XXL Nutrition

Highlandgames, beetje powerliften en een beetje strongman. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zieke gewichten
 
Is het eigenlijk makkelijk te combineren die highlandgames enzo. Lijkt me dat er veel speciaal techniek werk bij te pas komt bij het kogelstoten en hamerslingeren,.... Heeft het een grote impact op de rest van je 'reguliere' trainingen?

Doe het nog niet heel lang, maar heb sowieso wel een probleem dat ik teveel dingen leuk vind. Hoef ook niet de beste te zijn zo lang ik het maar leuk vind. Maar ga vanaf nu wel 1 dag krachtsport skippen die ik aan highlandgamen ga besteden. Zou ook minder moeten bankdrukken, maar vind powerliften zo leuk. En ben dan ook nog eens een keer een beetje ijdel. Dus de top ga ik toch niet halen :P

zieke gewichten

Mag ook wel een keer na 20 jaar :P

Vrijdag 17-04-15

Deadliften RAW
1x8x75kg
1x5x125kg
1x5x175kg
1x3x225kg
vanaf hier belt en mixed grip
1x3x255kg
1x3x260kg
1x3x265kg
filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=cRksSMBEZ_I&feature=youtu.be

merk toch wel dat ik mijn knieën nog ontzie, moet meer trappen en meer spanning houden in mijn rug.

Wide grip pull up en chin ups achter elkaar (bw 124kg)
4x10xbw + 4x8xbw

Legpress plate loaded.
1x8x240kg
1x8x280kg
1x8x330kg
3x10x380kg

Ook niet echt lekker voor mijn knieen, maar moet met smalle stance mijn buitenkant van mijn quadriceps sterker krijgen. Volgens fysio zit daar het probleem wat ik met mijn knieën heb.

Dumbell row
3x10x60kg

Tricep cable pushdown (echt kilo's :P, 2 cablestations aan elkaar gekoppeld)
1x10x67,5kg
3x8x82,5kg
gewoon lastig om blijven te staan met dat gewicht.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit die deads.
Snap dat het moeilijk is om te kiezen als je interesse bij krachtsport ligt.
 
Ziet er goed uit die deads.
Snap dat het moeilijk is om te kiezen als je interesse bij krachtsport ligt.

Moet nog wel meer met mijn benen trappen en toch nog wat meer spanning opbouwen in mijn rug. Binnenkort eens wat zwaardere single bij toevoegen.
 
Ook in, sterke trainingen.
 
Wat heb je met je knie? Ik had last van de binnenkant doe nu af en toe een vrouwenoefening (abductie) en het voelt beter nu.
 
zeker goede DL man. Zaten ook wel 4 in :P
 
Ook in, sterke trainingen.

Welkom :)

Wat heb je met je knie? Ik had last van de binnenkant doe nu af en toe een vrouwenoefening (abductie) en het voelt beter nu.

Mijn vastus laturalis (buitenkant quadriceps) schijnt niet in verhouding te zijn met mijn vastus medialis. Ook zit die vatus laturalis vast. Hierdoor komt er teveel spanning in mijn knieën. Heel irritant omdat ik op het moment met gestrekte benen moet zitten, als ik op gevouwen zit in een auto houd ik dat nog geen kwartier vol.

zeker goede DL man. Zaten ook wel 4 in :P

Denk nog wel 3 reps extra, maar daar worden de reps niet mooier van :P
 
Tri's of steel.
 
Als je kabelstations aan elkaar moet koppelen enzo :p
 
Wel sick ook je pullups. "even" met 125kg haha
 
Wel sick ook je pullups. "even" met 125kg haha

Voor de rest ben ik rampzalig met lichaamsgewicht oefeningen.

Hij doet wel aan kipping

Gister bij de opening van Unscared Crossfit in Utrecht geweest, wilde graag een kipping pullup proberen!

Uhu, ongetwijfeld, met dit gewicht moet hij wel... anders zie ik graag een video haha:cool::cool:

Wie weet, vind het alleen niet echt een interessante lift om te filmen.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Maandag 20-04-15

Veel te veel geouwehoerd.

Ook bij de opening van Unscared in een touw geklommen, had helemaal niet verwacht bovenin te komen. Toen zowat ter aarde gestort maar wel afgeremd aan het touw. Dus wat mooie blaren op mijn hand. Dus deadliften is toch niet echt fijn.

Squatten (raw)
2x8x75kg
1x5x125kg
1x5x165kg
vanaf hier belt en superset met widegrip pull ups
3x3x195kg & 3x10xbw

Chinups
3x10xbw

Close grip benchpress superset met seated dumbelpress
1x8x75kg
1x5x115kg & 1x8x28kg
3x6x155kg & 3x8x44kg
 
Zag er sterk uit vandaag in Wapenveld! Plus een betere fysiek dan de andere highlanders.:D
 
Back
Naar boven