XXL Nutrition

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Grote verbetering met de vorige fotos die ik gezien heb. En dat zo vroeg in de kuur na een mindere week. Ben ZEEER benieuwd naar eind resultaat
 
Lekker Bezig hoor!!:D..
Ga zo door;)
 
Monsterlijk bro damn!
 
Leuke basis..







:d:p ;)
 
mooie basis :D


monsterlijke armen en traps. een voorbeeld voor mij :)
 
Jij bent groot man;)
 
Zeer nette pics bro! Op de goed weg, klasse!! :thumbup:

Benieuwd naar je stats,
ook je lengte + bf
 
perfect lichaam,wat zijn je stats?sccs verder met je kuur
 
kenker de kenker wat zie jij er verdomd goed uit!

lekker zo door gaan kerel!
 
natural?

:p

erg bruuut

btw legz? (voor & achter :lick:)
 
4ml.. 3 injection sites.. and some extra sleep

Het was weer eens zover, 2ml EQ en 2ml Test E. wachtten geduldig af in hun spuit wanneer ze werden overgeplaatst naar hun nieuwe thuis om zich daar nuttig te maken in de reeds vrij anabole omgeving van mijn glutes :D

Dit werd mijn tweede injectie in de glutes, aangezien ik vorige keer toch maar voor het rechterbeen had gekozen.. Dit wilde ik nu vermijden, zodat beide benen even hun rust konden pakken, en daar lagen we weer.. op de buik op bed terwijl ik de spuit onhandig vast had in 1 hand.. De naald glijdt ongelovelijk makkelijk door mijn huid, als boter, iets dat ik inmiddels in mijn bovenbenen wel kan vergeten. Aspireren.. wat gaat dat toch k*t met 1 hand, vooral als er 4ml in je spuit zit.. en dan heb ik nog flinke klauwen.. vraag me af hoe jullie dat toch doen! Maargoed, lucht, dus dat zit goed.. En daar gaan we dan.. langzaam voel ik mijn schouder verzuren, k*tschouders.. het zweet staat op mijn voorhoofd en ik adem zwaar.. na 1ml trek ik hem eruit en lach.. K*tspuit!! Ik zet er een nieuwe naald op en draai naar mijn andere kant.. Gaan we weer.. 1ml.. 2ml.. En weer d'r uit hoor.. verdomme.. Ik kijk naar de spuit en zie nog ruim een ml olie.. Weggooien? Never :D Ik kijk in de spiegel en denk even na.. schouders.. no way dan zijn ze de hele week naar de tering.. Triceps ben ik ook niet handig in.. Borst.. nehh.. Lats? Hmm.. of Bicep.. Maar daar heb ik nooit iets anders in gezet dan igf in een slin naaldje.. en dat is toch wel wat anders dan een oranje naald.. **** it! We zetten hem in de kuit, wetend dat ik er morgen als een debiel bij loop op straat, twee opgefokte glutes en ook nog een kuit die zeer doet. De oranje naald gaat erg moeizaam door mn huid heen.. En het inspuiten van die ene ml leek even een eeuwigheid te duren. Trots trek ik de naald terug en leg er een compresje op voor het kleine beetje bloed dat mee terug komt.

Terugkijkend op de rest van de dag realiseer ik dat ik ondanks de ruim 8 uur slaap vannacht, maarliefst VIJF keer in slaap ben gevallen overdag, perioden varierend tussen de 15-20 minuten en bijna een uur.. Wat is dat nou? Af en toe ervaar ik tevens een slapend gevoel in mijn handen.. My my my.. the STH is kickin' in baby :D Morgen ga ik (na weken) weer een poging wagen benen te trainen. Mijn linkerknie is zoals jullie weten geblesseerd, en in het begin beperkte ik met tot leg extensions, maar na een gierende pijn de laatste keer dat ik dat deed hield ik het voor gezien. Als ik van een trottoir afstap (bijvoorbeeld op een fietspad ;)) ervaarde ik een enorm stekende pijn in mijn knie(gewricht) Nu kan ik weer rondrennen zonder problemen, en de boel voelt soepel en sterk aan (God bless Deca) dus morgen gaan we het weer proberen. Leg Day.. wat heb ik dat toch ongelovelijk gemist. Maar hopen dat ik me in kan houden en strikt en relatief licht train ;)

To be continued

- - -

Vol verbazing lees ik jullie reacties op de foto’s, ongelovelijk deze respons, heel erg bedankt, dit had ik totaal niet verwacht en waardeer ik zeer… Ik zal proberen om op alle posts te reageren van zowel dit topic als het topic dat ik had geplaatst in de foto sectie.

Mijn stats; ik weet niet precies wat ik nu weeg, maar dat zal rond de 118kg zijn, misschien its meer misschien iets minder. Ik ben 1.91 en mijn BF weet ik ook niet, zit lekker in de bulk, nog wel zichtbare buikspieren en vasculariteit is ook nog wel goed zichtbaar dus zo hoog zal het niet zijn. Leg shots heb ik niet, mn benen ben ik wat massa verloren aangezien ik ze dus niet heb kunnen trainen door mijn knieblessure, en mijn hamstrings zijn mijn zwakke punt… ook doordat ik voor erg veel massa heb op mijn quads vallen ze weg.. dus daar wordt iig hard aan gewerkt

En yep, er loopt inderdaad een lijn over m’n biceps ;) Ik train inmiddels bijna 7 jaar.. Kan best dat je m’n schouders een beetje vind achterlopen, ik vind ze zelf erg goed gaan aangezien ik aan beide schouders geblesseerd ben (het was zo erg dat ik geen stang meer uit een rek kon tillen) Dus ze zijn iig enorm vooruitgegaan. Full body pic heb ik op het moment niet maar zal er een proberen te maken in een later stadium.

Hoop dat ik alle vragen heb beantwoord!
 
Welkom! Lees eerst de stickies door!
 
Back
Naar boven