XXL Nutrition

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION

Bezoekers in dit topic

Dangerzone

Vanmorgen toen ik langzaam maar zeker wakker werd, openden mijn ogen kalm en draaide ik op mijn zij.. op de wekker las ik 09.05.. en ergens in mijn hersenen werden twee puntjes met elkaar verbonden en wist ik dat er ergens iets niet klopte.. zes over negen zes over negen.. oh ja! ik moest een paar minuten geleden op kantoor zijn. Ik draaide me om en viel weer in slaap. Om 11.00 ging ik ontbijten en zag ik dat ik een aantal gemiste oproepen had. Tja, wat zeg je dan? Ik belde terug en zei dat ik vandaag toch maar niet kwam en wilde me gaan omkleden, niet veel later viel ik weer in slaap en om 17.30 werd ik wakker. What the ****? Ik werd wakker, ging eten.. maakte een dikke spuit klaar en relde die in mijn pootje.. aspireren en hoppa.. na anderhalve ml voelde er iets niet helemaal goed.. ik trok de naald iets terug en aspireerde weer.. Oke daar kan het ook.. Lekka :D dit voelde al wat beter en de vloeistof ging een stuk gemakkelijker naar binnen.. Uche uche.. Uch.. Ehm? Tren hoest zonder tren? ;) Ik aspireerde nogmaals en ja hoor.. bloed. Na 3.8ml maak je je dan toch best even zorgen.. Ik trek de naald eruit en verwijder de kleine druppeltjes bloed die mee naar boven komen. Ik hoest licht en voel een verstikkend gevoel op mijn borst. Lights out game over? Ik zoom in op mijn longblaasjes en zie hoe de olie deze zonder enige moeite vult en vernaggelt. Ik ga liggen op mijn rug en bedank Buddha, Allah, God, Zeus en nog een paar andere mogelijke toekomstige gabbers voor de geweldige tijden.. Maar ook die rode gast met hoorntjes heeft me wat bijzondere gebeurtenissen bezorgd. Oh.. het viel allemaal wel mee.. Ik sta op en ga eten :D In het donker loop ik even later langzaam naar de sportschool. Deze wandeling heb ik eindeloos vaak gemaakt, en altijd is het een moment van rust.. hoe druk het ook om me heen is.. mijn gedachten zijn kalm en elke stap die ik dichterbij de deur van de sportschool kom voel ik me beter. Ik train. en ben blij dat ik dat kan. Onze gezondheid en ons welzijn is niet vanzelfsprekend. Sta er bij stil dat elke ochtend dat je je ogen opent en kunt ademen een geschenk is. Neem het niet voor lief en geniet van elke dag, amen.

to be continued
 
heel de dag geslapen en wat gegeten en savonds lekker getraind....


wat moet je nog meer in het leven hebben? :D
 
En nu ben je klaarwakker weer! :D
 
Echt: Je moet overwegen eens wat te publiceren in de vorm van een column of iets dergelijks, je hebt het zeker in je om een goed schrijver te worden
 
Dangerzone
Ik trek de naald eruit en verwijder de kleine druppeltjes bloed die mee naar boven komen. Ik hoest licht en voel een verstikkend gevoel op mijn borst. Lights out game over? Ik zoom in op mijn longblaasjes en zie hoe de olie deze zonder enige moeite vult en vernaggelt.

snap niet waarom maar tijdje geleden was dit bij mij bij elke inject het geval...zijn zelfs momenten geweest dat ik dan alsnog injecteede...
injectere die troep, bloed of geen bloed..
 
snap niet waarom maar tijdje geleden was dit bij mij bij elke inject het geval...zijn zelfs momenten geweest dat ik dan alsnog injecteede...
injectere die troep, bloed of geen bloed..



juist!!

erin is erin :D
 
snap niet waarom maar tijdje geleden was dit bij mij bij elke inject het geval...zijn zelfs momenten geweest dat ik dan alsnog injecteede...
injectere die troep, bloed of geen bloed..

hahaha godver.. er lopen dus nog meer van die gekken rond zoals ik :D
 
Damn die verhalen, mijn fantasie gaat meteen werken en zie het allemaal voor me gebeuren. Nice work ;)
 
"ik belde om 11 uur ff naar kantoor dat ik toch niet kwam vandaag"

wat voor leven heb jij man? ik wil ruilen!
 
