XXL Nutrition

Contest Log HIIT 'm hard - part 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een update.
Vorige weke woensdag nog wel even kort getraind. 3 supersetjes armen, geen beste training maar iets gedaan.
Woensdag ook besloten om vrijdag niet te werken en zo de laatste week van mijn vrouw haar verlof te vieren.

Dus ik heb sinds woensdag niet meer gesport, heb ook niet echt op mijn eten gelet (al is er niks echt heftigs qua eten geweest). Wel wat drank misbruik :fluit: .

Maar goed, vanaf vandaag weer alles goed oppakken qua eten en sporten.
Want:
- Vorige week is mijn ATX Multi Bench MBX-660 geleverd en ik ben echt heel benieuwd om hem uit te testen (thnx Fitness Seller , ik zal ook nog een review plaatsen als ik hem eenmaal heb gebruikt).
- Tevens kwam de Olympische curlstang weer beschikbaar, en deze maar gelijk besteld.
- Zaterdag nog even naar de Thaise massage geweest, dus alles is weer lekker los!
- Zondag de prep voor de lunch al gedaan (deze week: pitabroodjes met kip, avocado en yoghurtsaus)
- Ons meisje begint de nachten door te slapen! (nu ik nog).

Vanmiddag weer benen trainen :flexbiceps:!
 
Training van vandaag: LB
1621258121422.png

Weinig bijzonderheden. 2e set rack pulls ging niet lekker, had het warm en heb mn vest uitgedaan, 3e set ging weer goed.
Nieuwe bankje staat als een huis! De seated calf raises gingen erg lekker.
 
Fijn dat ze (was een meisje toch?) Doorslaapt!! Krijgt ze nog wel een nachtvoeding?

Hier is het nu nog 1 x voeding tussen 7 en 6. Van de week was ze door het kabaal van die %#@@^ vogels voor half 6 al wakker💀
 
Fijn dat ze (was een meisje toch?) Doorslaapt!! Krijgt ze nog wel een nachtvoeding?

Hier is het nu nog 1 x voeding tussen 7 en 6. Van de week was ze door het kabaal van die %#@@^ vogels voor half 6 al wakker💀
Ja idd een meisje, enne, ze zit nu op zo'n 5 a 6 voedingen. Maar vanacht dus de hele nacht door geslapen. Van 20:00 tot 07:00. Ze is echt mega chill

Gelukkig vinden die van ons de vogels niet erg
 
Ja idd een meisje, enne, ze zit nu op zo'n 5 a 6 voedingen. Maar vanacht dus de hele nacht door geslapen. Van 20:00 tot 07:00. Ze is echt mega chill

Gelukkig vinden die van ons de vogels niet erg
Dat is lang zeg voor een baby van die leeftijd! Als ik zo om mij heen hoor gebeurd dat niet zo vaak.

Hier is het wel eens gebeurd, maar dan sliep ze overdag beroerd.
 
Dat is lang zeg voor een baby van die leeftijd! Als ik zo om mij heen hoor gebeurd dat niet zo vaak.

Hier is het wel eens gebeurd, maar dan sliep ze overdag beroerd.
Onze zoon sliep ook met 3 maanden door. Dus we hebben redelijk geluk.
Ik ken idd ook genoeg verhalen waar het anders is.
 
Onze zoon sliep ook met 3 maanden door. Dus we hebben redelijk geluk.
Ik ken idd ook genoeg verhalen waar het anders is.
Dan heb je inderdaad mazzel! Mijn oudste sliep van 11-7, maar kreeg dan dus wel een extra voeding nog. Nu moet ik haar steeds wakker maken😂
 
Training van vandaag: UB
1621342545723.png

Vandaag voor het eerst echt het nieuwe bankje uit kunnen proberen, dat ding is het geld waard! Voelt zo stabiel en solide, en niet dat mijn andere bankje slecht was, maar dit is gewoon beter.
Verder kreeg ik gisteravond bericht dat ik in contact ben geweest met iemand met corona (via de app) dus vanochtend gelijk laten testen en gelukkig geen corona.
Slaap score was hierdoor ook wat lager: 5
 
Vandaag voor het eerst echt het nieuwe bankje uit kunnen proberen, dat ding is het geld waard!
Ook makkelijk verstelbaar met incline en zo?
 
