Fitness Seller

Hitler moest een vrouw worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
AMSTERDAM - Britse spionnen wilden in de Tweede Wereldoorlog van 'Herr Hitler' 'Frau Hitler' maken, door aan zijn eten stelselmatig het hormoon oestrogeen toe te voegen.



Ze hoopten de nazileider meer vrouwelijk en minder agressief te maken.

Hitler had testpersonen die zijn eten moesten voorproeven op gif. Maar omdat oestrogeen geen smaak heeft en niet onmiddelijk tot verandering leidt, zou hij er niets van merken dat er met zijn eten was geknoeid. De spionnen hadden al toegang gekregen tot zijn keuken.

Het oestrogeen-plan en vele andere bizarre ideëen om Adolf Hitler en zijn troepen te breken, staan in het boek 'Secret Weapons: Technology, Science And The Race To Win World War II' van professor Brian Ford, dat in september uitkomt. Daarin staan passages uit documenten die nooit eerder zijn vrijgegeven. Zo is het idee geopperd om grote hoeveelheden lijm te droppen op de troepen van de nazi's, zodat ze vast aan de grond zouden komen te staan. En er was het plan bommen te verhullen in de vorm van fruit.

In de documenten staat ook dat als de nazi's de oorlog zouden verliezen, ze het plan hadden om giftige worsten, chocola en koffie te verspreiden op plekken waar de geallieerden zich ophielden.

Telegraaf.nl
 
Waarom hebben ze het dan niet gedaan?
 
Hehe, staan wel lame ideeën tussen :p
Lijm droppen...
 
Jezus....

Dan was zijn perfecte ras niet alleen blond met blauwe ogen, maar ook nog in bezit van schoenen die bij een tas matchen.
 
Would hit.
 
Jezus....

Dan was zijn perfecte ras niet alleen blond met blauwe ogen, maar ook nog in bezit van schoenen die bij een tas matchen.

Ik denk dat die britten het wereldwijd hebben verspreid in het eten ipv alleen bij hitler als je ziet hoe (mannen kan ik het niet noemen) jongens erbij lopen.


Naarmate de tijd rekt worden de verhalen alsmaar bizarderderder.
 
Laatst bewerkt:
Niks lekkerder dan een vrouw met een dikke snor!
 
Ik denk dat die britten het wereldwijd hebben verspreid in het eten ipv alleen bij hitler als je ziet hoe (mannen kan ik het niet noemen) jongens erbij lopen.
:( Ik vrees dat je gelijk hebt
 
Zo is het idee geopperd om grote hoeveelheden lijm te droppen op de troepen van de nazi's, zodat ze vast aan de grond zouden komen te staan.

In die tijd waren de Britten niet snugger mag ik hieruit concluderen, tenzij het een broodje aap verhaal is.
 
Laatst bewerkt:
darwin award voor een moordlustige dictator nog onstabieler te maken door oestrogeen.

En vrouwen minder geweldadig? Fysiek ms.
 
Hitler, de echte alfa-man :roflol: Die knakker was gewoon een misbaksel, ironisch dat hij alles liet uitroeien wat hij beschouwde als untermenschen. Oestrogeen was niet nodig, Hitler had genoeg kwalen die zijn functioneren belemmerde.

American Dr. Abraham Lieberman however thinks that Hitler
suffered from Parkinson's disease rather than syphilis and that
this illness was concomitant to his accession to power. It
developed in great secrecy during the next twelve years. His
closest aids never let anything leaked out. Furthermore, Parkinson
disease has a secondary effect that might explain Hitler's weird
coïtusual behavior: it makes people impotent. In 1994, the
International Congress on Parkinson's Disease in Vancouver
(Canada) gave a certain Dr.Tom Hutton, a neurologist,
opportunity to publish a study that said Hitler was suffering
physical and mental symptoms of the disease, but his aides kept it
secret.

In 1941, during the Russian campaign, he was diagnosed by
Professor Karl Weber, director of the Heart Institute at Bad
Nauheim, with "rapidly progressive coronary sclerosis". For
repeated periods of time, Dr Morell gave him injections of 0.02
mg of Strophantin, a heart tonic in alternance with Prostrophanta,
which contained glucose and nicotinic acid. Morell was also
occasionally giving to Hitler Cardiazol and Coramin, and in 1942,
he added Sympathol, a solution of adrenalin. According to David
Irving's however, it is only after Stalingrad (1943) that Adolf
Hitler started complaining to Dr. Morell about a tremor in his left
arm. (5)

In 1943, in order to relieve Hitler's stomach spasms, Dr. Morell
prescribed pills containing "Extr.nuc.vomic. 0.04; Extr.
bellad.0.04." They were based on the poisons strychnine and
atropine. Hitler began taking them regularly, from 8 to 16 every
day. Both are very dangerous for the central nervous system.
When Dr. Giesing discovered those pills were poisonous, he told
off Morell who was embarrassed but it was too late. The bad has
been done to Hitler's organism. Last but not least, as of 1944, Dr.
Morell prescribed to his patient a narcotic amphetamine called
Pervitin, alias "speed". Hitler was then a drug addict. During the
duration of the war, according to Morell's records, Hitler would
have thus taken more than 80 different drugs and medications. So
the guy who championed supermen, eugenics and the supremacy
of strength upon weakness could only function with drugs,
amphetamines, miracle-potions and other craps hastily fabricated
by his witchlike doctor.

Normaal gesproken was die knuppel als eerste de gaskamer ingegaan mocht hij zelf zijn afgevoerd. Of misschien nog beter hadden ze hem tijdens het T4-programma al verwerkt.
 
Wat een idee.......
 
Las het net ook. Ideeën uit de oude doos. Denk zelf dat het niet heel veel had geholpen bij een idioot als Hitler. Heb me wel altijd afgevraagd hoe een man als Hitler dacht. En of hij egt zelf dacht dat hij de wereld diende door zijn daden.
 
Las het net ook. Ideeën uit de oude doos. Denk zelf dat het niet heel veel had geholpen bij een idioot als Hitler. Heb me wel altijd afgevraagd hoe een man als Hitler dacht. En of hij egt zelf dacht dat hij de wereld diende door zijn daden.

Anders Breivik dacht van wel. En denkt dat nog steeds. Hij is zelfs teruggegaan naar Utoya om de politiemensen te laten zien hoe hij 69 kids heeft afgeknalt.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/pang_anders_breivik_terug_op_u.html

Dat soort mensen leeft in een eigen wereld, die kunnen niet begrijpen hoe wat zij hebben aangericht als fout kan worden gezien.
 
Back
Naar boven