AndroidHealthClinic

HK's log

Bezoekers in dit topic

Vandaag even op de weegschaal gestaan, 81kg! Flink gegeten afgelopen maand, hier en daar ook ongezond maar zo zie je maar weer dat goed en vooral veel eten (hoe cliché het is) de basis is voor aankomen. 85kg lijkt me een mooi streven i.c.m. mijn lengte.

Gisteravond schouders, traps en triceps. Wederom enorm druk bij de gym maar uiteindelijk een lekkere training gehad.

Dag 3 (schouders + triceps + traps)
Dumbbell Press 18 - 20 - 22 - 26
Dumbbell Raise 10 - 12 - 14 - 16
Cable Side Raise 5 - 10 - 15
Barbell Upright Row 20kg 4 x 10
Tricep Push Down 20 - 30 - 40 - 50
Tricep Dip 5 x 15 x BW
Dumbbell Shrugs 5 x 15 x 32kg

Probeer de laatste tijd een beetje te experimenteren met zowel zwaar trainen als lichter gewicht met meer concentratie op de spier/aanspannen van de spier. Lijkt goed te werken, ik voel iig zat de volgende dag.
 
Vergeten dat ik ooit begonnen ben aan deze log. Ondanks het niet updaten van het topic is er progress gaande, gewichtstoename, krachttoename.. voeding + training doet zijn werk.

Plaats morgen even een update en beschrijf dan tevens de training van vanavond: schouders + triceps!
 
Gisteravond dus schouders en triceps, op zich prima training.

Dag 3 (schouders + triceps + traps)
Dumbbell Press 18 - 20 - 22 - 26 , ging zo lekker dacht pak de 30kg eens erbij en wist er 4 reps uit te persen nice
Dumbbell Raise 10 - 12 - 14 - 16
Cable Side Raise 5 - 10 - 15
Barbell Upright Row 22.5kg 4 x 10
Tot slot nog een Lateral Raise gedaan met platen, 5kg per arm, 3x15 en 4e keer tot de max

Tricep Pull Down 15 - 20 - 25 - 30
Tricep Dip 5 x 15 x BW
Dumbbell Shrugs 5 x 20 x 32kg

Vanavond benen, biceps en onderarmen.. voeding gaat verder prima inmiddels 82kg dus er begint weer wat gewicht erbij te komen. Tevens vanavond tijd voor picca om eens te vergelijken of er iets van zichtbare voortgang is t.o.v. de vorige foto's.
 
Back
Naar boven