MuscleMeat

'HIV-patient in Big Brother-huis' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord zei:
Hoezo snikkend? Doe dan niet mee....tjeez

Ze mogen blij zijn dat er geen massa-moordenaar in het huis zoals in de VS een paar jaar geleden :evil2: . Toen ik op de middelbare school zat kwam er een keer iemand langs die ook HIV had, in het begin houd je redelijk veel afstand, maar na een tijdje geef je die persoon zelfs een hand. Het lijkt allemaal erger dan het is ;) .
 
spiertje16 zei:
haha hoop dat die aids heeft
sterf !!!

denk alsjeblieft een beetje na voordat je zoiets achterlijks post, sommige mensen kun je hier echt mee raken. vergeet niet dat je niet alleen door coïtus aids kunt krijgen denk ook is aan een Bloedtransfusie ect ect.
 
Laatst bewerkt:
Muwhahhaa weet je wat het is. Zo kunnen die lui elkaar nooit stiekem bevredigen, alleen wat opgeilen en daar raken ze na een aantal dagen flink gefrustreerd van. Want ja, wie van de 8 is de fatale paler...

Zo proberen ze er steeds achter te komen wie de patiënt is op alle mogelijke manieren, en die stemmen ze dan snel weg en dan vieren ze groot (coïtus)feest. Brengt wat meer sensatie in het programma
 
Svp ontopic mensen.
 
achja als die drol dat nu wil, het kan mij niet boeien.
als ik zo een ziekte zou hebben zou ik wel wat beters te doen hebben, aan de andere kant is het wel mooi dat de overige ivbo-klanten in dat huis er nu achter komen dat aids niet besmettelijk is. Alhoewel het in dit geval ook best amusant zou zijn als aids wel besmettelijk blijkt te zijn.
 
Laatst bewerkt:
boogie zei:
achja als die drol dat nu wil, het kan mij niet boeien.
als ik zo een ziekte zou hebben zou ik wel wat beters te doen hebben, aan de andere kant is het wel mooi dat de overige ivbo-klanten in dat huis er nu achter komen dat aids niet besmettelijk is. Alhoewel het ook best amusant zou zijn als aids wel besmettelijk blijkt te zijn.

en dan worden ze boos op mij
ik zou het maar editen
 
Het ligt er natuurlijk vingerdik op dat ze zo iemand in dat huis steken of het gerucht verspreiden simpelweg om publiciteit te krijgen. Daar zijn ze niet vies van.
 
tswhey zei:

axestream zei:
Hoezo gevaarlijk?

axestream zei:
Lijkt me toch geheel de verantwoordelijkheid van degene die besmet is als hij/zij het anderen niet vertelt voor 'ie ermee naar bed gaat.

Je hoeft toch helemaal niet naar bed met iemand om HIV over te dragen...
Er moet maar een ongelukje gebeuren ofzo, als de andere bewoners van niets weten vind ik het gevaarlijk ja.
 
op de een of andere manier is het wel discriminatie als diegene het huis uit wordt gekickt
 
Talpa is gewoon een klote zender met k*tprogramma's. DIt is de zoveelste stunt om kijkcijfers te krijgen. Ik kijk nog steeds niet naar talpa
 
Back
Naar boven