Fitness Seller

HillR's kruisverhoor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk!

Okay.....wat is je favo cheat meal?
 
Wat zijn je doelen voor de toekomst?
Wanneer gaan jullie trouwen? ;)
 
Leuk!

Okay.....wat is je favo cheat meal?

Pfoe, een echte favoriet heb ik niet. In mijn cut is een cheatmeal waar ik naar uitkijk bijv. andijviestamppot met spekjes :roflol: Als ik echt zou moeten kiezen zal het iets van pizza of friet met kipkebab en knoflooksaus zijn...

Ik ben meer iemand die graag van alles een beetje wil (of van alles heel veel.......... haha)
 
Wat zijn je doelen voor de toekomst?
Wanneer gaan jullie trouwen? ;)

Oh shit.

Mijn doelen voor de toekomst.

BB-gerelateerd: Fysiek zoals ik er nu bij sta vasthouden, wellicht nog ietsje droger op mijn buik en benen. Gespierder hoef ik eerlijk gezegd niet te zijn (okay, billen mogen altijd groter, maar over de rest ben ik tevreden).

Life-gerelateerd: Wellicht een andere baan met meer verantwoordelijkheid, een mooi vrijstaand huis met veel grond er omheen (dus niet dat je buren bij je in de tuin kijken), maar vooral genieten van het leven. Het leven zit al vol genoeg met verplichtingen en situaties die je zelf niet in de hand hebt waardoor je niet kunt genieten op de manier die je wilt, of het plan kunt volgen zoals je dat voor ogen had. Wat dat betreft kijk ik liever korte termijn en geniet ik van alles waar ik op dat moment zin in heb.
 
Je mag hier alles vragen toch?
Wat heeft je doen besluiten een borstvergroting te laten doen? #durftevragen
Je bent wat mij betreft niet verplicht tot antwoorden hoor, als het maar een eerlijk antwoord is.
 
Shit is getting personal :haha:

Wat vind je het minst aantrekkelijk aan Pun?
Wat zijn volgens jou de slechte eigenschappen van Pun?
Wat kan Pun volgens jou beter doen of laten?

:brew:

1. Ik vind alles aantrekkelijk aan Pun, maar als ik voor het minst aantrekkelijke zou moeten gaan dan zijn dat zijn voeten. Niet omdat ze onaantrekkelijk zijn, maar van een lichaam zijn voeten het minst aantrekkelijk imo.
2. Ik vind niet dat Pun slechte eigenschappen heeft. Als ik wat zou moeten noemen om het noemen dan maar zijn Nikeverslaving, hoewel ik zijn gevoel voor style wel supersexy vind is het meer vanwege het prijskaartje dat daar aanhangt.
3. In onze relatie kan Pun niets beter doen of laten, he is quite perfect.

Je mag hier alles vragen toch?
Wat heeft je doen besluiten een borstvergroting te laten doen? #durftevragen
Je bent wat mij betreft niet verplicht tot antwoorden hoor, als het maar een eerlijk antwoord is.

Daar ben ik vrij open in hoor, geen probleem. Het moest van Punjab, dusja.

Nee grapje :haha:

Ik ben ontzettend dik geweest waarna ik zo'n 20kg ben afgevallen. Toen ik een dikzak was had ik een enorme voorgevel, ik geloof dat ik op mijn dikste punt een BH maat had van 85H ofzo (voor de leken, 85 is het aantal cm van je omvang onder de borst, en de letter staat voor de grote van de borst). Toen ik ging afvallen bleef er natuurlijk weinig van over. Zo weinig dat ik op een gegeven moment een maatje 70C had. Waarbij mijn borst eigenlijk alleen uit vel bestond en ze zo ongeveer op mijn knieën hingen. Met mijn 1.50cm hoeven ze natuurlijk niet een heel eind, maar je kunt je voorstellen dat als je veel bent afgevallen en voor de spiegel staat je trots bent op wat je hebt bereikt en met een goed gevoel in de spiegel wilt kijken. Sure, met kleren aan was ik meer dan tevreden, maar zonder kleren met je tieten op je knieën is dat toch een ander verhaal.

Om die reden heb ik na maanden van research een hele goede plastisch chirurg benaderd die aansloot bij mijn wensen en kon creëren wat ik voor ogen had.

Om terug te komen op je vraag: het besluit kwam helemaal van en uit mijzelf en ik heb het ook echt voor mezelf gedaan, om gelukkig en blij te zijn met mijzelf.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Geen idee... dat je een trapje nodig hebt om hem te zoenen ofzo? :)

Ik doe mijn hoofd omhoog en hij zijn hoofd naar beneden en we zijn er al :roflol: In onze relatie vind ik ons lengteverschil niet vervelend, ik merk niet dat we ergens beperkt in zijn.

In het leven, dan is het een ander verhaal!!!!! Die boodschappen shoppers en boodschappentassen, die hebben te lange hengsels voor kleine mensen, met als gevolg dat die shit altijd over de grond sleept, of je moet je arm omhoog houden, of je schouder optrekken. Dat is pas vervelend.

Of als je op een druk festival staat en dan zien mensen de plek waar ik sta altijd als een "looppad" want daar is ruimte vanuit hun oogpunt, maar dan komen ze er, en dan sta ik er.. Of als je in een rij staat en tegen iedereens rug staat aan te kijken.

Het leven is niet gemakkelijk :treuren:
 
Back
Naar boven