AndroidHealthClinic

HillR's never ending story

Bezoekers in dit topic

hahaha.. nou het ontspoort hier ook al wel. Maar het kan er nog mee door toch?? :D

Lekker dat je het trainen weer hebt op kunnen pakken en ervan geniet. En helemaal super dat de zenuwpijn minder wordt!
Ik heb dat zelf ook ervaren dat het juist door trainen soms minder wordt. Ik hoop dat dat doorzet voor je! :)

You go girl! gaat vast en zeker goedkomen allemaal met jou!
 
hahaha.. nou het ontspoort hier ook al wel. Maar het kan er nog mee door toch?? :D

Lekker dat je het trainen weer hebt op kunnen pakken en ervan geniet. En helemaal super dat de zenuwpijn minder wordt!
Ik heb dat zelf ook ervaren dat het juist door trainen soms minder wordt. Ik hoop dat dat doorzet voor je! :)

You go girl! gaat vast en zeker goedkomen allemaal met jou!

Thanks meis!
 
Gezellig he dat soort mensen in de gym... had er een gister een paar die 5 setjes dumbells niet konden opruimen, kreeg een grote mond toen ik ze erop aansprak.. Eerst volgende keer dat ik werk en ze voor het poortje staan is hij plots stuk:roflol:

Lekker dat je weer begonnen bent. rustig aan opbouwen en net te snel willen toppper, komt het helemaal goed!
 
Weer lekker opgepakt meid! Bewonder je inzet voor de cardio, je hebt jezelf door eerder uit te stappen min of meer gedwongen, jij liever dan ik ;).
. .Dat thuis een potje eten voor je klaarstaat is dan wel weer erg lekker, zal het thuis ook eens opperen :rolleyes:
 
Duss, gisteren maar weer naar de gym.
Ik kan hier natuurlijk niet aankomen dat ik m'n best weer ga doen en gelijk weer gym skippen....

BOR
4x8x42,5

Jaja, ik zou rustig aan doen en opbouwen.. en ja, het is meer dan ik heb gedeadlift vorige training :roflol: maar dit zat op de bar, met van die klotedingetjes om de schijven op hun plek te houden.. Dusja.. Roeien met de riemen die je hebt enzo...


Plateloaded Pulldown
3x8x40

Legextension ss Legcurl
3x10x20 / 3x10x20

Glute pushdown in pullupmachine
1x10x25
2x10x30

Seated Shoulderpress in smithmachine
3x10x20

Cable flyes
3x10x10

Overhead cable bicepcurl
2x8x10
1x15x5

Onehand cable pushdown
3x8x7,5

Cable crunches
3x10x15

Het ging lekker. Was wel erg druk waardoor ik niet alles in de volgorde van mijn autistische plan kon doen, wat me vrij mad maakte. Maar ik heb gewoon 127x diep ademgehaald om me daar doorheen te loodsen. En.. als je een beetje met de flow meegaat, valt het best wel mee als je niet alles volgens plan kunt doen. Dus, note to self: Niet aanstellen maar doen.

Vandaag weer rust, erg veel spierpijn, vooral in chest en biceps.
Ook mijn rechter scheenbeen is een beetje overbelast van mijn wandelingetje van maandag (Maandag!! aansteller.....). Dus dan hopelijk morgen weer 6km wandelen als het weer ook een beetje meezit, nu laat ik me daar niet door uit het veld slaan. Maar die spierpijn in scheenbeen is echt wel annoying, zeker als je wat door wilt lopen begint het zo snel te branden.

En dan zaterdag weer trainen :D

Had ik jullie al verteld dat ik maar liefst 61,7 woog vorige week? Dat was natuurlijk een fijne trigger om weer wat aan mijn foodfrenzy's en lazyness te doen. Ik twijfel of ik nu morgenochtend weer moet wegen om te kijken of het al effect heeft :P of dat ik nog gewoon een weekje door moet zetten en dan kijken of ik alweer wat vet kwijt ben.
 
