AndroidHealthClinic

Hmg aanmaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jurrien

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
156
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Ik heb nog een pakketje hmg liggen. Wilde ik gaan gebruiken, maar ben ff kwijt met hoeveel Bac water ik moet aanmaken. En hoeveel ik dan per week moet zetten. Misschien dat ik mij kan helpen.
Het is zon Chinees pakketje met 6 flesjes erin
Alvast bedankt Gr.
 
3x25iu per week zetten

hoeveel BW je erbij zit ligt aan jezelf, als je een vial van 75iu hebt en je mixt daar 1ml bij dan zal je per keer 0,33ml moeten optrekken

simpele rekensom dus
 
Voor beetjes van 25iu doe ik 1.5 ml Bac. water. Lost net even wat lekkerder op naar mijn idee. En dan dus per keer 0.5 ml in je insulinespuit.

Ik ga zelf trouwens voor mijn komende nakuur de eerste drie weken - wanneer er hooguit nog 7 mg exogeen hormoon aanwezig is - DAGELIJKS 2 x 37.5 IU spuiten (met tussentijd van 12 uur).

Die dosis van 3x25iu per week heb ik namelijk nooit echt baat bij ondervonden. Mijn eigen stuurhormomen draaien (volgens bloedonderzoeken) vaak al weer prima na enkele weken SERMS te gebruiken maar de ballen doen er altijd veel langer over (ondanks dat ik HCG gebruik tijdens de kuren).

En volgens mij moet je gezien de zeer korte halfwaardetijd van HMG (lees: LH en FSH) veel meer en vaker spuiten wil je snel van je primaire hypogonadisme afkomen.

Maar dit zijn just my 2 cents. Ik zal wel zien wat het gaat brengen voor me.
 
Heel erg bedankt !
 
Voor beetjes van 25iu doe ik 1.5 ml Bac. water. Lost net even wat lekkerder op naar mijn idee. En dan dus per keer 0.5 ml in je insulinespuit.

Ik ga zelf trouwens voor mijn komende nakuur de eerste drie weken - wanneer er hooguit nog 7 mg exogeen hormoon aanwezig is - DAGELIJKS 2 x 37.5 IU spuiten (met tussentijd van 12 uur).

Die dosis van 3x25iu per week heb ik namelijk nooit echt baat bij ondervonden. Mijn eigen stuurhormomen draaien (volgens bloedonderzoeken) vaak al weer prima na enkele weken SERMS te gebruiken maar de ballen doen er altijd veel langer over (ondanks dat ik HCG gebruik tijdens de kuren).

En volgens mij moet je gezien de zeer korte halfwaardetijd van HMG (lees: LH en FSH) veel meer en vaker spuiten wil je snel van je primaire hypogonadisme afkomen.

Maar dit zijn just my 2 cents. Ik zal wel zien wat het gaat brengen voor me.

Zou de combi HCG/HMG TIJDENS de kuur hier misschien soelaas kunnen brengen?

Ik heb nu net voor het eerst HMG gebruikt tijdens nakuur (3x25iu/wk gedurende 6w) en merk toch een voelbaar beter en sneller herstel.
Meng het met 0.75ml bac water en trek dan iedere keer 0.25ml op (half slin spuitje, merk bij spuiten van volle slinspuitjes soms bobbeltjes)
 
De FSH in hMG is zeer zeker een waardevolle toevoeging op hCG gedurende een kuur (of andersom, maar net hoe je het bekijkt :)).
 
Zou de combi HCG/HMG TIJDENS de kuur hier misschien soelaas kunnen brengen?

Ik heb nu net voor het eerst HMG gebruikt tijdens nakuur (3x25iu/wk gedurende 6w) en merk toch een voelbaar beter en sneller herstel.
Meng het met 0.75ml bac water en trek dan iedere keer 0.25ml op (half slin spuitje, merk bij spuiten van volle slinspuitjes soms bobbeltjes)

Ja, ik doe tijdens mijn kuur ook 3x25iu HMG pw en een dagelijkse lowdose HCG. Al was het inderdaad maar voor de kleine dosis FSH die je dan toch binnenkrijgt.

Maar voor de nakuur ben ik (anders dan op gevoel) qua bloedresultaten niet echt sneller op de rit gekomen door 3x25iu per week naast de gebruikelijke serms te zetten.
Nu heb ik nooit echt last van een dramatisch lang herstel, maar hoe korter de ellende hoe beter natuurlijk. Vandaar nu mijn nieuwe aanpak. Ben nu nog een week of 6-7 bezig met tren/mast/test en daarna zullen we het merken :D.
 
Back
Naar boven