MuscleMeat

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
De eerste stap..

08-09-2006
Daar stond ik dan.. leunend op de wasbak terwijl helder water in mijn mengbeker stroomde.. waarna met 3 flinke scheppen vitargo CGL haar een heldere rode kleur gaven. Ik schudde de beker, liep het toilet in en haalde een 1ml/100IU insulinenaald tevoorschijn waar een minieme hoeveelheid lichtkleurige vloeistof in zat, vier eenheden Humalog insuline.. ik hield de naald in het licht en controleerde de inhoud.. even ging er van alles door mijn hoofd.. ik hoor mezelf nog zeggen dat ik insuline nog heel erg lang niet zou aanraken.. veel te risky die shit.. en er zijn genoeg andere middelen waar ik nog op kon groeien.. maar de realiteit lag in mijn handen.. ik haalde de oranje dop van de naald en pakte een huidplooi vast.. haha de bulk zit er al lekker in :) In een fractie van een seconde verdween de vloeistof onderhuids.. ik voelde me voldaan.. een heerlijke training achter de rug.. en het idee dat deze nutrient pusher er zodirect voor zou zorgen dat de vitargo, creatine en 50g whey isolaat zou bijdragen aan een explosieve toevoer van het zojuist genoemde, liet een lichte grijns op mijn kop achter. Ik stop de naald terug in mijn tas, naast een pak dextro energy en een reservebeker vitargo, die ik.. niet wetend wat te verwachten.. in mijn sporttas had opgeborgen. Ik visualiseer de pan rijst die thuis op me staat te wachten naast een berg kipfilet. Nu is er geen weg meer terug.. het is begonnen.

to be continued
 
Mooi, knallen weer!!

Hoe staan je stats erbij?? De vorige keer had je echt een monsterlijk goed en droog fysiek..

Succes!!
 
Nogmaals succes. En wat breng je het toch poetisch :D
 
Ik kreeg het na deze woorden ook even moeilijk!! *snik snik*

Succes ouwe spuiterd!
 
Indd ontroerende worden...:p
Wat is je doel voor de komende periode?
Of zie je wel waar het schip strand?
Succes nogmaals.
 
bedankt lieve heren.. mn stats.. qua gewicht is er sinds mei zo'n beetje niet heel veel veranderd.. de massa die er toen net aan zat heb ik nu echt eigen gemaakt.. en is wat denser geworden.. er zijn nog altijd lijnen en goede vasculariteit zichtbaar, maar bv mn buik is wat minder droog op het moment.. doel is nu dan ook bulken.. ff het plateau een wrede knal geven en op een nieuw niveau belanden.. vandaar de naam ;)
 
11-09-2006

Chemical Morning
Ik ontwaak door geschreeuw en open mijn ogen langzaam.. ik voel me nog suf alhoewel ik toch zeker 8 uur heb geslapen.. De laatste weken was het een wonder als ik langer dan 6 uur onder de dekens lag en werd zelfs bij minder energiek, fit en vol leven wakker. Klaar om te gaan..! Vandaag voelde het iets anders.. Ik sta langzaam op, strek en loop reik naar een vial bacteriostatisch water, druk een oranje jecton naald op een 5ml spuit en trek 1ml van de vloeistof op. Deze neem ik samen met een 1ml insulinenaald mee onderweg naar de keuken. Een handjevol BCAA capsules verdwijnen met een glas water en in de koelkast wacht een klein flesje met een blauw dopje.. ik kijk erdoorheen en lach, goedemorgen vriend  Niet veel later zit ik aan tafel met een bak havermout en een 70g whey shake terwijl 10IU STH zich door mijn lichaam verspreidt, en iets verderop 50mg oxymetholon en 50mcg T3 bang achterom kijken als ze de lading havermout en kersenshake op zich af zien komen. Voldaan sta ik op, neem de naalden mee en ga terug naar mijn laboratorium, waar ik een naald gereedmaak met 500mg testosterone enanthaat, en 500mg nandrolone decanoate.. Alhoewel ik geen grote voorstaander ben van nandrolone doet het wonderen voor mijn knie- en schouderblessure, en aangezien ik hiermee bezig was maak ik de laatste beetjes op voordat ik na enige tijd over zal stappen naar equipoise. Nog steeds hoor ik in de verte geschreeuw en terwijl ik mijn kleren klaarleg om te gaan douchen kijk ik uit het raam waar ik een licht psychotische vrouw zie schreeuwen tegen een boom.. Jij hebt mijn moeder vermoord, de honden vertellen me alles! Hmm.. Die heeft een flinke beurt nodig, en even beeld ik me in hoe ik haar tegen die boom aan sta te naaien.. Maar niet veel later zie ik hoe ze mijn ramen ingooit me probeert te vermoorden, dus besluit ik later op de dag naar een iets stabieler meissie te zoeken. Na een warme douche druk ik een blauwe naald in mijn quad en zie 4ml goudkleurige vloeistof verdwijnen. Het ontbijt van een echte kampioen...

