Fitness Seller

Highland Games 18/06 te Souburg

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
Wellicht dat nog meer DBBers (uit zeeland) hier naar komen kijken of zelfs meedoen!?

het is as zaterdag op de karolingistische burg in Oost-Souburg. een middeleeuws verdedigingswerk tegen vikingen, een mooi decor dus.

het is onder leiding van de welbekende Wout Zijlstra!

ik doe zelf voor de eerste keer mee, dus kijk vooral uit naar een aantal onderdelen waar het niet enkel aankomt op techniek en dus oefening.

heb er veel zin in, zeker nu het nog een graadje of 25 lijkt te worden!

highland games zeeland
 
Lijkt me vet om eens te zien! Doe je puur voor de fun mee, of ga je voor de overwinning?
 
Ik ga even een kijkje nemen, is 10 minuutjes fietsen voor mij. Ben nog gevraagd of ik mee wilde doen, niet echt trek in. Succes ZoutZak (teamnaam?).
 
Leuk dat je meedoet ZoutZak. Foto's maken hé!! :thumbs: Of filmpies. ZoutZak in actie. :cool:
 
is de eerste keer dat ik meedoe, dus heb geen ervaring whatsoever...

maar, competitief als ik ben, natuurlijk strijd ik voor de podiumplaatsen :D
wil zoiezo boven mn bro (dbb nick: gauthier, oude members zullen hem misschien herinneren van boards VOOR dbb) eindigen, alsmede boven een aantal maatjes van me die meedoen.

ik geloof dat het vooral veel fun is, maar ik wil eigenlijk wel een onderdeel winnen! (stones of strength, farmerswalk, weight for height) oid.

er wordt gefilm door maatje van me, dus misschien komt er nog wel wat hier te staan.

teamnaam: mac Soif
 
thanks broeders
 
ZoutZak zei:
is de eerste keer dat ik meedoe, dus heb geen ervaring whatsoever...

maar, competitief als ik ben, natuurlijk strijd ik voor de podiumplaatsen :D
wil zoiezo boven mn bro (dbb nick: gauthier, oude members zullen hem misschien herinneren van boards VOOR dbb) eindigen, alsmede boven een aantal maatjes van me die meedoen.

ik geloof dat het vooral veel fun is, maar ik wil eigenlijk wel een onderdeel winnen! (stones of strength, farmerswalk, weight for height) oid.

er wordt gefilm door maatje van me, dus misschien komt er nog wel wat hier te staan.

teamnaam: mac Soif
Hoe gaat het eigenlijk met Gauthier?
Vond hem destijds al een beest, zal niet minder zijn geworden neem ik aan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik moet helaas werken bro, ik kan er niet bij zijn... :( :(
 
suc6, jammer dat ik er niet bij kan zijn ( ik zag t te laat:( )


komt t ook op TV? en zoja, wanneer??;)
 
Justifire zei:
Hoe gaat het eigenlijk met Gauthier?
Vond hem destijds al een beest, zal niet minder zijn geworden neem ik aan?
hij was idd een beest, maar is nu zo'n 40 kilo lichter !! (van 130kg monster naar 90 ripped-as-hell) dus ongelofelijk veel kracht ingeleverd.

anyway, was een topdag! ik ben vandaag wel gesloopt, maar het was absoluut de moeite om mee te doen. ik stond nog in de grand finale in het onderdeel 'weight for height' tegen wereldrecordhouder wout zijlstra :D

wel een persoonlijke nederlaag op het onderdeel stones of manhood (stones of strength in sterkste man wedstrijden) heb de 120kg steen er niet opgekregen terwijl dit dus gewoon voor mij goed te doen was :mad:
(oude trainingsmaatjes kregen hem er wel op, dus dat krijg ik nog lang te horen)

verder wel goed gepresteerd, wel ergens bovenin geeindigd (uitslag laat op zich wachten).

volgend jaar weer present
 
klusmier zei:
komt t ook op TV? en zoja, wanneer??;)

nee niet op landelijke tv denk ik,

foto's zal ik nog wel posten (double biceps van mij en mn bro met wout zijlstra ertussen :D )

wat is die zijlstra toch een beer, richting de 2 meter met een 140 kilo...!!
 
Super stoer man! kom snel met die foto's :D
 
Proficiat kerel, elke deelname aan een krachtwedstrijd is een applaus waard :clap::bow:
 
**** ! !

Waarom lees ik dit nu pas :(
 
3XL zei:
**** ! !

Waarom lees ik dit nu pas :(
ik heb het evenement nog wel vermeld in je eigen 'highland games'-topic ouwe ;)
 
Lijkt mij leuk om eens te zien! Jammer dat het zo ver weg was, goeie prestatie trouwens Zoutzak!
 
[Link niet meer beschikbaar]
Foto's 2005 zijn online!
 
Back
Naar boven