Gezellig he dat soort mensen in de gym... had er een gister een paar die 5 setjes dumbells niet konden opruimen, kreeg een grote mond toen ik ze erop aansprak.. Eerst volgende keer dat ik werk en ze voor het poortje staan is hij plots stuk:roflol:

Lekker dat je weer begonnen bent. rustig aan opbouwen en net te snel willen toppper, komt het helemaal goed!

Haha, ik zeg doen! Kansloze egoïsten!

Weer lekker opgepakt meid! Bewonder je inzet voor de cardio, je hebt jezelf door eerder uit te stappen min of meer gedwongen, jij liever dan ik ;).
. .Dat thuis een potje eten voor je klaarstaat is dan wel weer erg lekker, zal het thuis ook eens opperen :rolleyes:

Thanks chicky! Het was inderdaad echt even een moeten. Er gaat geen bus / trein oid meer op dat stuk wat ik dan moet lopen, dusja.. ik zal wel moeten. En als het weer een beetje okay is is het ook prima te doen. Ik vind wandelen eigenlijk het allerleukst van allemaal. Ik voel er alleen niet voor om waar we nu wonen op ochtend een uur te wandelen. De omgeving is prachtig, maar op één of andere manier voel ik me er niet heel veilig. In Friesland carede ik niet en banjerde ik lekker op 5 uur in de ochtend door de weilanden.. :P Maar hier "in de grote stad" voelt dat toch anders ofzo.

Dusja, dan maar zo..

Ik heb alleen weer het autistische idee dat cardio op nuchtere maag meer nut heeft dan cardio op een moment dat je al hebt gegeten.. onder het mom van: Op nuchtere maag spreekt het je reserves aan, omdat er niets anders te verbruiken is. Als ik later op de dag ga cardio'n, ben ik m'n boterham van een uur geleden aan het verbranden.. in plaats van mijn vet...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Cardio maakt niet uit wanneer.

Doe het wanneer het jou het beste uitkomt.
 
Cardio maakt niet uit wanneer.

Doe het wanneer het jou het beste uitkomt.
Precies dit...echter herken ik je gevoel. Nuchter voelt beter ofzo..

Aardige sterke BOR's hoor Hill!:eek!:
 
Goeie bor's idd :roflol: :thumb:
Niet te vaak wegen, 1x per week is genoeg (op vast tijdstip)
 
Guess who's back... Back again.. Hillr's back..

Het werd natuurlijk hoog tijd dat ik mijn luie lijf weer eens naar de gym sleepte. Afgelopen zondag was het dan zo ver.

Aangezien het weer hier toch altijd epicly kut is, maar weer eens gekeken wat er in de gym te doen was.

Nou, het was een feest! We hadden gezelschap van domme dudes. Van die echte kutecto's die zichzelf heel stoer vinden. Hadden hun eigen muziek mee, die ze uit een mooie luidspreker lieten blazen. Vonk kon dit natuurlijk niet waarderen en ik zag al een hele gymrel voor me. Niets was minder waar, Pun's lekkere lijf schrikt af natuurlijk. Toen hij vroeg of ze de muziek misschien uit wilden zetten omdat de gym zelf al muziek heeft en dit niet zo netjes is zei onze vriendelijke medegymmer "EN WAAROM ZOU IK DAT DOEN DAN!?!?!?!". Nou stoere Joopie, "Het was maar een vraag hoor" zei Pun in alle kalmte, I was amazed.. Het stereotype van buffe dudes is weer even ontkracht. Die dude had er niet van terug en zei alleen "Oh". Met als gevolg dat hij zijn muziek uitzette en afdroop.

Woohoo.

Nou verder heb ik niets gedaan en toen weer lekker naar huis.

:roflol:

Kidding. Uiteraard heb ik mijn eerste train opgepakt

Deadlift
1x10x20
3x8x40

Lekker licht, maar ik heb mezelf beloofd niet te hard van stapel te lopen, anders zit ik straks weer weken thuis.

Seated plateloaded rows
3x8x40

Cable lateral raises
3x10x2,5

Adductor ss Abductor

3x10x20 / 3x10x20

Standing Calf raises
3x10xniks

Legextensions
3x10x20

Lekker langzaam uitvoeren voor de most effective burn

Frontraises
3x10x4

Cable pushdown ss One handed cable curl
3x10x7,5 / 3x10x2,5

En dan gisteren tijd voor cardio. Omdat ik in de ochtend natuurlijk weer te lui was om eerder uit bed te gaan om te cardio'n en ik mezelf een beetje ken en in de avond toch ook geen zin meer heb, ben ik op weg naar huis vanuit werk een station eerder uitgestapt om terug naar huis te lopen.

Toen ik zag dat het nog 6,6 km was had ik een klein beetje spijt. Maar het ging goed. Binnen 1 uur was ik thuis en zat de cardio er op. Pun had al lekker het avondeten klaar.. Wat wil je nog meer :D

Vanavond wil ik weer gymmen, Fullbody nr. 2.


Oh, wat wel van belang is. Ik had afgelopen weken constant zeurende zenuwpijn. Na mijn gymmen helemaal niet meer! Het heeft plaatsgemaakt voor spierpijn.. Hopelijk blijft dat zo!

Lekker dan. Ben ik een keer een week op vakantie, gaan jullie lopen rellen zonder mij. Maar goed dat je inhoudt Pun, ik had knap beledigd geweest als je zonder mij gaat lopen feesten ;)

Wel knap dat je je kan inhouden trouwens. Ik heb t tegen jou Hill. Ik ken jou inmiddels een beetje en het had me niet verbaasd als je die dude meteen in zn nek was gedoken ;)

OT: Lekker getraind mop. Ik mocht vandaag ook voor het eerst weer de gym in. Heeeeeerlijk :D


Gezellig he dat soort mensen in de gym... had er een gister een paar die 5 setjes dumbells niet konden opruimen, kreeg een grote mond toen ik ze erop aansprak.. Eerst volgende keer dat ik werk en ze voor het poortje staan is hij plots stuk:roflol:

Lekker dat je weer begonnen bent. rustig aan opbouwen en net te snel willen toppper, komt het helemaal goed!

Wat hebben jullie allemaal een zelfbeheersing zeg!

Ik landde gisteren op Schiphol; eerst al 2 uur in het vliegtuig met jengelende kutkinderen gezeten en toen ook bij de bagagehal nog een uur met dezelfde schreeuwende kutkoters. Tokkie ouders (typische Amsterdamse sjonnie + anita) deden er mooi niks aan. Ik loop naar de andere kant van de hal om afstand te creeeren, gaat 1 van die jochies echt letterlijk 0.5 meter van mn oor af staan gillen (had em niet eens zien aankomen). Toen ik vriendelijk (heulllllll vriendelijk.....) vroeg of ie dat niet ergens anders kon doen, had ik gelijk een aanvaring met 'vaderlief'. Of ik als een zwart-witte panda geboren was. I know....ik snapte hem ook niet. Maar ik heb em vriendelijk (wederom....HEUL vriendelijk) verteld dat ik zn gillende kinderen na al die tijd wel beu was, en of ie zelf niet t fatsoen had kunnen opbrengen om er wat van te zeggen. Meneer wilde naar eigen zeggen wel even fysiek kennismaken met me, daar ter plekke. Misschien heb ik daarna nog iets gesuggereerd over de graad van recursie in zn stamboom. Tis dat ik het daaropvolgende gesprek met de Marechaussee niet zag zitten omdat ik niet had kunnen uitleggen hoe dat kofferkarretje zo diep in Sjonnie's hol terecht kon komen zonder mijn hulp. Toen ik uiteindelijk opstond van mn bankje besloot meneer mn eerdere voorstel om op te tieven alsnog maar op te volgen. Mn broertje lag dubbel maar ik schaamde me toch wel een beetje over de ophef. Het scheelde wel dat ik van diverse mensen dankbare knikjes kreeg ;)

TL;DR: Ik heb NIET jullie vermogen tot kalm blijven, zelfs niet na een week kroegtijgeren en strandhangen in Valencia. Mn complimenten ;)
 
Lekker dan. Ben ik een keer een week op vakantie, gaan jullie lopen rellen zonder mij. Maar goed dat je inhoudt Pun, ik had knap beledigd geweest als je zonder mij gaat lopen feesten ;)

Wel knap dat je je kan inhouden trouwens. Ik heb t tegen jou Hill. Ik ken jou inmiddels een beetje en het had me niet verbaasd als je die dude meteen in zn nek was gedoken ;)

OT: Lekker getraind mop. Ik mocht vandaag ook voor het eerst weer de gym in. Heeeeeerlijk :D




Wat hebben jullie allemaal een zelfbeheersing zeg!

