Fitness Seller

HillR's kruisverhoor

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 227
  • Weergaven 12K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Derksen zoekt een nieuwe naam, medemensen mochten suggesties doen. Ik dacht natuurlijk gelijk aan Floki! Vinden jullie dit OK en mag ik deze suggestie doen?
 
Koffie of thee?
Altijd eerst koffie, thee alleen in de winter.

limonade of vieze boekjes?
Limonade, tegenwoordig kun je vieze dingen op je telefoon bekijken.

ik zal dez vraag herformuleren , ouderwetse roodmerk of van die moderne machine koffie ?

Vieze filterkoffie :suicide: Lekker nespressocups :eyebrow:

Derksen zoekt een nieuwe naam, medemensen mochten suggesties doen. Ik dacht natuurlijk gelijk aan Floki! Vinden jullie dit OK en mag ik deze suggestie doen?

Ik vind dat een hele goede! Gelijk zijn avatar er bij gezocht:

7b54a404f74b46e7e2710be969f3291e.jpg


Moet Derksen overigens wel wat minder serieus doen, want anders klopt het niet allemaal.
 
Derksen zoekt een nieuwe naam, medemensen mochten suggesties doen. Ik dacht natuurlijk gelijk aan Floki! Vinden jullie dit OK en mag ik deze suggestie doen?

Oh, je krijgt trouwens de groetjes van Floki!

6669CB36-5AF4-460E-8478-FF8D7BE1B043.jpeg
 
Hahaha... HillR bedankt voor je Karma bericht. Ik ben enorm visueel ingesteld! :roflol:
 
Hahaha... HillR bedankt voor je Karma bericht. Ik ben enorm visueel ingesteld! :roflol:

Dan is het maar goed dat er een foto in de vorige post staat.. dan hoef je je niets te verbeelden :D
 
Hoe reageren normies op een gespierde vrouw? Heb je wel eens rare reacties gehad en hoe ga je dermee om? (Gwn choken?) Behandelen mensen je ook anders nu dan toen je niet trainde bijv?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
rijstevlaai of pudding kruimel , vraag van levens belang :P
 
ragdollie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die van ons gaat s'nachts als ik op de bank lig , o mijn borst liggen ^^ the softness is real ^^

Ze zijn zo leuk he :D

Laat mij nou lekker verbeelden joh... :o

Nou vooruit!

Ik zie de radartjes draaien. Onze kat wat minder slim, geen Pinky, maar ook geen Brain. Wel lieffff.

Daar gaat het uiteindelijk om toch!

Hoe reageren normies op een gespierde vrouw? Heb je wel eens rare reacties gehad en hoe ga je dermee om? (Gwn choken?) Behandelen mensen je ook anders nu dan toen je niet trainde bijv?

Het valt veel mensen (jammer genoeg :P ) niet echt op dat ik sport. Sure, tijdens het sporten zie je het wel doordat er wat pomp in de spieren komt. De aandacht gaat vaker uit naar Pun, als er dan een gesprek aangeknoopt wordt ofzo dan vragen ze wel eens "sport jij ook". Wat dan weer een bevestiging is dat er niets van te zien is haha:sad:

De foto's van mijn contest maakten vorig jaar al veel los bij de mensen. Teveel van het goede, te mannelijk. Daarom heb ik mijn foto's dit jaar bijv. niet onder familie gedeeld of op facebook. Ik had geen trek in die negativiteit. Wel aan een paar vrienden laten zien die van de contest wisten en zelf vroegen of ze de foto's mochten zien. Zij vonden het wel erg goed e.d. Vriendinnen wat minder "Dit vind ik niet mooi... ik vind je er mooier uit zien als je er zo **normaal** uitziet, zoals vandaag, in plaats van op die foto's". Dat soort dingen wat.

Hoewel ik me niets van anderen probeer aan te trekken is het wel kwetsend. Ik waardeer eerlijkheid absoluut, maar ook eerlijkheid kan kwetsend zijn. Temeer omdat ik zelf niet om een reactie heb gevraagd, maar omdat ze die foto's zelf wilden zien.

Ik denk dat ik daarom erg terughoudend ben in het delen van mijn "bodybuilding". Op instagram en hier deel ik wel foto's enzovoort omdat hier likeminded people zijn, als ik die reacties niet krijg hoef ik er ook niet mee om te gaan :eyebrow:

Verder vallen rare reacties best mee.

Ik word nu wel anders behandeld dan voordat ik sportte, maar dat komt meer omdat ik zelf ben veranderd, meer zelfverzekerd, geen dikke onzekere podde meer.

rijstevlaai of pudding kruimel , vraag van levens belang :P

Puddingkruimel.

Maar als ze alleen rijstevlaai aanbieden gaat dat er ook wel in :emo:
 
Zo hielp ik laatst een meisje in de gym, zei ik tegen haar ja logisch voor een beginner dat je nog een fout maakt. Uhm ik ben geen beginner sport al een aantal jaar hier :roflol::roflol:
 
Zo hielp ik laatst een meisje in de gym, zei ik tegen haar ja logisch voor een beginner dat je nog een fout maakt. Uhm ik ben geen beginner sport al een aantal jaar hier :roflol::roflol:

hahaha, life is not fair :treuren:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
:heart: cats
 
Zo hielp ik laatst een meisje in de gym, zei ik tegen haar ja logisch voor een beginner dat je nog een fout maakt. Uhm ik ben geen beginner sport al een aantal jaar hier :roflol::roflol:
Auwch... Zowel voor haar als voor jou :P
Nu vraag ik me wel af wat je favoriete schoenen zijn :D Type, merk, kleur,...
 
Auwch... Zowel voor haar als voor jou :P
Nu vraag ik me wel af wat je favoriete schoenen zijn :D Type, merk, kleur,...

Ohhh, echte favo's heb ik niet hoor. Ik vind de Air Max 1 wel heel erg lekker zitten, dus heb redelijk wat maxjes staan (Pun :heart: verrast me daar regelmatig mee). Ik ben ook fan van hoge hakken, maar sinds ik 2 jaar geleden door heel veel wandelen en verkeerde schoenen overbelaste en doorgezakte voeten heb gecreëerd heb ik tegenwoordig helaas niet zo veel keus meer. Ik kan niet heel lang op hakken lopen zonder dat ik een hele grote kans heb dat mijn voorvoeten dusdanig overbelast raken dat ik daarna vrijwel niet meer kan lopen. Ik kon wekenlang geen schoenen aan en kreeg ontstekingen in al m'n teengewrichten enzo xD super fijn. Dus dat vermijd ik tegenwoordig :P

Maar dat terzijde :roflol:

Vandaag zag ik deze:

https://tamaris.com/nl-NL/nyree/1-1-22430-21.html#color=003

https://tamaris.com/nl-NL/ameliee/1-1-25391-21.html#color=001

https://www.uwantisell.nl/hot-suede-look-overknee-laarzen-zwart.html

https://www.nelson.nl/panama-jack-d...VCYbVCh3J9wmZEAQYBCABEgLQJfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Maar die laatste heb ik bijvoorbeeld ook, erg fijne schoenen.

Ik ben vooral iemand die graag VEEEEEL voor weinig heeft :eyebrow: dus ik heb niet bepaalde dure merken e.d. die ik graag aanschaf. Een schoen moet lekker zitten, iets uitstralen en ik moet me er goed op voelen.. Oh, en Pun moet ze mooi vinden ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven