MuscleMeat

Highland WEILAND games

Bezoekers in dit topic

Heerlijke voorpret ;)

Ik ben die lelijke met die mooie vrouw en waarschijnlijk ook 2 kids....
 
zo morgen vroeg om half 7 vertrekken... ik heb een volle bus spuithars chewie ( die wat sarko ook had, dies wel goed volgens mij ) @ azrael kweenie wie je bentmaar ik ben nooit te onvriendelijk om wat uit te laten lenen :p dus moet je maar gewoon even vragen als je me herkent... ik ben die gozer van 140kg aan muscless etc... just kidding... vraag maar gewoon iemand.. kans is 1 : 75 dat ik het ben :d
 
stahmixon, zou je me effe het precieze adres hier kunnen posten aub
 
Folsgare, tsjaerddyk en dan heel hard "WAAR WOONT WOUT ZIJLSTRA??!??!?!!" schreeuwen.
 
ik bedoelde eigenlijk straatnaam + nummer.... voor in te stellen op navigator
 
ok, nogmaals: Tsjaerddyk 27 8773 KM Folsgare
 
hardstikke bedankt
 
€ 50,= morgen vooraf te betalen ! ;)
 
Hmmz

eerder Soad, Slipknot, Stone sour, Avenged sevenfold, nightwish, Turisas, Korplikani, ensifirum, disturbed, drowning pool, gun n roses etc etc...maar goed ik heb mijn ipod bij me so i dont care + ik slaap toch als ik langer dan 5min in de auto zit.
Ja jacco als we van schiedam centraal naar het gooi veld rijden moet ik al tegen de slaap vechten ... dunno why :P
 
Hmmz

eerder Soad, Slipknot, Stone sour, Avenged sevenfold, nightwish, Turisas, Korplikani, ensifirum, disturbed, drowning pool, gun n roses etc etc...maar goed ik heb mijn ipod bij me so i dont care + ik slaap toch als ik langer dan 5min in de auto zit.
Ja jacco als we van schiedam centraal naar het gooi veld rijden moet ik al tegen de slaap vechten ... dunno why :P

Ik heb Slipknot / Stone Sour / Nightwish / Disturbed en Drowning Pool voor je! :D
 
Ik heb Boney-M voor de liefhebber.
 
Back
Naar boven