MuscleMeat

Contest Log HIIT em hard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatste training van de week. Nu toch benen gedaan

Squat:
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
En toen was ik eigenlijk al best leeg + er liep een peuter rond die mee wilde sporten

Deadlift:
10x 30kg
8x 50kg
8x 70kg
4x 110kg
En toen was het echt op.

Wel weer even alles gemeten en gewogen.
1593775505667.png

Mijn taille is flink afgenomen terwijl de rest nagenoeg hetzelfde is gebleven.
Merk ook dat alle spieren duidelijker aanwezig zijn en beter tot zn recht komen.
 
Gisteren vergeten te loggen, bij dezen:
Kom er achter dat ik inmiddels al in week 17 zit, al 17 weken onafgebroken trainen! Nog nooit eerder meegemaakt (volgens mij).

Gisteren mijn schema weer opgepakt, dus schema A: LB.
1594100982630.png

Circuit 3 wat anders aangepakt, heb gewoon een aantal buikvarianten afgewisseld.
 
Net ook nog even megasnel gesport tussen alle meetings door :mad:
Uiteindelijk een ruk training want niet al mijn setjes af kunnen maken.

Maargoed, beter dan niks.
Circuit 2 en 3 maar 2 van de 3 sets gedaan.
1594133207789.png
 
Vandaag armen op het programma! Omdat ik er een extra circuit bij heb gedaan maar alles even onder elkaar gezet:
Alles in 3 sets met 10 reps kunnen doen.

Circuit 1:
Dumbbell Biceps Curl: 2 x 10 kg
Dumbbell Preacher Curl: 10 kg
Dumbbell Hammer Curl: 2 x 10 kg

Circuit 2:
Cable Pushdown: 15 kg
Dip: BW
Dumbbell Lying Triceps Ext.: 2 x 6 kg

Circuit 3:
Biceps Cable One Arm Curl: 5 kg
Triceps Cable Pushdown single rope; 5 kg

Circuit 4:
Cable Kneeling Crunch: 20 kg
Side raises: 20 kg
 
Week 17 - dag 4:
Benen op het programma.

1594297772951.png

Ging goed, weinig op te merken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vergeten vrijdag nog te loggen, dus ff snel:
1594627054711.png

Vandaag staat weer benen op het programma.

Weekend redelijk rustig aan kunnen doen qua eten.
 
En de training van vandaag, week 18 - dag 1:
1594641190584.png

Ging niet super, had geen appel van te voren gegeten dus miste denk ik wat natuurlijke suiker.
 
Week 18 - dag 2: UB
1594725492389.png

Was weer pittig! Merk dat ik de laatste tijd wel wat aan de vermoeide kant ben.
Desalniettemin is de pomp heerlijk en kan ik aan de spiegel merken dat die steeds blijer wordt :)
Gewoon volhouden :)
 
Week 18 - dag 3: Armen
1594812638617.png

Was een pittige vandaag, m'n eettijden waren bagger en dus heb ik al mijn normaal verspreide ochtendmaaltijden in 1x gegeten.
Wel alles kunnen voltooien. Qua buik wat andere varianten gedaan.
 
Week 18 - dag 4: LB
1594900361739.png

Ik heb de Dumbbell SDL gewijzigd in Barbell SDL. Heb nu toch 2 barbells en vind dat toch prettiger aanvoelen.
kan hem zwaarder pakken maar i.c.m. met de Sumo DL is het zwaar genoeg.

geen buik meer gedaan, maar het was goed zo :)
 
Week 18 - dag 5: UB
1594992537553.png

Training was OK, en dat kwam omdat een 3 jarige peuter mee wilde sporten met papa en daardoor continue geholpen moest worden of in de weg liep.
Wel alles kunnen doen maar kwam niet helemaal in de flow.
 
Gister klein beetje cardio gedaan. 16km gefietst (geen racefiets oid). Was heerlijk weertje ervoor.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Week 19 - dag 1: LB
1595243593085.png

Heb burpees en dat soort ongein eruit gehaald. Werd er gewoon niet vrolijk van. I.p.v. de burpee nu een Farmers Walk toegevoegd.
Mijn onderarmen vonden dit wat minder leuk.
Qua buik doe ik eigenlijk waar ik zin in heb, vandaag was het een Cable kneeling crunch met 30kg en een side crunch.
 
Week 19 - dag 1: LB
Bekijk bijlage 497817
Heb burpees en dat soort ongein eruit gehaald. Werd er gewoon niet vrolijk van. I.p.v. de burpee nu een Farmers Walk toegevoegd.
Mijn onderarmen vonden dit wat minder leuk.
Qua buik doe ik eigenlijk waar ik zin in heb, vandaag was het een Cable kneeling crunch met 30kg en een side crunch.
Die farmers wennen snel, kans is groot dat je ze snel leuk gaat vinden :p Ik vind het een heel goede fb oefening
 
Die farmers wennen snel, kans is groot dat je ze snel leuk gaat vinden :p Ik vind het een heel goede fb oefening
Was zeker lekker om te doen, zeker met het weertje buiten. Denk als het regent dat ik maar in rondjes binnen ga lopen :roflol:
 
Fotootje gemaakt vandaag :D
Nog steeds zeer blij mee
IMG_20200720_151134_062.jpg
 
Week 19 - dag 2: UB
Ik moet mijn dinsdagen beter plannen :(
1595339519656.png

Circuit 2 maar 2 sets gedaan en was aan circuit 3 begonnen toen ik nog maar 5 minuten had voor mn volgende meeting :(
 
Week 19 - dag 3: Armpjes
1595426766837.png

Circuit 3 niet gedaan, heb even wat andere oefeningen geprobeerd uit te voeren om te zien wat allemaal lukt.
Ik wil namelijk voor volgende week een nieuw schema in elkaar draaien. Ik merk dat ik mezelf (redelijk) goed aan schema's kan houden (jaja en dat natuurlijk ook net in deze post mezelf er niet helemaal aangehouden).

De reden dat ik wat ga aanpassen is omdat ik voor nu wel even klaar ben met het HIIT stuk. Mijn conditie is goed vooruit gegaan, ik voel me fitter dan ooit, maar ik mis het zware gewichten zeulen een beetje.

Ik blijf wel UB/LB doen, dan waarschijnlijk maandag LB, dinsdag UB, woensdag armen (vond dit stiekem toch wel fijn), donderdag LB (andere oefeningen dan maandag) en vrijdag UB (andere oefeningen dan dinsdag).
Ook wil ik hoog in reps blijven (10 reps) om voor mij het cardio perspectief erin te houden. Maar ik zal opbouwend met gewicht werken. Zodra alle sets en reps lukken qua gewicht, dan zal ik de volgende training ook weer gewicht verhogen.

De komende dagen schema even uitwerken en dan maandag hiermee starten. :flex:
 
Week 19 - dag 4: LB
1595512028453.png

Ging lekker! Niks op aan te merken.
 
Zo straks de laatste training van de week, maar eerst het nieuwe voor komende weken.
beetje combinatie van meer herhalingen per set en focus op compounds.

Ik blijf 5 dagen trainen per week en het zal A-B-E-C-D worden.
Zodra een training goed gaat dan wordt het gelijk verhogen voor de volgende keer.
1595581835319.png
 
Back
Naar boven