mijn materiaal binnen om te kuren, had normaal al vorige week maandag gestart :o
En ga niet te snel omhoog met je gewichten, je spieren kunnen het wel aan maar je pezen niet altijd!
 
Gyno word weghalen vrees ik als het zo blijft doorgaan. 2.5 cm begint toch al.

Een homegym zou ik ook wel nice vinden maar ik train voor 14.50 euro/maand in alle basic-fits en de investering houd me ook tegen. Plaats heb ik genoeg, zou zelfs een kleine gym kunnen installeren hier.

Voeding laag houden is moeilijk ik eet ook met momenten ietsje meer omdat ik bang heb om dat grammetje spiermassa kwijt te raken hahahahaha. Je gear moet toch optimaal benut worden he :D

Foto's zien er goed uit, je blijft vooruitgaan!
 
Bij mij is het wat omgekeerd, mijn benen zijn redelijk groot in vergelijking met mijn kracht :')
Maar heb ook van mezelf 'lange' en vrij dikke kuiten waardoor het iets minder opvalt. Ook mijn middel is vrij breed.
Schouders daarentegen lukt mij voor geen meter om deze mooi rond te krijgen. Armen zijn al iets bijgetrokken.
Volgende week komt mijn materiaal binnen om te kuren, had normaal al vorige week maandag gestart :o
En ga niet te snel omhoog met je gewichten, je spieren kunnen het wel aan maar je pezen niet altijd!

Wat ga je zetten?

Veel raises doen
 
Gyno word weghalen vrees ik als het zo blijft doorgaan. 2.5 cm begint toch al.

Een homegym zou ik ook wel nice vinden maar ik train voor 14.50 euro/maand in alle basic-fits en de investering houd me ook tegen. Plaats heb ik genoeg, zou zelfs een kleine gym kunnen installeren hier.

Voeding laag houden is moeilijk ik eet ook met momenten ietsje meer omdat ik bang heb om dat grammetje spiermassa kwijt te raken hahahahaha. Je gear moet toch optimaal benut worden he :D

Foto's zien er goed uit, je blijft vooruitgaan!

Ja het is een mindfucker, want je verliest niet meteen spier waarschijnlijk haha

Voor 14,50 zou ik naar een gym gaan.., hier veel duurder en moet auto in.....
Voordeel van home-gym is dat je meteen je ding kan doen en geen rekening hoeft te houden.

Thanks bro!
 
Back
Naar boven