AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En dan ook direct twee, waarom? :p Ik heb echt wel genoeg na 1 zo'n ding

Niet na elkaar hooooooooooor...

Eerst in het begin van de middag:

ed639d225bf5d11f38ee0e24355690c0.png


Na het avondeten had ik trek in chocola dus:

US_MGM_UP_IBB_Mag_DCaramel1-web.jpg
 
Die Magnums zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Vroeger waren die een pak groter :(
 
Nee toch? Dat zoals de Mars & Snickers bv. Die waren vroeger ook een paar gram groter hoor.

Klopt inderdaad, ik zie nu weleens van die 4-packs liggen en dan denk ik wtf zijn dat voor mini marsjes :mad:
 
Zo hebben de producenten ons bij ons pietje: de prijs blijft hetzelfde, maar de inhoud is kleiner, en zij maken meer winst...
Is bij veel producten zo als je begint op te letten....
 
TRAINING VRIJDAG

Goh wat hadden we een zin :D Ook terug te zien in de training.. De cut begint dag bij dag wat meer op te breken, maar niet aanstellen en gaan! Ik liep ook niet te klagen toen ik al dat vet er aangevreten heb...

Pullups
1x2,5 + 2,5 assist van :heart: Vonk
2x5 met assist

Seated cablerow SS Kettlebell swings
3x8x18 / 3x10x12

One arm tricep cable pushdown SS RDL
3x8x9 / 3x10x20

Facepulls SS Backsquat (widestance) atg
3x8x18 / 3x10x20

Lying legraises
3x10

Cable Flys SS DB curl
3x10x18 / 3x10x5


Ik kon "lekker" supersetten omdat het heerlijk rustig was in de gym. Merk wel dat dat gelijk van invloed is op kracht. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om zwaarder te gaan.

Zaterdag hele dag dansjes gedaan op bevrijdingsfestival. In de avond nog een verjaardag (schade: halve fles malibu en 3 bitterballen). Nu dus echt megagaar :roflol:

Maar zondagochtend wel even gewogen en gemeten (altijd goed idee om na een festival/alcohol te doen, :P )


Datum: 28/4 .... | .... 6/5
Gewicht: 57,2 .... | .... 56,4
Taille: 68,5 .... | .... 67
Bicep: 31 .... | .... 31
Buik: 77 .... | .... 76
Billen: 91 .... | .... 90

Al met al niet ontevreden, ook al realiseer ik me dat ik bijna geen vocht meer in m'n lijf had en er dus niet heel veel progressie is. Maar ach, op een week is het best okay. Misschien waren die twee magnums van gister dan weer niet zo'n goed idee :roflol:

Als die gains dan naar m'n biceps gaan is het wel okay:


En dan nog maar een "fullbody". M'n benen gaan allllllllllllllltijd als laatst, nu maar een heel klein definitietje te bekennen.. Wel goeie beentanninggains :roflol: Misschien wat meer met m'n upperbody in de zon..

:heart: gaat Lekker!
 
Die Magnums zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Vroeger waren die een pak groter :(

Echt he, maar is voor mij maar goed ook :P Daarom kan ik er nu twee eten :roflol:

Nee hoor jij bent (een beetje) gegroeid

:P

Nee toch? Dat zoals de Mars & Snickers bv. Die waren vroeger ook een paar gram groter hoor.

Klopt inderdaad, ik zie nu weleens van die 4-packs liggen en dan denk ik wtf zijn dat voor mini marsjes :mad:

Die marsen enzo zijn echt wel epic klein geworden, super kansloos. Ik weet nog dat ze vroegah van die KING lions hadden.. Die kocht ik dan altijd ipv een gewone (u still wonder how i got so fat)

Nice...al goed droog aan het worden toch? ;)
Ik mag absoluut niet klagen. Betrap mezelf er af en toe op dat ik zelfs wel een beetje tevreden ben....... Dan is er iets goed mis hoor!

Zo hebben de producenten ons bij ons pietje: de prijs blijft hetzelfde, maar de inhoud is kleiner, en zij maken meer winst...
Is bij veel producten zo als je begint op te letten....

Erg he.. En wij maar werken...

Zeer zeker niet:roflol::roflol::roflol::roflol:

:roflol:


Thanks chick! :D
 
Ik mag absoluut niet klagen. Betrap mezelf er af en toe op dat ik zelfs wel een beetje tevreden ben....... Dan is er iets goed mis hoor!

Gewoon tevreden zijn! Je werkt er hard voor... :thumb:
 
TRAINING DINSDAG

Ondanks de warmte een lekkere train gehad, de eerste oefeningen waren zwaar, maar naar mate je langer bezig bent gaat het dan toch wel lekker. Ik zou rustig aan doen, maar fuck that!

Plateloaded latpulldown
1x12x40
1x8x60
2x8x80

Sideraises SS DB squat
1x8x6 / 1x10x9
1x8x7 / 1x10x9
1x8x8 / 1x10x9

Niet een echte echte superset aangezien ik tussen de oefeningen wel rust heb gepakt, ik ging bijna dood :roflol:

RDL SS Military press
2x10x25 / 2x8x15
1x10x25 / 1x8x20

Cable flyes
3x10x18

Glute pullthrough
1x10x45
1x10x52
1x10x59
1x10x64

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x4x59 (lol, veel te zwaar), maar een dropsetje van gemaakt, + 1x4x39 + 1x7x18

Curtsy Lunges SS Cable crunches
1x10 / 1x10x18
1x10 / 1x10x23
1x10 / 1x10x28

Bench dips
3x10

Nu ernstig spierpijn in m'n benen :roflol: Kon na de legextensions al bijna niet meer lopen. Lekker voldaan gevoel!

Ik had inmiddels de contest uit m'n hoofd gezet, maar las gister berichtje van @rfnnck dat hij overlegt met de sponsors en dat de dameswedstrijd waarschijnlijk wel doorgaat.. Hoop dat er gauw duidelijkheid is, want dan kan de autist in mij gaan plannen!

Voor mij zal het doel worden om droger dan vorig jaar komen te staan met veeeeeeeeeel meer definitie in mijn benen. Maarja, dan moet ik wel super hard aan de bak! Voordeel is dat de contest daarvoor wel motiverend is, anders maakt het niet uit of ik er wat langer over doe..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven