Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
7.261
Waardering
17.107
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
:wave:

Vergeleken met vorig jaar dit keer geen moment getwijfeld om mee te doen aan de contest. Het heeft vorig jaar voor zoveel motivatie gezorgd dat ik met spanning heb zitten wachten of er voor de vrouwen ook weer een contest kwam.

Enige "nadeel" is dat ik halverwege juni 2 weken met vakantie ga. All Inclusive :eatmeat:Gelukkig is er een gym (hebben we het stiekem op uitgezocht), dus trainingen kan ik gewoon blijven doen. Het wordt wel echt ontzettend moeilijk om niet teveel te gaan eten/drinken.

Ik ben eigenlijk van plan om het dit jaar weer precies hetzelfde aan te pakken als vorig jaar, aangezien ik toen vrij goed ging en in korte tijd veel vet ben verloren.

Dit betekent dat ik net als vorig jaar weer onder begeleiding van de baas Vonk :heart: een strict regime ga volgen en het als volgt ga doen (aanpassingen op last van Vonk voorbehouden):

Carbcycling (900 -1200 kcal)
Lowcarb op: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
Highcarb op: woensdag, zaterdag en zondag

In de spoiler een voorbeeld van de voeding. Hier zit wel wat variatie in qua avondeten.
Vlees kan kipfilet/tartaar/duitse biefstuk/biefstuk zijn. Maar op highdagen kan het bijv. ook vissticks zijn.
Carbs bij avondeten op highdagen kunnen ook aardappelen zijn.
Groente varieert ook.

Onbijt/middageten en tussendoor zal altijd hetzelfde zijn. Ik vaar altijd goed op vastigheid. Zodra er teveel variatie in zit "kan dit ook wel, en anders neem ik toch dat in de plaats (lees: magnum, chips, m&m's). Dat moet ik zoveel mogelijk zien te voorkomen, anders fatty for life.

Voeding.JPG

Training
De focus wil ik dit jaar vooral leggen op mijn benen. Ik was vorig jaar vrij content met mijn upperbody (had wel wat droger gemogen op de buik, al ben ik bang dat dat mede door het overtollig vel kwam). Mijn benen gaven echter vrij weinig definitie, en daar wil ik dus grote verbetering op laten zien!

Ik ga 3 á 4 keer per week trainen wat er dan als volgt gaat uit zien:

Training 1: Lowerbody
Backsquat: 5X5
Vertical legpress in smithmachine: 4x8
Calf raises in smithmachine: 3x10 superset Romanian deadlift
Legextensions 4x8
Glute pullthrough 4x10
Adductor superset Abductor 3x10
Jumping squats 3x10

Training 2: Upperbody
Plateloaded Latpulldown 4x8
Bent over row 4x8
Sideraises 3x8
Dumbell row 3x8
Upright row 3x8
Cable flyes of incline DB flyes 3x8
Benchdips superset DB curl 3x8

Training 3: Lowerbody
Legpress
Goodmornings 3x10
Goblet squat 3x10
Hip thrust 4x8
Legextensions 4x8
Glute pushdown 4x10
Curtsy lunges 4x10
Calfraisemachine 3x10

Optionele training 4: Upperbody
Lekker waar ik zin in heb.

Aanvullende oefeningen
Uiteraard moet de buik ook getraind worden. Deze pak ik gewoon mee gedurende mijn trainingen. Cable crunches, Lying legraises, dat soort dingetjes wat. Ik weet alleen nog niet tijdens welke trainingen ik ze meepak. Is een fijne oefening om mee te supersetten, dus die gooi ik er gewoon af en toe tussendoor.

Verder wil ik graag meer pullups/chinups kunnen (ik kan er inmiddels al 2,5 zelf :roflol: ) dus die zal ik ook zoveel mogelijk mee gaan pakken voordat de training begint.

Cardio
Dit wil ik zoveel mogelijk vermijden, ik heb daar geen zin in eerlijk gezegd en ook geen zin om tijd te maken daarvoor :fluit:.

