MuscleMeat

HiiT Vraag

Bezoekers in dit topic

miwo

Novice
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
4
Waardering
0
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over HiiT doe 3x HiiT in de week 15 min / daarna wolkout plan voor abs 30 min
Ik verlies met me 15 min HiiT training 300 kcal +- eet op een dag 2200 kcal. Moet ik deze 300 kcal aanvullen bij me dagelijkse hoeveelheid?

Thanks alvast!
 
Zou handig zijn als je erbij zou zetten wat je doel is.
 
Zou handig zijn als je erbij zou zetten wat je doel is.
Vetverliezen is mijn doel.
Mijn voeding/macro's etc is allemaal correct berekent enkel is alleen mijn vraag moet ik mijn HiiT sessies aanvullen bij me dagelijkse hoeveelheid?

Info:
Train 6x per week ( zondag rust )
Schema Fullbody workout / om de dag sessies HiiT
12% Vet
Doel! 8%

7 Weken results van 83 kg naar 77.8 ( nauwelijks spierverlies / kracht toegenomen ) alleen zat mij die ene vraag toch dwars de kcal die ik verlies met HiiT moet ik die aanvullen ofniet want in die 7 weken heb ik dit niet gedaan maar toch wil ik even zekerheid hebben :D
 
Vetverliezen is mijn doel.
Mijn voeding/macro's etc is allemaal correct berekent enkel is alleen mijn vraag moet ik mijn HiiT sessies aanvullen bij me dagelijkse hoeveelheid?

Info:
Train 6x per week ( zondag rust )
Schema Fullbody workout / om de dag sessies HiiT
12% Vet naar 8% Doel!

7 Weken results van 83 kg naar 77.8 ( nauwelijks spierverlies / kracht toegenomen ) alleen zat mij die ene vraag toch dwars de kcal die ik verlies met HiiT moet ik die aanvullen ofniet want in die 7 weken heb ik dit niet gedaan maar toch wil ik even zekerheid hebben :D
Ja in principe moet je die wel aanvullen wil je hetzelfde resultaat, kcal in vs out.
Maar gaat prima zo toch? Zou niks veranderen dan, of ben je onlangs pas begonnen met HIIT?
 
Ja in principe moet je die wel aanvullen wil je hetzelfde resultaat, kcal in vs out.
Maar gaat prima zo toch? Zou niks veranderen dan, of ben je onlangs pas begonnen met HIIT?
Top man thanks!

Nee ben al 7 weken bezig / 5 weken op 2500 kcal gecut met HiiT
Nu 2 weken bezig cutten op 2300 kcal met HiiT
Ben al vanaf week 1 bezig met HiiT & abs workout plan.

Plan: 15 week CUT

E: 249
K: 165
V: 60

Ben eigenlijk 200 kcal al gedropt omdat ik geen results meer zag en weet niet of ik verder in de aankomende weken moet droppen in kcals? of moet ik gewoon afwachten hoe me lichaam erop reageert in de eerste 3 weken op de 2300kcal CUT.
 
Top man thanks!

Nee ben al 7 weken bezig / 5 weken op 2500 kcal gecut met HiiT
Nu 2 weken bezig cutten op 2300 kcal met HiiT
Ben al vanaf week 1 bezig met HiiT & abs workout plan.

Plan: 15 week CUT

E: 249
K: 165
V: 60

Ben eigenlijk 200 kcal al gedropt omdat ik geen results meer zag en weet niet of ik verder in de aankomende weken moet droppen in kcals? of moet ik gewoon afwachten hoe me lichaam erop reageert in de eerste 3 weken op de 2300kcal CUT.
Gaat prima toch? Hou er rekening mee dat je onderhoud ook iets achteruit gaat, je bent namelijk toch 5 kilo kwijt dus je mag ook wel langzaamaan ietsjes zakken in kcal.
 
Gaat prima toch? Hou er rekening mee dat je onderhoud ook iets achteruit gaat, je bent namelijk toch 5 kilo kwijt dus je mag ook wel langzaamaan ietsjes zakken in kcal.
Ja idd, vraag het even gelijk hier ook anders moet ik weer een ander topic aanmaken.

wat is verschil tussen een CUT op high carb en een CUT op high protein?
 
30 min abs?
zonde van je tijd..
 
Back
Naar boven