MuscleMeat

'HIV-patient in Big Brother-huis' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

andrew zei:
Heb je helemaal gelijk in, maar is de formule onderhand niet een beetje uitgewerkt?
Zo brengt eigenlijk heel Talpa niks nieuws, ze herkauwen slechts oude brakke zooi. Enfin voor mij had Talpa niet gehoeven en voegt t absoluut niks toe.

Big Brother doet het in bepaalde landen nog steeds heel erg goed. In de UK is het nog steeds erg populair.
 
In Engeland propt een maf wijf een fles in haar muts, hoe gestoord ook het scoort wel. In andere landen pompen ze zich gek in bed of zie je wijven volledig naakt in de douche. In Nederland zie je misschien 1 keer de bilhelft van 1 van die wijven die daar rondlopen.
 
EricR zei:
In Engeland propt een maf wijf een fles in haar muts, hoe gestoord ook het scoort wel. In andere landen pompen ze zich gek in bed of zie je wijven volledig naakt in de douche. In Nederland zie je misschien 1 keer de bilhelft van 1 van die wijven die daar rondlopen.

Preutse Nederlanders. Maarja, misschien dat De Mol nu met z'n eigen zender wat wijven bij Kim Holland gaat ronselen. :D
 
lol tis idd een huis vol aso gaste en gaste met problemen zeg...
 
Big Brother = Big Bullshit. Na de overhypte eerste reeks is het succes jaar na jaar blijven dalen in België.


Ik heb er zelden of nooit naar gekeken, het haalt mijn reeds lage niveau nog meer naar beneden :D
 
nou ik ga weer lekker kijken :eek: :o :D


weet iemand hoelaat/wanneer ?
 
spiertje16 zei:
haha hoop dat die aids heeft
sterf !!!
wat een domme opmerking man ... :rolleyes:
als je wilt posts maken dblijf dan in het gare hanenhok

heb een beetje respect
 
spiertje16 zei:
haha hoop dat die aids heeft
sterf !!!


Hoeveel negatieve karma heb je daardoor al wel niet gekregen:roflol:

Beetje brain-dead opmerking


Eerlijk gezegd nog nooit BiBo gevolgd..misschien voor de gein toch maar eens kijken :cool:
 
Ik vind dat de formule is uitgewerkt en dat hij niet steeds weer gebruikt moet worden. En die zwangere vrouw:rolleyes:
 
tering k*ttyfusprogramma
 
Schitterend fragment van Youp van het Hek over BB99, hij had dus een voorspellende blik! :D

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
ik heb nog geen 1 x talpa gekeken.. kijk zowiezo amper tv.. alleen journaal en RTL nieuws...

rest van de tijd ben ik werken/trainen of op internet :)

Zoals Eric al zei.. BB1 was een succes daarna is t gewoon zwaar bergafwaards gegaan... zelfde gezwets met "De Bus"

trieste kneuzenprogramma's...
 
arrrh wat een k*tprogramma

de kijkers kunnen beter in de muur van hun buren een gat slaan .
als ze toch zo dol zijn op reality :rolleyes:
 
koetje zei:
arrrh wat een k*tprogramma

de kijkers kunnen beter in de muur van hun buren een gat slaan .
als ze toch zo dol zijn op reality :rolleyes:


EHHH..........weet je hoe dik die muur is man ???
 
Mag bagger zijn, Nederland kijkt wel weer massaal :p Erger-je-rot tv. Heerlijk.
 
Jezus, boeiend!!! Zolang er geen bloed vloeit of gedoet word, gaan er echt geen mensen geinfecteerd raken hoor! Je krijgt het niet van de wc bril :rolleyes:

Daarmee vind ik dat zwangere vrouwtje wel een enorme k*t! roken als ze zwanger is, dat is pas onverantwoord.
 
Het word allemaal extremer en de mensen in bb zullen zich ook extremer gedragen, ze weten dat heel veel mensen kijken, dus zullen ze er alles aan doen om het belangrijkste en meest besproken persoon te worden.
De eerst bb vond ik wel grappig, maar deze bb lijkt mij niets aan, het is gewoon afwachten welke persoon lekker populer gaat doen en het is helemaal bizar dat de iemand met hiv er inzetten.
Ik vraag me ook af wat die persoon met hiv gaan doen, iedereen besmetten , beetje raar vinden jullie ook niet
 
hoeveelste versie is dit wel niet in NL ?
hier in belgie moesten ze al stoppen na nr 3 dacht ik :)
heb zelf naar 1 gekeken , nooit meer zien , wat een k*tzooi...

realityshows die ik wel leuk vindt (en die de nl'ers ook wel kennen denk ik) zijn de peking express en expeditie robinson
 
Ik mis de coïtus op de nederlandse zenders. :cool:

Dus John meer coïtus op talpa (misschien een vernieuwde pin-up club) :mad:
 
Back
Naar boven