MuscleMeat

Hmg testen

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
Beste bbers

Is er een manier om te testen of mijn hmg real is en niet bijvoordeeld hcg is
 
Om uit te sluiten dat het hcg is zou je met een zwangerschapstest kunnen doen. Rechtstreeks testen de gemengde vloeistof want voor via urine moet je redelijk wat injecteren, alhoewel het wel een leuke extra test is op 500iu bv. om te checken of het toch meetbaar is. Maar je hebt ook gevoeligere testen die lagere waardes detecteren.

Je kan dit ook in bloed laten testen waarbij je een exacte waarde kan meten (beta-hcg mIU/l).

Synthetische HCG (rHCG) ga je zo niet kunnen testen behalve als het dus beta-hcg is (alfa is ook verkrijgbaar synthetisch). Je kan ook je FSH waarde laten meten, meestal is hmg uit urine van zwangere vrouwen (synthetisch heb je ook maar dan noemt het rFSH) en zou het meetbaar moeten zijn. Dit werkt alleen tijdens een kuur als je eigen FSH waarde onderdrukt is of je een hoge dosis HMG zet. Anders weet je nog niets meer als je binnen de normaal waarde ligt.
 
Oke zit in blast cruise en wil hcg en hmg doen omdat ik vruchtbaar wil worden.

Zal 3x pw 25ui hmg voldoende zijn ?

Fsh zal ik na 4 weken ofz laten prikken
 
Ik weet niet welke je hebt.
Diegene die ik had heeft zeker geholpen.
Mijn vriendin is nu 16 weken zwanger en alle testen waren top.
 
Oke zit in blast cruise en wil hcg en hmg doen omdat ik vruchtbaar wil worden.

Zal 3x pw 25ui hmg voldoende zijn ?

Fsh zal ik na 4 weken ofz laten prikken

Ga je ook volledig off?
Hoop dat het je lukt :)
 
bloed laten prikken ongeveer 15 uur na een injectie van 500iu hcg 25iu hmg

fsh waarde was 1.3

enige idee of de hmg dan van goede kwaliteit is
 
25iu hmg is niet heel veel, dus 1.3 voor fsh is normaal. Voor de hmg injectie moet je fsh productie wel stil liggen om dit correct te beoordelen (wat het geval is bij aas of hcg gebruik).
 
Back
Naar boven