to be continued
 
Leuk geschreven weer ouwe.


Maareh die slin, waarom niet IM ipv subcutaan? :)
 
Woon jij samen met DBC?
 
Hahahaha.....idd,Maus.

Die gasten kunnen heerlijk schrijven!!

Je bent een topper Eclipsebro.....keep them cumming.:D
 
Nooit het idee gehad om een boek te gaan schrijven? :D

Succes verder!
 
Prachtig weer!!:D

Succes!
 
Het plan
10-09-2006

In een puinhoop van tijdschriften, de meeste nog netjes in plastic, zoek ik naar mijn kladblok.. daar is hij dan. Ik sla hem open op een lege pagina, waar de lijnen al aangeven dat, en waar er inhoud zal zijn.. en blader terug.. Plannen, inschattingen maken, resultaat kunnen garanderen, het creeren van een zekere zekerheid in de onzekerheid van ons leven. Iets waar ik redelijk goed in ben geworden met de tijd. Ook als het gaat om deze sport, want, is dat niet het mooie ervan? In de spiegel kunnen kijken en tegen jezelf zeggen dat wat je voor je ziet, er over een bepaalde periode zo uit moet gaan zien? Het lichaam dat je nu aanschouwt, dan in staat zal zijn tot iets nieuws.. Je verlegt grenzen. Niet alleen fysiek, misschien zelfs meer mental. Kunst, dat is wat ik het noem. Ik train ook niet bedekt, ik wil kunnen zien wat ik train, waar ik schilder op het doek dat mijn lichaam heet. Waarom? Waarom trainen we eigenlijk? Wat is het dat ons maakt zoals we zijn.. het ras dat bodybuilder heet. Een vraag waar ik wisselend antwoord op geef, maar welke altijd gepaard gaat met een onontkenbare liefde, en passie voor wat ik doe.

Inmiddels toch al enkele jaren, terugkijkend naar een lichaam van 69kg en lengte van om en rond de 1.90m, zijn we erg ver gekomen. Maar ik proef, en heb vele malen met eigen ogen mogen aanschouwen dat er meer is. De volgende stap is dit ervaren. En daar kwam dit kladblok bij kijken. Na enkele maanden wat aangekloot te hebben, te hebben genoten van het heerlijke weer, het luie leven en een prachtige vrouw.. at ik erg slecht, rustte ik weinig en ondanks dat ik wel trainde, is er geen ongelovelijke vooruitgang meer geboekt. De massa die ik destijds heb gewonnen, is wat volwassener geworden, en door wat aan te kloten met een beetje test heb ik het nagenoeg alles nog vast kunnen houden. Maar nu ik enkele weken weer eet zoals ik at, heb ik weer het genot de massa, volheid, energie en kracht te mogen aanschouwen. Ongelovelijk, het verschil dat voeding maakt, ik blijf me er over verbazen. Nu ik alles weer op een rijtje heb, was het tijd voor de duistere zijde… De selectie was voor mij niet al te moeilijk, testosteron zou er inblijven, ondersteunt door equipoise in de beginfase, en oxymetholon werd het middel van keuze om in relatief korte tijd wat massa aan te kunnen komen. STH heb ik eenmaal eerder gebruikt, en was hier zeer, zeer te spreken over, dus ook daarvoor is de tijd weer aangebroken, tezamen met zijn grote vriend T3. Maar dan hebben we insuline, een stof die mij tijden lang heeft gefascineerd en waarvan ik nu, na lange tijd gebruik zal maken. Dit.. is de sleutelfactor in mijn huidige project. De doseringen zullen als volgt zijn:

