XXL Nutrition

Highland Games 18/06 te Souburg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik dacht dat je zei ik het verschil van -40kg om had gebogen in +10kg, never mind.

hier een foto van een gemiste kans op 3m70. Gladde handen oa door insmeren zonnebrand :( de poging erna met magnesium ging gemakkelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee het is geen verdoete pose ofzo :D, je ziet het gewicht (25kg) voor mn neus wegvliegen...
 
ZoutZak zei:
ik dacht dat je zei ik het verschil van -40kg om had gebogen in +10kg, never mind.

hier een foto van een gemiste kans op 3m70. Gladde handen oa door insmeren zonnebrand :( de poging erna met magnesium ging gemakkelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee het is geen verdoete pose ofzo :D, je ziet het gewicht (25kg) voor mn neus wegvliegen...
Coole actie foto :thumb:

MonsterStrength zei:
Damn man ik wil al lange tijd een kilt, weet je niet of je goedkoop nog aan eentje kan geraken voor me?
Michel answer me :mad::D
 
ehhm nou ik moet zeggen dat ik me gewoon in het team ben gestapt, en daarom niets heb geregeld! maar ik begreep dat de kilts waren gemaakt door een vrouwtje van een van de teamgenoten, dus gewoon hand-made :D

maarre neem aan dat je die wel kunt bestellen, anders vraag je het Wout Zijlstra op zn site; hij had wel een profi kilt aan :D
 
ZoutZak zei:
ik dacht dat je zei ik het verschil van -40kg om had gebogen in +10kg, never mind.

hier een foto van een gemiste kans op 3m70. Gladde handen oa door insmeren zonnebrand :( de poging erna met magnesium ging gemakkelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee het is geen verdoete pose ofzo :D, je ziet het gewicht (25kg) voor mn neus wegvliegen...
Dude hou je poten bij elkaar, ik wil je klokkenspel niet zien :P
 
ziet er gaaf uit die highland games

maar damn ZZ wat is je bro veranderd
 
ik wil ook foto's zien, ook meer van zz zn spannende fysiek :(
 
haha lol; Red Devil: ik heb de groepsfoto maar gedelete; ivm overige personen op die foto.

Snaper; idd is ongelofelijk. hij is nog altijd een van de grootste natural bodybuilders die ik heb meegemaakt; ook over het internet. grotendeels dankzij zijn ijzeren-mentaliteit en discipline; werkelijkwaar ongekend.

hier dan maar ff fotootje in de bulk, 130kg @ 1m96; armen >50cm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

striae all over;

je herkent hem nu niet meer terug :D
 
boogie zei:
ik wil ook foto's zien, ook meer van zz zn spannende fysiek :(
ik wacht nog op veel foto's, zal ze zeker plaatsen!
 
hier nog eentje met Wout Zijlstra :D (we verschilden zo'n 35 kg!!!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ZoutZak zei:
hier nog eentje met Wout Zijlstra :D (we verschilden zo'n 35 kg!!!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Woutje weegt misschien wel 35 kg zwaarder, maar dat oogt niet zo!
Je bent zo ver ik nu kan zien al wijder als hem!
 
RichardV zei:
Woutje weegt misschien wel 35 kg zwaarder, maar dat oogt niet zo!
Je bent zo ver ik nu kan zien al wijder als hem!
wie ben jij die helemaal rechts of die direct naast woutje!
??

want is nog al verschil tussen di beide


oeps edit mijn fout zag nu de andere fotos

ok in dat geval vin dik toch echt niet dat je breder bent! ziet er wel gespierd uit dat wel
 
Laatst bewerkt:
RichardV zei:
Woutje weegt misschien wel 35 kg zwaarder, maar dat oogt niet zo!
Je bent zo ver ik nu kan zien al wijder als hem!

Moet je men bril hebben ???:D
 
thanks ries, maar hij is echt een beul hoor. zoals je ziet meet hij ook zo'n 2 meter!

relaxede kerel overigens :thumbup:
 
Vind hem dikker maar niet groter. Woutje is maar ene kleine jongen. Net zo lang ongevere als mij en net zo zwaar. Ik vind hem een sissy ;)
 
ja nou wout is toch echt breder en steviger maar zoutzak jij ziet er stukken beter uit das 1 ding wat zeker is!
 
:thumbs:
 
Back
Naar boven