Mijn wekker gaat dagelijks om 4.15u. Dus eerder opstaan voor cardio op nuchtere maag gaat niet gebeuren. Op trainingsdagen zijn we ongeveer rond 18.30/19.00u thuis, dat is dus training zonder cardio. Geen zin om dat nog later te maken, aangezien ik wel tussen 20.30u en 21.00u richting mijn bed wil. Dan heb ik tenminste nog iets aan "vrije tijd" (voor huishouden en avondeten )

Er is één dag in de week dat ik met de trein naar m'n werk moet. Dan is er een mogelijkheid (als het mooi weer is en niet te hard waait :shrug:) om met de mountainbike naar het station te fietsen. Dat levert een uurtje cardio op. Die concessie wil ik nog wel maken :P

Heel misschien als ik eens wat minder lui wordt kan ik in het weekend een keertje gaan touwtjespringen. Maar dat roep ik de laatste weken al, en dan lig ik vrijdagavond in m'n bed en denk ik: JA! Dat kan ik best doen morgenochtend! En dan word ik wakker op zaterdag en denk ik, NOPE, fuck that shit. :loony:

Beginstats:piggy:

Datum: 13/5
Gewicht: 57,8
Taille: 68,5
Bicep: 31
Buik:
78
Bovenbeen: 60
Billen: 91

Iets aangekomen in cm's / gewicht laatste week :duh: "onder het mom van, maar nu mag en kan ik alles nog eten want maandag begin ik met mijn contest................................... :gek:

Grappig, even een vergelijk met de stats van vorig jaar. Gelukkig niet op dezelfde stats als bij de start van vorig jaar, maar ik kom dicht in de buurt :scratch: Had toch wel het idee dat ik er nu al beter bij stond dan toen. In ieder geval op mijn buik en taille minder cm's dus een minder lange weg te gaan. Ik start nu ook 2 weken eerder, dus iets langer de tijd, wie weet kan ik dus wat dieper gaan dan vorig jaar!

TIME TO BEAT THIS! :schoot:
collage_hill_dbb2017_1600px-jpg.jpg

BEGINFOTO'S
1526449452993.jpg

PROGRESS FOTO'S
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er alle vertrouwen in!! :heart: Die shape ga je sowieso verbeteren en we gaan inzetten op je abs en definitie op je benen :kiss:

Je staat er sowieso een stuk leaner bij dan een jaar geleden, dus laat dat niet teveel het beeld vertekenen in je hoofd, je basis is echt een heel stuk beter al nu :cool:
 
In!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In #teampunjab.

Ben dus niet de enige die zo iets heeft van ooh maar ik begin nog net niet laat ik mij helemaal volstoppen nog even dat het kan.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In.
900 kcal tho. Oeff..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wauwie, keek net even je log van vorig jaar, maar zowiezo veel respect voor jou!!

Succes!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Innn...Good luck!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Je hebt in ieder geval al een beter startpunt dan vorige contest!

Echt respect voor dat dieet trouwens:bow:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
IN ! Heel veel succes :kiss:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hey Hill! Tof dat je er weer voor gaat! Ik ben natuurlijk in :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes ecto
Geen dl bij ub/Lb?
 
Ik heb er alle vertrouwen in!! :heart: Die shape ga je sowieso verbeteren en we gaan inzetten op je abs en definitie op je benen :kiss:

Je staat er sowieso een stuk leaner bij dan een jaar geleden, dus laat dat niet teveel het beeld vertekenen in je hoofd, je basis is echt een heel stuk beter al nu :cool:

:heart: Ik ben in ieder geval weer goed gemotiveerd en hoop een beter fysiek dan vorig jaar neer te kunnen zetten.

We gaan er voor :kiss:


Leuk! Welkom!


:cheer: Welkom!

In #teampunjab.

Ben dus niet de enige die zo iets heeft van ooh maar ik begin nog net niet laat ik mij helemaal volstoppen nog even dat het kan.

We gaan er wat van maken!

Haha, dom is dat he.. uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee. Ik ben wel iemand die dat nodig heeft "nog even alles kunnen proeven" tot ik de knop omzet om er keihard tegen aan te gaan.

In.
900 kcal tho. Oeff..

Welkom :D

Jaa.. dat krijg je met laag onderhoud, zittend beroep en algemeen lui zijn :(

Wauwie, keek net even je log van vorig jaar, maar zowiezo veel respect voor jou!!

Succes!!

Wat aardig, dankjewel! :D

Innn...Good luck!

Gezellig, welkom!

Je hebt in ieder geval al een beter startpunt dan vorige contest!