ED 10IU STH
TD 10IU Humalog
ED 50mcg T3
ED 150mg Oxymetholone
3W 500mg Testosteron Enanthaat
3W 500mg Boldenone
ED – Every Day, TD – Training Days, 3W – 3x a Week

De insuline bouw ik nu op van 4IU naar 10IU, en de T3 zal ik hoogstwaarschijnlijk verhogen naar zeker 100mcg. Na 4 weken kap ik met de insuline en oxymetholone, 4 weken later begin ik weer met de insuline en neem er dan IGF1LR3 bij voor 30 dagen op 100mcg, op deze wijze kan ik zien wat ‘insuline-only’ voor effecten heeft en heb ik materiaal ter vergelijking na de tweede cyclus. Na week 8 zal de EQ waarschijnlijk worden vervangen door iets nieuws, suggesties zijn welkom. De insuline zet ik subcutaan omdat.. ik hier zo mee begonnen ben en er tot dusverre geen problemen mee heb dat de opname wat minder snel gaat, nu nog wisselen voegt nog een variabel toe, iets wat ik voorlopig liever even vermijdt. Ik volg nu bijna elke dag precies hetzelfde eetschema, maar ben hier eigenlijk niet heel strict in, is gewoon dat ik in een bepaald ritme zit en het nu vanzelf gaat, het komt neer op zo’n 9 a 10 maaltijden per dag. Ik vermijd melkproducten op het moment omdat mijn darmen daar op een of andere manier niet zo blij meer mee schijnen te zijn, het enige melkproduct dat ik nog neem is kwark, en zo nu en dan kaas en cottage cheese, deze leveren geen problemen op.. melk in redelijke hoeveelheden wel. Een groot deel van mijn voeding haal ik uit supplementen, nu:

Weightgainer
Whey
Multivitamine
Creatine
Glutamine
ZMA
Vitargo CGL
Taurine
Digestive Enzymes
B12 Injecties
Vitamine C1000
NO Xplode/Dymatize Liquid Amp’d

Vooral de weight gainer en whey raas ik er erg snel doorheen. Koolhydraten komen verder uit voornamelijk rijst, pasta en volkorenbrood. Eiwitten uit kipfilet, tonijn en whey, en daarnaast dus kwark, kaas, cottage cheese en wat noten hier en daar. Mijn trainingsplit is ongeveer hetzelfde gebleven, net als mijn blessures (knie- en schouders) ;) Het varieert per week maar meestal zijn de combinaties a) borst/biceps b) rug/triceps c) quads d) schouders/traps e) hams/kuiten en zo nu en dan buik. Ik train deze spiergroepen bijna altijd slechts 1x per week met een enkele uitzondering, als ik iets 2x per week train liggen de dagen redelijk ver uit elkaar. Cardio vermijd ik op het moment. Verder drink ik erg veel water. Vragen zijn altijd welkom en erg bedankt voor alle positieve reacties weer :)

To be continued
 
Jij moet een zeer riant inkomen hebben hehe;)
 
Flink gespaard :D Nogmaals veels succes gewend
 
erg mooi logje tot nou toe, lekker duidelijk en succes!
 
goed om te zien ;) succes.
 
Back
Naar boven