MuscleMeat

hitman 2006/2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2004
Berichten
7.624
Waardering
450
Oke jongens wordt weer tijd dat we beginnen met de voorbereidingen voor 2006/2007.Doel is om flink wat massa aan te zetten.
Ik weet voor mezelf dat ik met een wedstrijdgewicht van 83kilo te licht ben, dus eerst flink gainen.
Na aanleiding van de posts van ikke en big maus ben ik eigenlijk geintresseerd om hgh om een ander manier te zetten.
Een kijken wat dit voor mij zal doen.Onderstaande is een planning en heb dus de mogelijkheid om er vanaf te wijken.

wk 01-30 hgh 15iu (e3dgn gelijk na de training IM injecteren)
wk 01-04 100mg oxy
wk 01-10 800mg sust
wk 01-10 600mg deca
wk 11-14 60mcg igf (20 min na de hgh)
wk 15-24 800mg test enth
wk 15-24 600mg tren enth
wk 25-30 60mcg igf (20min na de hgh)

De hgh wil ik in eerste instantie op deze manier injecteren,we kijken het een tijdje aan, mocht het niet bevallen kunnen altijd nog overstappen op de normale manier.Dit is niet de eerste keer dat ik in aanmerking kom met hgh,heb er in het verleden ook geen problemen mee gehad, mocht het zo zijn dat we problemen ondervinden dan kunnen we de dosis altijd nog verlagen, maar da ga ik niet van uit.
Dan zal er misschien wel de opmerking komen, is het niet beter om elke dag te injecteren voor betere/ stabielere bloedwaardes.
Ik weet niet wat deze methode voor mij zal doen, maar gezien de praktijkervaringen die je hierover leest vallen deze zeer positief uit.
Het eerste gedeelte as bestaat uit sust en deca, voor mij altijd een killer combi geweest en nog steeds.
Dan een 4 weken ff geen aas ,maar alleen hgh en igf om zo dan weer verder te gaan met mijn 2e deel aas test en tren.
Waarom niet boldenone, mocht die vraag komen, nou omdat ik daar de laatste keer niet zo tevreden over was.
De aangegeven hoeveelheden die bij de as staan is ook voorlopige planning,indien nodig kan ik evt verhogen, maar met ruim 7mnd hgh moet dat niet nodig zijn denk ik.
Wat betreft T3 ben ik nog niet helemaal over uit.
Is het verstandig om hiet in een later stadium mee te beginnnen of gelijk vanaf wk 1 en dan rustig op en afbouwen.

NOu jongens barst maar los, opmerkingen, betere ideeën, kritiek.
Ik hoor ze graag.

Hitman
 
eerste vraag: waarom 4 weken pauze?
je axis zal nooit in 4 weken toch op normale waardes komen
 
eerste vraag: waarom 4 weken pauze?
je axis zal nooit in 4 weken toch op normale waardes komen

JE moet het niet als een echte pauze zien, ga namelijk gewoon door met de HGH en IGF.
Wat betreft de axis, of die nou op normale waardes zitten na 4 weken, nog niet helemaal, maar daar heb ik in het verleden geen problemen mee gehad.
Ook niet met deca.
Doel is om na die 4 weken mijn lichaam weer ff een boost geven met test en tren.
 
ziet er goed uit, succes en hou ons maar op de hoogte, ben erg benieuwd hoe het bevalt met de hgh.
 
zal gewoon doorgaan schilt 1 maand en toch zal die waardes van die susta en deca niet helemaal dalen om een shok te geven.
 
ben gewoon crities aan het kijken:eek: :eek:
 
Bij aanvang van Test en Tren E wat dboll erbij voor een week of 6..lekkerder kan ik het niet maken! ;)

Succes bro!
 
15 iu hgh???:eek:

hoop dat je flink gespaard hebt bro:D
 
Flinke kuur voor iemand met die wedstrijd stats!
Aangezien je flink wilt gainen zou ik die t3 sowieso voor het eind bewaren. En 2e gedeelte AAS zou ik kickstarten of frontloaden. Aangezien een maandje net genoeg is om de Deca redelijk uit je bloed te krijgen..toch?