Echt respect voor dat dieet trouwens:bow:

Ja toch :D Wel enigszins balen dat mijn benen weer net zo dik zijn als vorig startpunt.. Maar ik kan iig betere progressie neerzetten op m'n buik aangezien er daar minder afhoeft :D

IN ! Heel veel succes :kiss:

Leuk! Welkom :D

Blijf dit zo ontzettend knap vinden. Op deze kcals toch nog de energie om er zo voor te gaan! :bow2:

Go hard or go home en dat soort onzin toch :roflol:

Op deze manier gaat het altijd lekker snel, en blijft er af en toe wat ruimte over om in het weekend toch iets extra's te eten wanneer dat zo uitkomt.
Staan alweer veel te veel etentjes enzo gepland :(


Welkom, dankjewel!

Hey Hill! Tof dat je er weer voor gaat! Ik ben natuurlijk in :D

Leuk dat je er bij bent! :D


Thanks!

Succes ecto
Geen dl bij ub/Lb?

Dank mede-ecto! :D

Geen deadlift idd, te blessuregevoelig voor m'n glutezenuw om die standaard op te kunnen nemen. Zal wellicht af en toe voorbij komen bij de optionele trainingen in het weekend want dat blijft toch wel de leukste oefening die er is.. Maar het is zonde om daarna een week uit de running te zijn.

Geldt eigenlijk ook voor de hipthrust, maarja.. wie billen wil.............
 
:heart: Ik ben in ieder geval weer goed gemotiveerd en hoop een beter fysiek dan vorig jaar neer te kunnen zetten.

We gaan er voor :kiss:



Leuk! Welkom!



:cheer: Welkom!



We gaan er wat van maken!

Haha, dom is dat he.. uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee. Ik ben wel iemand die dat nodig heeft "nog even alles kunnen proeven" tot ik de knop omzet om er keihard tegen aan te gaan.



Welkom :D

Jaa.. dat krijg je met laag onderhoud, zittend beroep en algemeen lui zijn :(



Wat aardig, dankjewel! :D



Gezellig, welkom!



Ja toch :D Wel enigszins balen dat mijn benen weer net zo dik zijn als vorig startpunt.. Maar ik kan iig betere progressie neerzetten op m'n buik aangezien er daar minder afhoeft :D



Leuk! Welkom :D



Go hard or go home en dat soort onzin toch :roflol:

Op deze manier gaat het altijd lekker snel, en blijft er af en toe wat ruimte over om in het weekend toch iets extra's te eten wanneer dat zo uitkomt.
Staan alweer veel te veel etentjes enzo gepland :(



Welkom, dankjewel!



Leuk dat je er bij bent! :D



Thanks!



Dank mede-ecto! :D

Geen deadlift idd, te blessuregevoelig voor m'n glutezenuw om die standaard op te kunnen nemen. Zal wellicht af en toe voorbij komen bij de optionele trainingen in het weekend want dat blijft toch wel de leukste oefening die er is.. Maar het is zonde om daarna een week uit de running te zijn.

Geldt eigenlijk ook voor de hipthrust, maarja.. wie billen wil.............

Haha ik ken het. Als ik cut moet ik rond de 1800 kcal zitten. Dat vind ik al een gigantische nachtmerrie.
900 kcal daarintegen, respect hoor! Ben benieuwd wat er uit komt qua progressie.
Met begeleiding van Vonk moet het sowieso wel goedkomen
 
Ik ben in ieder geval weer goed gemotiveerd en hoop een beter fysiek dan vorig jaar neer te kunnen zetten.

That's the spirit! :flexbiceps:

Go hard or go home en dat soort onzin toch :roflol:

Op deze manier gaat het altijd lekker snel, en blijft er af en toe wat ruimte over om in het weekend toch iets extra's te eten wanneer dat zo uitkomt.
Staan alweer veel te veel etentjes enzo gepland :(

Ik merk zelf ook dat ik tegenwoordig nog steeds best snel afval...heb de afgelopen 2 weken iets onder onderhoud gegeten (gemiddeld 400kcals per dag) en was 4kg afgevallen :o Dat motiveert mij dan weer om nog even zo laag te blijven zitten, in de hoop die tractorband bij buik en rug weg te krijgen...Moet toch een keer lukken? ;)
 
Back
Naar boven