MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
7.261
Waardering
17.107
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
:wave:

Nu de 8 weken van de contestprep erop zitten, de foto's zijn gemaakt, de stemmen worden geteld begint nu pas de echte struggle (okay, dat is niet waar, die 8 weken en zeker de laatste 2 waren een hel :roflol: ).. Maar toch, nu begint de struggle van het vasthouden.

Doelen komende weken
Ik wil graag nog iets meer vet kwijt spelen in de komende 3 weken.. Dan ga ik 2 weken op vakantie (beetje shinen in Cherso) en ga ik heel erg mijn best doen om me niet gelijk weer dik te eten. Na de vakantie zal ik opnieuw moeten/willen shredden en het lijkt me een puik plan om mijn progressie hier bij te houden.

Ik heb echt heel veel motivatie uit de contest gehaald, en ik weet zeker dat ik niet zo dedicated zou kunnen zijn als de contest er niet was geweest. Uiteindelijk doe je dit soort dingen voor jezelf, dus nu wil ik dat graag vasthouden!

Ik heb mijn grenzen gedurende de contest echt verlegd, en ik heb een beter fysiek neergezet dan ik ooit heb gehad.

Ik heb jammer genoeg wel moeten constateren dat ik aardig wat overtollig vel heb, vooral op mijn buik. Daarom zijn mijn abs ook niet zo goed zichtbaar geweest, maarja... Dat had ik me moeten bedenken voor ik me volvrat tot een 75kg wegend meisje.

Doelen herfst / winter
In deze periode wil ik mijn vetpercentage niet teveel laten oplopen, vaak gaan de riemen dan wat losser.. Lekker eten, pepernoot hier, kerstkransje daar, gourmet, malibu'tje en hoppakee 5 kilo zwaarder.

Ik wil proberen nog wat massa aan te zetten en zo de volgende lente op een niet al te hoog vetpercentage met iets meer massa in te gaan.. Dan zou het een shred voor volgend jaar zomer ook wat minder hysterisch kunnen verlopen!

Progress
1.JPG2.JPG5.JPG 3.JPG 4.JPG

Leuk hé, die foto met die kameel :roflol: Verdomme zeg, dat niemand me ook ooit heeft gezegd van "doe het niet............".

De pics in bikini zijn van de contest en dus recent. Tijd om dat fysiek dus weer te gaan verbeteren!

Voeding
Komende 3 weken ga ik lekker verder op 900 kcal. Deze wordt voornamelijk opgevuld met kipfilet/tonijn met salade, een proteinebar, tartaar/kipfilet als avondeten en groente. Ik wil zoveel mogelijk low carb eten, daar reageer ik qua vochthuishouding het best op.

Training
3x per week fullbody + 2 á 3x per week cardio, waarvan in ieder geval 2x een uur mountainbiken.
 
First..in!

Edit: Dat verschil met vroeger:eek!:
 
Laatst bewerkt:
In. Leuke kameel.
 
Natuurlijk in!
 
Dem changes are real! :)
 
Tjeeee, die eerste foto... Het lijkt wel de laatste foto maar dan nadat je de kameel opgegeten had.
 
First..in!

Edit: Dat verschil met vroeger:eek!:

Welkom :roflol:

Ik dacht, waarom ook niet.. Kunnen jullie nog een keer zien waarom ik die issues met de spiegel en weegschaal heb ;)

Laat ik nog maar eens aanhalen dat ik op die eerste foto's echt prima in mijn vel zat, vol zelfverzekerdheid enzovoort. Pas toen één of andere dude later eens vroeg of ik misschien zwanger was (en m'n relatie uitraakte) zag ik pas op foto's terug hoe een dikzak ik was.. Terwijl ik toch al echt jaren zo rondliep met de gedachte dat ik dan misschien wel "volslank" was, maar dat ik eigenlijk best knap en sexy was.. How could I have been SO wrong :roflol:

:roflol: Ik sta daar nog altijd versteld van.. Dat is dus ook één van de redenen dat ik af en toe vrij negatief ben over m'n fysiek. Ik vertrouw de spiegel (en dus mezelf) niet meer, that bitch lied years to me!


In. Leuke kameel.

Schatje hé? Welkom!

Natuurlijk in!

Leuk... :D

Dem changes are real! :)

Gelukkig wel!

