Fitness Seller

Sticky Hip–Hop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GZHN

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
2.336
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Hey mensen
ik ben onlangs begonnen met een Blogspot:

http://forthehiphopheads.blogspot.com/

Op dit blog deel ik mijn grote hiphop collectie (zo'n 1000 tot 1200 albums).
heb er tot nu toe 30 op geplaatst, kga ze er niet allemaal op zetten natuurlijk
maar de echte must haves en goeie shit gaat er zeker op. kben van plan er elke dag zo 10 tot 20 op te zetten.
het is absoluut geen commerciele 50 cent lil wayne achtige hiphop!
dus als je een liefhebber bent van de echte hiphop adviseer k je zeker even erop te kijken!
 
thx voor de moeite.



p.s heb je niks te doen of wil je gwn aardig zijn?
 
thx voor de moeite.



p.s heb je niks te doen of wil je gwn aardig zijn?

wil gwn aardig zijn hahaha:P en veel vrienden van me die vroegen wel eens, heb je nog nieuwe albums, en dan was ik steeds uploaden en links sturen, dus kwam op het idee om gwn een blogspot te starten met me vetste albums!
 
dat is de echte muziek,
ben nu cypress hill aan het binnen halen.
 
Epic man, thanks
 
Thanks man.
Heb de meeste albums die erop staan, maar had nog nooit gehoord van Organized Konfusion. Klinkt goed :)
 
nice! als je een dode link tegenkomt, ff melden, dan drop k even een nieuwe link!:D
 
Oldskool shit.. tx
 
Cunninlynguists altijd goed :thumbs:

Zie net dat je The Roots er ook op hebt staan:bow: Echte hiphop.

Gasten zijn live helemaal geweldig.
 
Laatst bewerkt:
Cunninlynguists altijd goed :thumbs:

Zie net dat je The Roots er ook op hebt staan:bow: Echte hiphop.

Gasten zijn live helemaal geweldig.

je moet a tribe called quest dan ook zeker ff checke ouwe, beats rhymes and life is een keigoed album van hun!
 
Nice dat je dit doet, ga dit zeker vaker bezoeken.
 
moet je zeker doen, ik ga proberen er rond de 10 bij te doen dagelijks!
got much to share:D

edit: zal wel minder worden dan 10 haha, zit doordeweeks met stage fulltime en trainen :D
 
je moet a tribe called quest dan ook zeker ff checke ouwe, beats rhymes and life is een keigoed album van hun!

A Tribe Called Quest ken ik natuurlijk ook wel. Is wel voor mijn tijd maar toch :) Goeie hiphop. Wat vind je van de albums van Q-Tip dan?

Ben zelf meer van The Roots, Common, J Dilla, Cunninlyguists, Evidence, Little Brother enzo.
 
Laatst bewerkt:
Hey heb je misschien ook: Camp Lo - In black Hollywood? Ik kan die met torrents niet te pakken krijgen.
 
A Tribe Called Quest ken ik natuurlijk ook wel. Is wel voor mijn tijd maar toch :) Goeie hiphop. Wat vind je van de albums van Q-Tip dan?

van q tip heb ik alleen amplified, vindk iets minder maar zeker wel vet!
 
Ik kan nooit van Rapidshare downloaden, heeft iemand anders dit ook altijd? Ik moet tegenwoordig altijd Premium user zijn of inloggen ofzo?

Edit: lama, zat gewoon weer niet op te letten en verkeerd te klikken.
 
Laatst bewerkt:
Hey heb je misschien ook: Camp Lo - In black Hollywood? Ik kan die met torrents niet te pakken krijgen.

In black hollywood staat erop ;)

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Ik kan nooit van Rapidshare downloaden, heeft iemand anders dit ook altijd? Ik moet tegenwoordig altijd Premium user zijn of inloggen ofzo?

heb ik ook een tijdje gehad, geen flauw idee waar dat aan ligt, na tijdje had ik et niet meer!
 
:bow: waarschijnlijk zullen ze het niveau van Uptown Saturday Night nooit meer krijgen.
 
:bow: waarschijnlijk zullen ze het niveau van Uptown Saturday Night nooit meer krijgen.

+40472342

een super album, de stem van Geechi Suede maakt et af, en de beats zijn tijdloos!!
 
Back
Naar boven