Ook makkelijk verstelbaar met incline en zo?
Ja ik vind van wel. Ja er zit een aparte stang om hem goed flat te zetten, maar het is echt geen rocket sience. Je kan het alleen het beste met 2 handen doen.
 
Training van vandaag: Armen!
1621434592408.png

Had ik al gezegd dat het bankje fantastisch is? Lekkere training :), goeie pomp!
 
Hmm, al even vergeten te loggen zo te zien. Wel gewoon getraind.

Donderdag: LB
1621925810403.png

Was geen beste training, was na het deadliften erg moe. Die ochtend ook bij het consultatiebureau gezeten voor onze dochter (3 maanden prik) en ik mocht niet mee (vanwege corona maar 1 ouder -> kansloos, maar goed). Dus dit zal ermee te maken hebben gehad dat de training niet best was.

Vrijdag: UB
1621925971864.png

Slaapscore van donderdagnacht was slecht (5), want onze kleine meid had last van de vaccinatie. Toch wel lekker gesport maar was op het einde van de training aardig uitgeput.

Zaterdag: Klusdag
Hele dag bezig geweest met het slopen van een badkamer (tegels eraf bikken)

Maandag: LB
1621926136213.png

Samen met mijn vrouw gesport, dus ik moest een beetje improviseren in mijn ruimte.
Squats set 1: 50 reps met 25 kg en set 2 nog eens 25 reps -> benen dood!
Rack pulls vervangen door dumbbell deadlifts (2x25kg), gewoon 3 sets van 10 reps.
Voor de rest het schema gevolgd. Alleen qua calf raises, 3 sets van 20 reps i.p.v. 10 reps.
 
Een hoop reps!

Samen met mijn vrouw gesport, dus ik moest een beetje improviseren in mijn ruimte.
Wel leuk dat jullie daar allebei mee bezig zijn.
 
Een hoop reps!


Wel leuk dat jullie daar allebei mee bezig zijn.
Mijn vrouw gaat normaal gesproken naar een personal trainer, want dat werkt beter voor haar. Maar als het even niet uitkomt dan doet ze af en toe met mij mee.
Voor haar is het een beetje hetzelfde verhaal als voor SP1988, wij hebben 3 maanden geleden ons dochtertje mogen verwelkomen en mijn vrouw probeert nu weer fit te worden.

En de hoeveelheid reps, werkt voor mij erg goed. Ik heb ook de ruimte, hoef normaal gesproken op niemand te wachten, dus ik kan lekker door.
 
Training van vandaag: UB
1621951185106.png

Training van vandaag ging iets anders, want de vrouw deed weer gezellig mee, en die heeft ook mijn gehele schema gedaan :flexbiceps:
Dus iets meer rust tussen de sets door, vandaar gekozen om mijn rep range iets te verhogen (waar mogelijk).

Bench 3 sets, 12 reps met 50kg.
Incline was nu de 2e keer met mijn nieuwe bankje, dit keer ervoor gekozen om het bankje iets meer incline te zetten. Dit was ook gelijk een heel stuk zwaarder, want 3 sets van 10 reps met 40 kg moest ik er echt uitpersen.
Terwijl de T-Bar met 57,5 kg weer lekker ging. Decline kon ik qua reps ook iets verhogen (12 reps)

Nu ben ik dus wel benieuwd, voor incline, op welke stand zetten jullie het bankje? Op 1, de laagste stand. Of op 2, de iets hogere stand?
1621951741644.png
 
Leuk dat je samen met je vrouw traint. Ik begin daar niet aan😂 We gaan wel eens samen naar de gym, maar trainen doe ik alleen. Niet dat mijn uitvoering perfect is, maar als ik dan weer zie dat hij halve reps doet met teveel gewicht terwijl hij rustig aan moet doen ivm een snel luxerende schouder dan erger ik mij kapot💀
 
