Fitness Seller

Contest Log HIIT 'm hard - part 2

Bezoekers in dit topic

tsja:
1630667908655.png

Borst/rug goed vooruit. Armen flinke vooruitgang. Benen lukt me beter om aan te spannen.
Taille valt tegen, nu voel ik me daar ook wel wat voller. Heb wel het idee dat er in de laatste paar maanden wel verbetering is.

Workout: Borst/Rug
1630668134782.png

BOR en D. Row verhoogd. Ging goed.

Met alle Bench varianten had ik het idee dat het te makkelijk ging, probleem is dat ik geen tussenmaten heb voor mijn dumbbells. Dus ik heb alleen 10, 15, 20 en 25.
Wat denken jullie, meer dan 12 reps doen, of het gewicht wel verhogen? De contest is nog 4 weken. Ik zat er ook aan te denken om nu nog een HIIT schema te doen om droger te worden?
 
tsja:
Bekijk bijlage 535898
De contest is nog 4 weken. Ik zat er ook aan te denken om nu nog een HIIT schema te doen om droger te worden?
Ik zou het eerst en vooral in voeding zoeken, want als ik je gewicht bekijk, heb je de afgelopen 4 maanden gemiddeld gezien gewoon op onderhoud gegeten. Met een deficit van 500 KCal kun je er deze maand nog 2 kg af krijgen.
 
Benchen moet je normaliter toch wel met je lichaamsgewicht voor reps kunnen doen, dus dit is vrij licht. En wat imnewhere zegt: 2 kg moet er nog wel af kunnen, en dan sta je toch een stukje scherper erbij :)
 
Workout: Benen
1625493398360.png

Squat nu met 60 gepakt, ging OK. Was wat moe.

Ik zou het eerst en vooral in voeding zoeken, want als ik je gewicht bekijk, heb je de afgelopen 4 maanden gemiddeld gezien gewoon op onderhoud gegeten. Met een deficit van 500 KCal kun je er deze maand nog 2 kg af krijgen.
Ik zal z.s.m. proberen te berekenen wat ik nu eet, had nl. zelf het idee dat ik al onder onderhoud aan het eten was.
Benchen moet je normaliter toch wel met je lichaamsgewicht voor reps kunnen doen, dus dit is vrij licht. En wat imnewhere zegt: 2 kg moet er nog wel af kunnen, en dan sta je toch een stukje scherper erbij :)
Mijn bench is niet echt heel sterk. Maar ik ga dan toch qua gewicht verhogen. Kan altijd terug als het niet bevalt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Workout: Borst/Rug
1630414087614.png

Weinig op aan te merken. Nog ff geen tijd (zin) gehad om mn eten te tracken.
Morgen heb ik als het goed is iets meer ruimte in mn agenda.
 
Workout: Schouders/Armen
1626270758269.png

Was warm vandaag, pff. Vanacht ook wat minder geslapen. Dus de workout was pittig.

Sneak peak
Foto'tje van de arm(en), lats komen ook steeds verder naar buiten
20210908_125351.jpg


Voeding
1631101363962.png

Qua drinken is het 2 espresso's en voor de rest water.
Een extra snack is een wortel.
 
Nee dat niet. We proberen voor veel dingen wel vleesvervangers (of iets anders) te eten. Ik denk dat we 2 dagen per week vlees eten. Voor de rest vis of vegetarisch. Zeker ook voor de kids willen we ook de afwisseling houden. En we proberen zoveel mogelijk bio producten te kopen.

Ooit ook een week vegan geprobeerd, maar dat was niet ons ding.

Dus nu een beetje er tussenin. Bewust met voedsel omgaan.
 
Workout van gister:
1625749687461.png

Totaal niet geworden wat ik vooraf gedacht had.
DL:
- 10 reps met 70 kg
- 10 reps met 90 kg
- 10 reps met 110 kg
- 8 reps met 110 kg
- 4 reps met 110 kg -> moe en op

Rack pull eigenlijk na een paar reps mee klaar. Vond het een fijne oefening om sterker te worden op mijn DL, maar voor nu eigenlijk geen toevoeging (was mijn gevoel).
Dus een beetje zitten spelen met Romanian DL en ook SLDL.