Tjeeee, die eerste foto... Het lijkt wel de laatste foto maar dan nadat je de kameel opgegeten had.

:roflol:

Eerlijk hé, ik zou toen best een kameel hebben opgekund.... En als ik dan echt heel eerlijk ben, nu ook wel :roflol:
 
Het belangrijkste is toch ook dat je je goed in je vel voelt? Mij ga je niet horen zeggen dat je in 2009-2011 niet knap of sexy kon zijn hoor... Dus de zin "how could I have been so wrong" ga ik niet mee akkoord :)
 
Veel succes.

Jullie vakantie is zeker all-in? :D

Ga je Dan op vakantie ook kcal tellen?
 
In
wat een verschil met die foto's. Ik zag dat je 75kg weegde dus dacht al hoe kun je dan zo flink eruitzien in 2009-2011 maar ik zie nu pas dat je 1.50 bent:p
 
In...again! :D
 
Het belangrijkste is toch ook dat je je goed in je vel voelt? Mij ga je niet horen zeggen dat je in 2009-2011 niet knap of sexy kon zijn hoor... Dus de zin "how could I have been so wrong" ga ik niet mee akkoord :)

Zo kun je het ook bekijken, positief zeg haha! Dat is ook absoluut het belangrijkste, misschien dat het ermee te maken heeft dat ik toen nog niet in aanraking kwam met bodybuilding en de fysieken die je dagelijks op DBB, FB en Insta voorbij ziet komen.. Je beeld van "hoe het hoort te zijn" wordt daarmee toch een beetje veranderd denk ik.

Neemt niet weg dat ik nu ook absoluut goed en lekker in m'n vel zit (en daarbij ook nog een stuk gezonder ben denk ik haha!)

Veel succes.

Jullie vakantie is zeker all-in? :D

Ga je Dan op vakantie ook kcal tellen?

Dankjewel! Geen all-in vakantie voor ons, dus ik kan prima besluiten wat ik wel en niet eet.. maar het eten op Kreta is zoooo lekker (en heel goedkoop :roflol: ) Maar ik ga er zeker goed om denken. Tracken weet ik nog niet, is misschien wel een goed idee!

In
wat een verschil met die foto's. Ik zag dat je 75kg weegde dus dacht al hoe kun je dan zo flink eruitzien in 2009-2011 maar ik zie nu pas dat je 1.50 bent:p

Haha ja.. ik ben maar klein, dus dan is 75 toch echt wel de max :roflol:

In :D


Wist niet dat je van zover kwam, knap zeg!

Leuk! Welkom en bedankt :D
 
Welkom :roflol:

Ik dacht, waarom ook niet.. Kunnen jullie nog een keer zien waarom ik die issues met de spiegel en weegschaal heb ;)

Laat ik nog maar eens aanhalen dat ik op die eerste foto's echt prima in mijn vel zat, vol zelfverzekerdheid enzovoort. Pas toen één of andere dude later eens vroeg of ik misschien zwanger was (en m'n relatie uitraakte) zag ik pas op foto's terug hoe een dikzak ik was.. Terwijl ik toch al echt jaren zo rondliep met de gedachte dat ik dan misschien wel "volslank" was, maar dat ik eigenlijk best knap en sexy was.. How could I have been SO wrong :roflol:

:roflol: Ik sta daar nog altijd versteld van.. Dat is dus ook één van de redenen dat ik af en toe vrij negatief ben over m'n fysiek. Ik vertrouw de spiegel (en dus mezelf) niet meer, that bitch lied years to me!




Schatje hé? Welkom!



Leuk... :D



Gelukkig wel!



:roflol:

Eerlijk hé, ik zou toen best een kameel hebben opgekund.... En als ik dan echt heel eerlijk ben, nu ook wel :roflol:
Kop op beestin! Het andere extreem is ook niet alles ;)
 
In!!:D

Super mooie shape neergezet al!
 
Uiteraard ook hier weer in! :D

Je bent een vechtertje! Ik hoop dat we met trots volgend jaar weer wat progressie kunnen laten zien. Ik doe in ieder geval met je mee.. weliswaar de andere kant op. Let's go! OP naar het vervolg! You can do this! :lifter:
 
:heart: Hnnnnggggg woensdag!!! :heart:


IN!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven