AndroidHealthClinic

Hind ligt eruit

Bezoekers in dit topic

Onze prachtige Belgische Kandidate :rolleyes: ligt er ook.
Geen Ishtar in de finale.
 
Het songfestival haha

Gayer than feeling sorry after beating up your girlfriend
 
ze had gewoon met een ander nummer moeten komen

Zei dronk ranja met een rietje.. Mijn SophieJtje.. :cool:
 
Of... hey mickey you're so fine you're so fine hey mickey...hey mickey....:cool:
 
Afgezien van het feit dat 'we' Hind gestuurd hadden, was het gewoon een bout-nummer. Totaal niets bijzonders. Het melodietje was ruk, de tekst was simplistisch en de 'a\Arabische sound' voegde totaal niets toe. Haar jurk was wel leuk :p
Nederland durft geen risico's te nemen. Ik snap niet waarom. We hebben toch niets te verliezen (we verliezen toch wel, dus waarom geen brute act sturen)? Wie gaat daar trouwens over? Zeker ook weer zo'n halfbakken panel van eendagsvliegen?
En ik vind dat iedereen weer in z'n eigen taal moet zingen. Hoe lelijk Nederlands ook klinkt voor buitenlanders.
 
Afgezien van het feit dat 'we' Hind gestuurd hadden, was het gewoon een bout-nummer. Totaal niets bijzonders. Het melodietje was ruk, de tekst was simplistisch en de 'a\Arabische sound' voegde totaal niets toe. Haar jurk was wel leuk :p
Nederland durft geen risico's te nemen. Ik snap niet waarom. We hebben toch niets te verliezen (we verliezen toch wel, dus waarom geen brute act sturen)? Wie gaat daar trouwens over? Zeker ook weer zo'n halfbakken panel van eendagsvliegen?
En ik vind dat iedereen weer in z'n eigen taal moet zingen. Hoe lelijk Nederlands ook klinkt voor buitenlanders.
:bow2::bow2::bow2::stupid::yarly:
 
Dat hele eurovisiesongfestival mogen ze afschaffen..

Nobody cares.
 
Dat hele eurovisiesongfestival mogen ze afschaffen..

Nobody cares.

I Agree, het is toch maar een Oost-europees onderonsje. Ik snap niet waarom we nog zouden meedoen aan dergelijk programma.
Is er al niet een land, dat weigert nog mee te doen?
 
Kunnen we niet zo iets als LORDI insturen, een stel opgewarmde lijken (de toppers bijvoorbeeld)
Denken wij, we maken een geintje en voordat je het weet hebben we gewonnen
 
en terecht.. die hind vind ik maar niks!


beter een of andere vage klompendans oid.. dan lukt het wel...



maar who cares anyway?
 
Hind= LeKKaH
songfestival = poofter en een smerig onderonsje tussen al die rare oostblokkers met hun kotswaardige muzieksmaak.
 
Back
Naar boven