Wat zijn je stats en op hoeveel kcal denk je te gaan zitten??

Succes!!;)
 
hopelijk komt hier een logje van...

ziet er goeddoordacht en interessant uit.
 
Ik ga zo ff aandachtig kijken, ziet er op zich ok uit!!!

Wel gaan loggen idd!!
 
15 i.U.?? geen schrik van de sides?

je hebt vroeger al HGH gebruikt,wat waren toen je doseringen?

ziet er wel lekker kuurtje uit op zich :D
 
Groeien doe je in spurten.
Ik vind die theorie van IKKE nog helemaal zo slecht nog niet.

Er zijn zat bb-ers die ook de hgh kort kuren bv....1 maand ofzo.
Maar dan ''extreem'' hoog zetten.
 
Ik heb total geen kaas gegeten van HGH maar benn erg benieuwd naar je logje en hoeveel je in totaal gaat gainen...
Heb jezelf in je hoofd wat je minimaal wil gainen?

Heel veel succes kerel!!!
 
Mijn stats op dit moment zijn
schommelt tussen de 93 en 95 kilo
BF zit rond de 9,5%.
Tussen mijn wedstrijd voorbereiding heb ik 12 weken HGH gebruikt op 4iu per dag (7/7)
Wat mij zo interesseert in deze nieuwe methode is dat het meer doe voor lean body mass, zoals je ook kunt lezen in de posts van IKKE.
Inname van hgh zal om de drie dgn gebeuren en dat gelijk na de training.
15iu. (verdeeld over de biceps, dus intra musculair)
Gelijk een shake mix van 80gram Vitargo en 60gram whey eiwitten.
Mocht mijn lichaam hier te fel op reageren kunnen we altijd overstappen op dagelijkse injecties.
In de weken dat ik IGF neem zullen deze 20minuten na de hgh geinjecteerd worden.
Wat betreft mijn voedingplan, deze zal ik met mijn log wel gaan posten.Een ding kan ik wel zeggen ,dat ik flinke calorieen wil inzetten.
Een kilo rijst op een dag is voor mij geen probleem:p

Maar iemand nog meer theorieen over T3.
Dit gelijk vanaf het begin of wat later toevoegen, zoja vanaf wanneer.
 
Ik heb total geen kaas gegeten van HGH maar benn erg benieuwd naar je logje en hoeveel je in totaal gaat gainen...
Heb jezelf in je hoofd wat je minimaal wil gainen?

Heel veel succes kerel!!!

Als ik begin met kuren hoop ik op een start gewicht te zitten van 95kilo.
Met de juiste voeding hoop ik op minimaal 105kilo te zitten, meer is natuurlijk beter, maar wil ook niet teveel stijgen met mijn BF.
Dus met andere woorden, veel, heel veel eten, maar wel schoon.
Dieet zal van maandag t/m zaterdag duren.Zondag is om lekker te zondigen.
 
vind het er wel goed uitzien...ben erg benieuwd wat die hgh-burst gaat doen, heb hier en daar wel veel positieve reacties erover gelezen...
Zou zelf of de test gewoon doortrekken tussen 11-15 of in week 15 nog iets zoals dbol nemen....
sccs ermee
 
Succes kerel!... T3/T4 verhaal is voor mij ook niet helemaal helder wat nu uiteindelijk het beste is. Zijn verschillende theorieen.. Heb beide gehad. In mijn huidige kuur pakik nu weer even niets, zat op T4 100cg maar ben gestopt want voelde me enorm rot de halve dag... nu is dat beter denk toch dat de T4 de boosdoener was.

T3 toevoegen na een week of 4 op 25mcg is denk altijd wel ok.. wordt iig door zeer veel zo gedaan en met goede resulaten.
 
Back
Naar boven