"ik belde om 11 uur ff naar kantoor dat ik toch niet kwam vandaag"

wat voor leven heb jij man? ik wil ruilen!

Hahaha, ja en als ie er wel is in slaap vallen achter zn pc en dan nog genoeg verdienen voor zo'n kuur! :D

Edit: Valt eigenlijk wel beetje mee, de kosten van jouw kuur. IKKE heeft de standaard wel wat verlaagd...
 
"ik belde om 11 uur ff naar kantoor dat ik toch niet kwam vandaag"

wat voor leven heb jij man? ik wil ruilen!

hahaha kijk.. ik ben iemand die dingen altijd heel erg positief inziet.. zo verdring ik de gedachte dat ik me hier maandagmorgen voor zal moeten verantwoorden.. gelukkig hoeft het dan niet over de telefoon en kan ik me er met mijn onontkombare charmes uitlullen
 
Hahaha, ja en als ie er wel is in slaap vallen achter zn pc en dan nog genoeg verdienen voor zo'n kuur! :D

Edit: Valt eigenlijk wel beetje mee, de kosten van jouw kuur. IKKE heeft de standaard wel wat verlaagd...

Hahaha hey ik werk hard hoor ;) en ik ga eens even bladeren in IKKE's log.. :D
 
Time To Get Serious

Leuk.. beetje spuiten.. slikken.. beetje 8 maaltijden eten.. shakie hier en daar.. handjevol aminozuren.. beetje no xplode.. weight gainertje.. ff trainen.. maar.. als je zo dik aan het kuren bent met het oog op zwaar bulken en dan droger wordt.. doe je toch iets fout.. dus vandaag ben ik eens rustig gaan zitten.. en heb mijn voeding eens onder de loep genomen.. en dat zat allemaal dik in orde :D

Maar in orde is niet genoeg.

It's time to switch it up, genoeg tijd en roids verspilt aan een wat drogere fysiek.. het is tijd om eens serieus te bulken.. Ik gooi letterlijk alles omhoog, en verdeel mijn maaltijden meer.. en tussen de maaltijden door eet ik ook.. Goed voor de kaken heb ik begrepen :D Zal van de week een breakdown posten als ik even wat tijd vrij heb zodat jullie weten wat er allemaal naar binnen gaat ;) En natuurlijk worden jullie van het resultaat op de hoogte gehouden. Ook heb ik de maaltijden vergroot, en dat was wel even slikken.. get it.. :P Zometeen gaat er dan ook een flesje b12 naar binnen en van het weekend ff een frontload eeuhh kickstart eeuhh flinke spuit EQ :D dat helpt ook hoorde ik laatst ;)

Vandaag hamstrings getraind, mijn zwakke punt.. dat was wel even wennen aangezien ik ook deze heb verwaarloosd met als excuus mijn linkerknieblessure, die nog steeds erg opspeeld.. wat een hufter ben ik toch.. ook train ik buik.. iets wat ik eigenlijk nooit train.. zo zo.. misschien wordt het toch nog wat met ome eclipse :D Ik ruik discipline.. en boy it smells good.

To be continued
 
Krijgen we ook nog eens wat progressiefotootjes te zien ?
Zeer goede tekst elke keer ... zeer vermakelijk om te lezen en toch noem je wel alle ups en downs die je in je kuur mee maakt
 
ben benieuwd wat je allemaal naar binnen propt op een dag!? En hoe zit het met de lifts, noem is wat gewichten ik ben benieuwd :D?
 
Time To Get Serious


Vandaag hamstrings getraind, mijn zwakke punt.. dat was wel even wennen aangezien ik ook deze heb verwaarloosd met als excuus mijn linkerknieblessure, die nog steeds erg opspeeld.. wat een hufter ben ik toch.. ook train ik buik.. iets wat ik eigenlijk nooit train.. zo zo.. misschien wordt het toch nog wat met ome eclipse :D Ik ruik discipline.. en boy it smells good.

To be continued


je gaat nog een grote kerel "worden"


:D
 
Eclipse, wat ben jij toch een lekkere HARDCORE MOTHER****ER!!!:whip:

Motiverende log man, keep it up!:thumb:
 
Back
Naar boven