Ik landde gisteren op Schiphol; eerst al 2 uur in het vliegtuig met jengelende kutkinderen gezeten en toen ook bij de bagagehal nog een uur met dezelfde schreeuwende kutkoters. Tokkie ouders (typische Amsterdamse sjonnie + anita) deden er mooi niks aan. Ik loop naar de andere kant van de hal om afstand te creeeren, gaat 1 van die jochies echt letterlijk 0.5 meter van mn oor af staan gillen (had em niet eens zien aankomen). Toen ik vriendelijk (heulllllll vriendelijk.....) vroeg of ie dat niet ergens anders kon doen, had ik gelijk een aanvaring met 'vaderlief'. Of ik als een zwart-witte panda geboren was. I know....ik snapte hem ook niet. Maar ik heb em vriendelijk (wederom....HEUL vriendelijk) verteld dat ik zn gillende kinderen na al die tijd wel beu was, en of ie zelf niet t fatsoen had kunnen opbrengen om er wat van te zeggen. Meneer wilde naar eigen zeggen wel even fysiek kennismaken met me, daar ter plekke. Misschien heb ik daarna nog iets gesuggereerd over de graad van recursie in zn stamboom. Tis dat ik het daaropvolgende gesprek met de Marechaussee niet zag zitten omdat ik niet had kunnen uitleggen hoe dat kofferkarretje zo diep in Sjonnie's hol terecht kon komen zonder mijn hulp. Toen ik uiteindelijk opstond van mn bankje besloot meneer mn eerdere voorstel om op te tieven alsnog maar op te volgen. Mn broertje lag dubbel maar ik schaamde me toch wel een beetje over de ophef. Het scheelde wel dat ik van diverse mensen dankbare knikjes kreeg ;)

TL;DR: Ik heb NIET jullie vermogen tot kalm blijven, zelfs niet na een week kroegtijgeren en strandhangen in Valencia. Mn complimenten ;)

Haha zal in mijn geval wel moeten, denk dat ik snel de zak krijg als ik klanten ga zo ga aanspreken :roflol::roflol:

wel goede actie! Als mijn zoontje zich zo gedraagt zeg ik er ook altijd meteen iets van, zou toch denken dat zoiets vanzelfsprekend is.. Maar blijkbaar is dat het toch niet.
 
Haha zal in mijn geval wel moeten, denk dat ik snel de zak krijg als ik klanten ga zo ga aanspreken :roflol::roflol:

wel goede actie! Als mijn zoontje zich zo gedraagt zeg ik er ook altijd meteen iets van, zou toch denken dat zoiets vanzelfsprekend is.. Maar blijkbaar is dat het toch niet.

Ja je zou toch zeggen dat je je uiterste best doet om de hinder die anderen van jouw kinderen ervaren tot een minimum te beperken. Maar deze twee opvoedkundige wondertjes deden er niets aan. Moedigden het zelfs aan op sommige momenten.

Maar goed, jij bent dus geen tokkie. No surprises there ;)
 
Ja je zou toch zeggen dat je je uiterste best doet om de hinder die anderen van jouw kinderen ervaren tot een minimum te beperken. Maar deze twee opvoedkundige wondertjes deden er niets aan. Moedigden het zelfs aan op sommige momenten.

Maar goed, jij bent dus geen tokkie. No surprises there ;)

Daar zal weinig van terecht gaan komen.

Nee ik ben geen tokkie, al hebben mensen vaak wel een heel verkeerd beeld bij mij Ik zit onder de tatoeages en heb nou niet het standaard vrouwenlichaam. Mensen denken dan al snel dat je een tokkie bent. Pas als ze me beter leren kennen komen ze erachter dat ik heel netjes en zorgzaam ben.
 