Leuk dat je samen met je vrouw traint. Ik begin daar niet aan😂 We gaan wel eens samen naar de gym, maar trainen doe ik alleen. Niet dat mijn uitvoering perfect is, maar als ik dan weer zie dat hij halve reps doet met teveel gewicht terwijl hij rustig aan moet doen ivm een snel luxerende schouder dan erger ik mij kapot💀
Daarom sporten we alleen samen als ze niet naar de personal trainer kan. Nu moet ik zeggen dat haar uitvoering wel goed is, maar daar drilt haar PT ook op.
 
succes!
 
Woensdag: armen
1622186022373.png

Geen bijzonderheden te melden. Ging lekker.

Donderdag: LB
1622186131468.png

Halverwege gestopt want mijn EZ Bar werd geleverd en wilde deze toch even uitpakken en ophangen. :D

Vandaag weer UB.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vrijdag: UB
Gewoon getraind volgens schema

Zaterdag: stress to the max
Dan denk je gezellig met je hele gezin + vrienden met hele gezin even over de grens naar België te gaan (de Mosten voor wie het kent). Tussendoor even naar het bier paradijs (ja in het weekend drink ik zeker een paar speciaal biertjes).
Krijg je onderweg een lekke band. Gelukkig een lease auto, dus bellen met de lease maatschappij (13:45 u). Belgische wegenwacht wordt gestuurd, of toch niet, want die bellen mij een kwartier later dat ze mij gaan slepen naar Antwerpen. Snel even bellen naar ze en gelukkig hebben ze mijn bandenmaat (ik rij een Cupra Leon met 135/35/R19) want die is niet heel standaard. Uiteindelijk om 15:15 word ik gesleept. iets voor 16:00 ben ik in Antwerpen. Komen ze naar mij toe na een half uur zoeken dat ze banden niet hebben, echt hoe dan :mad:! Ondertussen zitten vrouw en kids nog steeds bij de Mosten. Die worden gelukkig thuis gebracht. En dus maar weer bellen met de leasemaatschappij. Ik word uiteindelijk naar Nederland gesleept en de sleper is bij mij om 18:45 u. Gelukkig heeft de sleepdienst leuk vervangend vervoer (BMW 520i met M-sportpakket). Uiteindelijk om 20:15 thuis. Sinds 13:00 niks gegeten, de vrouw niet blij, ik niet blij en oh ja, tijdens het uitstappen van je auto als je hem net op een trailer hebt gezet, moet je niet vergeten dat het afstapje wat hoger is, dus enkel verstuikt.

Zondag: beetje cardio
Zondag met peuter van 22 kg op een damesfiets met 3 versnellingen 2x 5km door het bos gefietst. Dit was wel prettig voor mijn enkel gelukkig.

Training van vandaag: Borst/Biceps
Verstuikte enkel zorgt er dus voor dat ik deze week even geen benen train. Schema deze week wordt een UB schema. Waarin ik ga afwisselen tussen cable/dumbbells en dumbbells/barbell
- maandag: borst (barbell)/biceps (dumbbell)
- dinsdag: rug/triceps (dumbbell)
- woensdag: schouders
- donderdag: borst (dumbbell)/biceps (cable)
- vrijdag: rug/triceps (cable)

Dus vandaag was Borst/Biceps. Supersetjes van gemaakt.
  1. Bench Press 15*20kg, 12*30, 12*40, 12*50 | EZ Biceps Curl 15*7kg, 12*12, 12*17, 12*22
  2. Incline Bench 3*12*40kg | Seated Dumbbell Biceps Curl 3*12*10kg(2x)
  3. Decline Bench 3*12*40kg | Standing Dumbbell Biceps Curl 3*12*10kg(2x)
  4. Dumbbell Fly's 3*10*15kg (2x) | Hammer Twist Curl 3*12*10kg(2x)
 
Back
Naar boven