Daarna nog kuitjes, maar door een verkeerde beweging nu wat last.

Workout vandaag: Borst/Rug
1631278630772.png

poeh, dit was pittig. BP verhoogd van 20 naar 25. Incline en decline van 15 naar 20.
Was gesloopt, op een goede manier.
Uiteindelijk maar 1 setje shrugs gedaan. Was mooi geweest.

Iedereen een prettig weekend!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekker bezig. Jij ook een fijn weekend.
 
Workout van gister: Benen
1630330155045.png

Ging er best rap doorheen, goblets uiteindelijk 3 sets gedaan.

Workout van vandaag: Borst/Rug
1630414087614.png

Ook vandaag ging weer erg lekker. Ik heb besloten om geen aanpassing te doen qua schema voor de laatste weken. Ik heb het gevoel dat ik het op dit schema goed doe.
Ik kan idd nog beter op mijn eten letten om daarmee de laatste weken te volbrengen.
 
Workout: Schouders/Armen
1626270758269.png

Heerlijk! Al heel lang geen problemen gehad met sporten (knock on wood), gaat echt lekker.
Eten is ook netjes.

gewicht was vorige week ineens een kilo hoger. Nu had ik wel een slecht weekend gehad qua eten en drinken.
Benieuwd naar deze week.
 
Even niet gelogd, want megadruk met werk. En nog steeds druk.
Gelukkig lukt sporten wel. Eten en drinken gaat ook goed. Gewicht geen idee, ik wil nl altijd op 1 vast tijdstip wegen in de week en da is er ff bij ingeschoten.

Maargoed, de workouts van afgelopen week tot en met nu:
  • Donderdag: Benen - D2
  • Vrijdag niet kunnen sporten, meetings liepen uit en door
  • Zaterdag ingehaald van vrijdag: Borst - Rug
  • Zaterdag ook nog 24 km gefietst met kleuter van 25kg achterop
  • Zondag niks
  • Maandag: Benen - A1
  • Dinsdag: Borst - Rug
Vandaag: Schouders Armen
 
Zo, dan de laatste update hier.

Ik heb gewoon netjes door kunnen trainen de afgelopen week. Gisteren de foto's gemaakt. Vanwege het weer niet super belicht, maar ik had even geen mogelijkheid om te wachten tot het beter werd.
Ik ben wel redelijk tevreden, ik zie ook vooruitgang met mijn foto's van vorig jaar.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de adviezen!
 
Gisteren de foto's gemaakt. Vanwege het weer niet super belicht, maar ik had even geen mogelijkheid om te wachten tot het beter werd.
Ik ben wel redelijk tevreden, ik zie ook vooruitgang met mijn foto's van vorig jaar.
Ben benieuwd naar je progressie. Hier was het ook drama gisteren qua belichting. Hoop dat ik vandaag na het werk nog even snel wat betere fotootjes kan schieten thuis, want voor 18:00 moet alles ingeleverd zijn.
 
Ben benieuwd naar je progressie. Hier was het ook drama gisteren qua belichting. Hoop dat ik vandaag na het werk nog even snel wat betere fotootjes kan schieten thuis, want voor 18:00 moet alles ingeleverd zijn.
Ik heb even vergeleken met vorig jaar en ik zie mijn eigen progressie, dus dat is fijn. Mijn foto's vorig jaar hadden wel betere belichting en ik was bruiner, maar ik zie wel degelijk vooruitgang.
Wel besloten om de foto's van gister in te leveren aangezien ik daar de perfecte training aan vooraf had.

Ben ook benieuwd bij jou of er ondanks alle tegenslagen een verandering is. Succes nog met echt het laadste loodje vandaag!
 
Back
Naar boven