XXL Nutrition

Hindoes offeren 11-jarig kind in Oost-India (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelf stomdronken en een overdosis heroïne zou ik nog intelligentere opmerkingen maken dan jij.

Ok, back on topic, ik zal niet meer reageren op persoonlijke aanvallen of domme racistische opmerkingen zonder basis.

probeer eens :P
 
Als een Nederlander of Belg een opmerking maakt die niet door de beugel kan dan was het sarcastisch bedoeld; Als een allochtoon zo'n opmerking maalkt wordt er geschreeuwd dat hij maar naar zijn thuisland moet terugkeren. jokkebroek was niet sarcastisch bezig; Hij meende het echt.

ooh man, zoek leven ofzo
 
Nope. Speelt jouw niet-herkennen-van-sarcasme je geen parten in het dagelijkse leven?


ik weet wel zeker..........

het niet herkennen van cynisme is hem ook niet vreemd.

Het is een bepaald soort humor dat niet voor iedereen is weggelegd.......... :rolleyes:
 
ik weet wel zeker..........

het niet herkennen van cynisme is hem ook niet vreemd.

Het is een bepaald soort humor dat niet voor iedereen is weggelegd.......... :rolleyes:
Hehehe.
Anyway, zolang mensen mij maar niet te serieus gaan nemen is alles ok! :thumbup:

Zullen we maar weer on-topic gaan?
 
Mooi zo, kan ik even wat ingaan op Roberto z'n post hier.

ik WIST dat het weer om een Kali-offer zou gaan:( wat raar, dacht dat ze alleen dierenoffers brachten..maargoed...tis geen boeddhisme waar het doden van levende wezens je negatief karma bezorgt
Hoe wist je dat dan? Is dat de enige godheid voor wie men offers maakt?

rare jongens, die hindoes:o (en me ma is dr zelf ook één...bof ik dat ik in Nederland geboren ben:D)
Dus jij bent al een half-rare jongen van bij je geboorte? :thumbup: (ok wie kopt em binnen?)
 
die hindoes hielden er in de jaren '70 toch ook van die sektes op na (met van die rode gewaden en voliop incest ?)
 
Mooi zo, kan ik even wat ingaan op Roberto z'n post hier.


Hoe wist je dat dan? Is dat de enige godheid voor wie men offers maakt?


Dus jij bent al een half-rare jongen van bij je geboorte? :thumbup: (ok wie kopt em binnen?)

nahja...zover ik weet worden er offers gemaakt aan Kali en Shiva...mensen offers komen bij Kali wel eens voor zover ik weet, van Shiva niet

hehehe..half-raar? als je ziet wat ik de afgelopen tijd mezelf weer op de hals heb gehaald, kun dat soms wel eens stellen:p
 
Ziek !!!
Dat krijg je met dat stomme bijgeloof !!!! :thumbdown:
 
mss een uit de hand gelopen grapje voor halloween?
 
Thinkalot is nu echt uitgeroepen tot de meest vermoeiende persoon van het board, en gaat elke member ver voorbij.
 
Thinkalot is nu echt uitgeroepen tot de meest vermoeiende persoon van het board, en gaat elke member ver voorbij.

Jij bent ook wel vermoeiend hoor. Voordat ik jouw latspread bekeken heb van schouder tot schouder....:bang:
 
die hindoes hielden er in de jaren '70 toch ook van die sektes op na (met van die rode gewaden en voliop incest ?)

dat waren de beatles ;)

@thinkalot stap in de politiek, dbb is niet meer te redden :dunno: al die vuile rascisten hier :(
 
dat waren de beatles ;)

@thinkalot stap in de politiek, dbb is niet meer te redden :dunno: al die vuile rascisten hier :(

Tuurlijk de beatels, weet je wel wie de beatels zijn, HÈ rokze!?
 
Mooi zo, kan ik even wat ingaan op Roberto z'n post hier.


Hoe wist je dat dan? Is dat de enige godheid voor wie men offers maakt?


Dus jij bent al een half-rare jongen van bij je geboorte? :thumbup: (ok wie kopt em binnen?)
naar indiana jones and the temple of doom kijken ;)
 
Tuurlijk de beatels, weet je wel wie de beatels zijn, HÈ rokze!?
knife.jpg



van links naar rechts en niet van boven naar onder angervuistje
 
Back
Naar boven