AndroidHealthClinic

Hijgen en buiten adem zijn :P

Bezoekers in dit topic

WoUz

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
235
Waardering
0
Heej mensuh :)


Ik heb een vraag, ik wist niet in welk topic het moest doen dus gooi het hier maar neer.
Ik ben sinds een maandje of 3 aan het bulken en weer lekker zwaar en sterk aan het worden, maar nou heb ik een vraag.
Als ik zegmaar vanuit het niets (lekker lui op de bank oid) onwijs kracht ga zetten voor iets, laatst rende ik bv. met mn broertje op mn rug de trap op, dan hijg ik me ineens de krampus :) Is dat omdat ik behoorlijk zwaar ben (tov van een nietbulkende ik), of omdat mijn spieren groter en sterker zijn dan normaal en dus -ineens- meer zuurstof nodig hebben bij een inspanning? OF lijk ik gewoon op een luie halftamme wijkagent? buiten de bulk heb ik er trouwens minder last van...


Wie weet er antwoord op deze rare vraag ??? :)
 
Je bent een heel stuk zwaarder dan in je cutting fase. Dus heb je ook wat hoger lichaamsvetpercentage. Waarschijnlijk is je bloed ook wat rijker aan cholestrol en transporteer je daardoor minder zuurstof. Ook het feit dat je gewoon zwaarder bent. Misschien moet je wel wat cardio doen om de conditie van je hart(spier) wat te verbeteren.
 
had ik vandaag voor et eerst in lange tijd ook weer problemen mee :), zit idd ook in de bulk... naja eind januari cutten, komt weer helemaal goed :)
 
Als je bulken gelijkstaat aan zeker geen seconde cardio doen (OK, ik drijf over ;)), omdat je bang bent spiermassa te verliezen, ja dan zul je een stuk slechtere conditie hebben dan tijdens het cutten. Dan heb je alleen het squatten nog (1x per week, neem ik aan) wat goed is voor je conditie.
 
Originally posted by wateengedoe2
Als je bulken gelijkstaat aan zeker geen seconde cardio doen (OK, ik drijf over ;)), omdat je bang bent spiermassa te verliezen, ja dan zul je een stuk slechtere conditie hebben dan tijdens het cutten. Dan heb je alleen het squatten nog (1x per week, neem ik aan) wat goed is voor je conditie.

Helemaal mee eens!!!! Ik zit trouwens niet eens lekker in mn vel als ik geen cardio doe. Beetje uithoudingsvermogen kan geen kwaad jongens.
 
Ik wil ook een goede conditie houden, maar doe dat niet d.m.v. cardio in de sportschool. Ik loop trappen, en fiets (niet als sport, maar als transport), wat voldoende is om een basisconditie te houden, en toch gewoon te groeien :)
 
Ik doe inderdaad geen cardio tijdens het bulken, gwoon lekker massatraining en verder ff niks :)

Maar ook omdat ik er niet echt tijd voor heb meestal om ook nog eens een half uur ofzo te moeten lopen na het trainen... Daar heb ik ook altijd al moeite mee als ik ga cutten, dan ben ik zo laat thuis joh.

Maargoed, ik fiets altijd naar de sportschool, ik sta veel op mijn werk en ik loop elke dag 20 minuten (naar de tram enzo) dus helemaal niet bewegen kan je ook weer niet van spreken....
 
Ik doe nu 4x per week aan krachttraining en 2x per week hardlopen. Ik ga ook voor de atletische bouw en niet voor de bodybuilding bouw. Ik wil er ook het hele jaar goed uit zien en niet alleen id zomer. Als ik ook die off-season pics zie:toilet:
 
Mjah ok, maar ik denk ook dat je gewoon 3 of 4 winter ofzo ff flink kan bulken en dan onderhouden, ik denk dat je dan groter ben en blijft dan dat je nooit bulkt en het hele jaar maar 'slank' blijft.

Maarja ieder zn meug, ik vind het wel lekker om wat vetter te zijn, en in een trui en lange broek zie je het toch niet zo erg.
 
Back
Naar boven