Daar zal weinig van terecht gaan komen.

Nee ik ben geen tokkie, al hebben mensen vaak wel een heel verkeerd beeld bij mij Ik zit onder de tatoeages en heb nou niet het standaard vrouwenlichaam. Mensen denken dan al snel dat je een tokkie bent. Pas als ze me beter leren kennen komen ze erachter dat ik heel netjes en zorgzaam ben.

Ja dit waren absoluut roomblanke kansenpareltjes in wording. Typje 'ik heb overal recht op zonder reden'.

Heh. Ik krijg nog wel eens dezelfde reactie. Spieren, Tattoos en Kaal = Tokkie toch? ;) Wordt meestal al snel opgevolgd met het label Knuffelbeer. Don't worry about it. Niet iedereen oordeelt zo snel ;)
 
Hoi allemaal,

Het waren weer enerverende weken.. En zodra er enerverende weken in het leven van HillR komen is het einde zoek.
Gisteren een goede wake up call gehad toen Pun bevestigde dat ik inderdaad dikker ben dan hij me ooit eerder heeft gezien..

Dat had ik denk ik nodig (liever niet natuurlijk), want het wordt dus hoog tijd om wat aan mezelf te doen. Ik ben natuurlijk al jaren aan het jojo'n, dat hoef ik jullie inmiddels niet meer te vertellen. Die shit hang ik elke keer al aan jullie neus.

Dus. Vanochtend de wekker een uurtje eerder gezet en het trappenhuis in ons appartementencomplex maar weer eens een half uur op en afgerend. Maar daarmee ben ik er natuurlijk niet.

Al een tijdje zitten spelen met het idee een PT in de arm te nemen voor een stok achter de deur. Gekeken bij Evelien, die voor mij echt een droomlijf heeft.. maar ik heb haar inmiddels een aantal keer ontmoet en dat was erg inspirerend, alleen kwam het voor mij over dat ze niet zo zeer heel veel verstand van voeding enzo hebben, althans niet meer dan ik zelf al wel weet.. Daarbij is de personal training bij haar vrij duur en krijg je er voor mijn gevoel niet zo heel veel voor.

Maargoed, ik heb iemand benaderd en hoop volgende week dan de dingen rond te hebben en te kunnen starten.

Wat mijn doel is? Ik denk dat er tenminste wel weer 10 kilo af moet voor ik weer enigszins tevreden kan zijn met mijn lijf (en dan zit ik niet eens onder mijn lichtste gewicht ooit denk ik, godver) en dan wil ik dat gewicht vasthouden, en dan eventueel voor de zomervakantie 2017 nog wat extra shredden.

Met een PT dus. Want blijkbaar kan ik dit niet. Ik kan prima cutten, maar vasthouden kan ik niet.
Blijkbaar ben ik niet genoeg gemotiveerd, heb ik niet genoeg discipline en doorzettingsvermogen. Ik begin dat nu toch echt wel te haten aan mijzelf, ik wil dit gezeik niet langer. Ik wil gewoon eens afvallen en op gewicht blijven, in plaats van dan weer dik en dan weer dun te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Huh je was toch pas al overnieuw begonnen?
Verwacht je zoveel van een PT ? Dacht dat Vonk wel genoeg stok achter de deur was? :)
Is zijn operatie trouwens al geweest?
 
Ook met een pt zul je het zelf moeten doen. Maar kan ook een stok achter de deur zijn. Zij steken moeite in jou en daarnaast betaal je er ook voor. Voordeel is je hoeft zelf niet alles uitzoeken . Tip vraag wel regelmatig waarom ze op een bepaalde manier iets doen (training of voeding. )

Jullie hebben samen een zware periode en kan me goed voorstellen dat je hoofd er niet naar stond. Iig fijn dat pun je het eea laat inzien want vaak heb je t zelf geen eens door. En toch heb je nog geen slecht figuurtje;)

Hoop dat de pt je goed mag helpen en het allemaal meer vast kunt houden. :)
 
Back
Naar boven