MuscleMeat

Highlandgames Zeeland

Bezoekers in dit topic

lijkt me wel gaaf om te zien, misschien dat ik ga
 
Het waren weer mooie games. Deden een aantal members mee, en 3XL leuk dat je bent komen kijken. :thumbs: heb je het eind nog gezien?

Jammergenoeg zelf door een teleurstellend onderdeel buiten de top gebleven, maar een 12e plaats was nog niet zo verkeerd. Als team werden we 3e, absoluut het hoogst haalbare dit jaar.

Wel in de grand finale nog een klein beetje de show kunnen stelen, door op de twee grote onderdelen tegen de uiteindelijke winnaar te strijden. Die 150kg stone of strength ging er (ogenschijnlijk) makkelijk op :D

Uitnodiging van Wout Zijlstra om mee te doen voor het NK junioren in Friesland, maar dat laat ik aan me voorbij gaan.
 
Laatst bewerkt:
Thanks all, heb al flink wat foto's voorbij zien komen. En als er nog goed materiaal tussen zit post ik het wel weer. (Je zet jezelf niet al te snel in een rok op het internet :D)
 
Grappig dat ze in Schotse rokken lopen. Maar mij niet gezien! :p
 
Moet wel zeggen, in dat hete weer is het ideaal! ;)
 
haha lache man;)
 
Nice foto's ... maar die 150kg stone zit vol kiezels zodat je er veel betere grip op hebt, en moet ook niet hoog getilt worden ... scheelt wel wat. Maar toch goeie lift man (en sexy legs!) :D
 
150 kilo is toch erg netjes hoor!!
 
ZoutZak zei:
Het waren weer mooie games. Deden een aantal members mee, en 3XL leuk dat je bent komen kijken. :thumbs: heb je het eind nog gezien?

Ik ben tot 15.30 gebleven (toen waren de muntjes op :D ) en daarna nog even naar Middelburg geaan om te eten.


ZoutZak zei:
Jammergenoeg zelf door een teleurstellend onderdeel buiten de top gebleven, maar een 12e plaats was nog niet zo verkeerd. Als team werden we 3e, absoluut het hoogst haalbare dit jaar.

Netjes, 3 plaatsen beter als vorig jaar

ZoutZak zei:
Wel in de grand finale nog een klein beetje de show kunnen stelen, door op de twee grote onderdelen tegen de uiteindelijke winnaar te strijden. Die 150kg stone of strength ging er (ogenschijnlijk) makkelijk op :D

:clap: :clap: :clap:



PS, ik heb je een PM gestuurd, maar weet het via deze post al.
 
MonsterStrength zei:
Nice foto's ... maar die 150kg stone zit vol kiezels zodat je er veel betere grip op hebt, en moet ook niet hoog getilt worden ... scheelt wel wat. Maar toch goeie lift man (en sexy legs!) :D
Betere grip die wel ten koste gaat van het vel op je onderarmen ;)
De ton was niet bijzonder hoog, maar met mijn lengte lijkt het misschien ook wat lager.
 
super! :D
nette prestaties zoutzak. :thumbs:

en zo te zien ook een kinderklasse? fantastisch!
 
Back
Naar boven