Fitness Seller

Hints voor nieuwe auto?

Bezoekers in dit topic

Bmw M3 cabrio van 99 ofzo. Geluid en snelheid is monsterlijk en het is toch een cabrio :)
 
Bmw M3 cabrio van 99 ofzo. Geluid en snelheid is monsterlijk en het is toch een cabrio :)

ga je niet vinden denk voor 10000

zou wel eer een 3 reeks cabrio model 99 kopen dan een z3
 
seat leon/cupra, audi a3 geen cabrio's wel leuke autotjes en niet te duur
 
dit is zo eentje dat ik bedoel

2005_Mitsu_EclipseSpyder_01.jpg
 
Ga eens kijken of je een Honda S2000 voor die prijs kan krijgen.
ziet er naar mijn mening goed uit en heeft een chille motor erin liggen plus achterwiel aandrijving ipv die pauperbende van tegenwoordig.

Anders zou ik de BMW doen denk ik
 
Lastig om een s2000 voor 10k te vinden zie er toevallig eentje van 12k.. , wel mooie autos :D
 
Ik zou voor de BMW Z3 gaan of een Corvette c3 stingray
 
Wat ik zelf een zeer mooi cabrio is, is een Mercedes sl 500 van 1989-1998.
Moet wel lukken om er eentje onder de 10.000 te vinden. Je zou natuurlijk ook voor de sl 320 kunnen gaan die al meteen een stukje goedkoper is.
Mercedes-Benz-SL500_2001_800x600_wallpaper_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zelf een zeer mooi cabrio is, is een Mercedes sl 500 van 1989-1998.
Moet wel lukken om er eentje onder de 10.000 te vinden. Je zou natuurlijk ook voor de sl 320 kunnen gaan die al meteen een stukje goedkoper is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Die sl500 is idd graaf, maar die zuipt een pak teveel brandstof, dan zou ik eerder voor de sl320 gaan.
 
Die sl500 is idd graaf, maar die zuipt een pak teveel brandstof, dan zou ik eerder voor de sl320 gaan.

Indd, zou behoorlijk zuipen zo'n v8 5 liter. Ik weet niet of de ts veel km's maar als je weinig rijd, of het alleen voor mooi weer gebruik is kun je het overwegen. Al weet ik natuurlijk niet hoe de ts financieel zit.

Btw moet je nagaan hoeveel die sl600 v12 en die sl73 AMG uit dezelfde bouwjaren wel niet zullen zuipen:D
 
Indd, zou behoorlijk zuipen zo'n v8 5 liter. Ik weet niet of de ts veel km's maar als je weinig rijd, of het alleen voor mooi weer gebruik is kun je het overwegen. Al weet ik natuurlijk niet hoe de ts financieel zit.

Btw moet je nagaan hoeveel die sl600 v12 en die sl73 AMG uit dezelfde bouwjaren wel niet zullen zuipen:D

Haha idd :-) Die geraken op hoge snelheid makkelijk aan 35 liter/100 km
 
Koop een Nissan Skyline GT R34 is zeer sportief
 
hmm zal lastig worden kost namelijk 14
 
ms nog wat meer info geven... De prestaties(snelheid/optrekken) zelf interesseren me niet zoveel, ik rij relatief rustig, het moet er gewoon goed uitzien. Vergelijk het met een BBer :D

Had ik het geld voor me blauw te betalen aan taxen en verbruik koop ik mij direct een pontiac firebird.

laat cabrio er dus maar af, gewoon sportief uiterlijk.
 
Volvo_740_front_20080320.jpg


Knal je zo 8 ton mee op de teller. **** schoonheid. Heil degelijkheid.
 
20k kan ik een veel betere krijgen via een goede vriend, met garantie en al erbij. Plus ik ben van België :)

is zeker mogelijk maar deze neem je voor 11500 mee, das geen 20. Maar goed, succes met de zoektocht. In belgie nog goedkoper!
 
Back
Naar boven