AndroidHealthClinic

High Volume - Physique Enhancing Science (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hardcore long lasting pumps
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Pump
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1e keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Blue Frost, het laatste beetje is heel erg zuur. Niet erg lekker maar daar gaat het niet om.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 13,5g (2 scoops)
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Free samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik kocht het om te kijken hoe de combinatie van de stoffen me zal bevallen. Zeer tevreden over, na dit potje mijn eigen PWO samenstellen met dezelfde stoffen.

Mijn review:

Vandaag mijn potje binnen gekregen en dus gelijk uitgeprobeerd op m'n UB day:D. Smaak was niet echt lekker, en het laatste beetje was behoorlijk zuur. In het vervolg gewoon in m'n mond scoopen en gelijk water achteraan.

Het doet toch wel wat het zegt, m'n hele UB was flink opgepompt. Vrienden van me die keken me verbaasd aan en kwamen met complimenten dat ik erg snel ga. Alhoewel hoor ik dat nu erg vaak ook zonder pomp, dat ik werd geschat op 90kg was toch wel leuk:D.

Verder niks bijzonders gemerkt naast een mega pomp. Buiten dat ik me een stuk leiper voelde:D. Het is ook stim free, handig als je daarna huiswerk of iets moet maken. Nooit zin om zulke dingen te doen na een workout met stims.

Zeker een aanrader als je je ego een boost wilt geven en jezelf bewonderen in de spiegel:D.
 
Op een review van dit product zat ik te wachten! Thnx, gaat binnenkort in de bestelling. Sowieso heeft PES altijd wel goed spul. Ben ook erg benieuwd naar AnaBeta Elite.
 
Op een review van dit product zat ik te wachten! Thnx, gaat binnenkort in de bestelling. Sowieso heeft PES altijd wel goed spul. Ben ook erg benieuwd naar AnaBeta Elite.

Ik ben vrij nieuw met PES, maar alleen de inhoud is al veelbelovend. Kwam er op via dia Engelstalige forums, als ze een PWO al zo hoog gedoseerd hebben zullen ze vast wel meer leuke dingetjes hebben.
 
Back
Naar boven