AndroidHealthClinic

Hmg

Bezoekers in dit topic

DRJ

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2009
Berichten
42
Waardering
0
Zoals velen op dit op dit forum wordt HCG gedurende de kuur gebruikt. Nu is mijn vraag indien dit niet beter kan vervangen worden door HMG aangezien dit eveneens de werking heeft van HCG. Heeft hier iemand toevallig ervaring mee?
 
Kijk ff in de VU anabolenpoli topic,naar wat mijn endocrinoloog adviseert.

Ja HMG (FSH) is verantwoordelijk voor 90% van de testikelgrote tov de 10% die door LH (HCG) gemaakt wordt
 
Dus HMG>HCG? Zal wel niet te betalen zijn zeker??
 
HMG is idd tov HCG duurder
 
Kijk ff in de VU anabolenpoli topic,naar wat mijn endocrinoloog adviseert.

Ja HMG (FSH) is verantwoordelijk voor 90% van de testikelgrote tov de 10% die door LH (HCG) gemaakt wordt

Bedankt voor je verwijzing. Heb net even je topic gelezen.

Als ik het correct heb is het dus idd beter om HMG te gebruiken dan HCG. Zeker na een androgene kuur. Echter is HMG redelijk prijzig maar heb ik dan verkeerd als je bv HCG neemt gedurende de kuur en HMG op het einde. Dit op de boel beter te laten opstarten.

Bij mijn vorige kuur had ik het hcg protocol toepast. Na mijn kuur bloed laten trekken. LH bedroeg 4.1 en FSH 1.5. FSH was dus net boven het minimum. Al de rest van uitslagen was in orde, enkel libido was ver zoek en ik voelde me slecht ... Sla ik dan de bal mis door te stellen dat indien ik HMG op het einde had gebruikt mijn FSH hoger had gelegen en misschien mijn libido wel was hersteld?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik follitropine weet wel dat het flink duur is i.v.m. hcg
 
Ja dat klopt. LH is gedoodverft als winner,maar dat is het niet.

Je LH zal hoger zijn,maar je FSH zal voor je omvang zorgen. LH is voor de Testosteron.
ja zou eens HMG proberen,meuk is wel duur, Generiek snel 30 euro,maar mijn endo wilde het pas voorschrijven als mijn FSH uitslag binnen was,na mijn nolva gebruik.
 
Kan je HMG ook gebruiken tegen atrofie tijdens de kuur?
 
ik heb ook als nakuur hmg,hcg en glomid gebruikt en
het is niet normaal wat een verschil je merkt met die hmg erbij
je ballen zijn binnen 2 weken weer op normale grote ,bij mij tenminste wel.


Andre
 
Ja dat klopt. LH is gedoodverft als winner,maar dat is het niet.

Je LH zal hoger zijn,maar je FSH zal voor je omvang zorgen. LH is voor de Testosteron.
ja zou eens HMG proberen,meuk is wel duur, Generiek snel 30 euro,maar mijn endo wilde het pas voorschrijven als mijn FSH uitslag binnen was,na mijn nolva gebruik.

Dus eigenlijk zou je een blent van HCG en HMG moeten nemen voor het beste herstel.
 
ja als je HMG gebruikt,heb je maar een fractie HCG nodig.
In een vail zit 75IU HMG die zou ik door 3 delen,emet 100-200iu HCG 3x pw
 
HMG wordt zeker nog niet door UG labs geleverd?? Althans heb hier en daar eens geinformeerd maar niks over gehoord. Voorlopig dus nog maar even met HCG aan de slag, wat bij mij overigens ook zijn werkt doet.
 
HMG wordt zeker nog niet door UG labs geleverd?? Althans heb hier en daar eens geinformeerd maar niks over gehoord. Voorlopig dus nog maar even met HCG aan de slag, wat bij mij overigens ook zijn werkt doet.

Neen, er is idd moeilijk aan zowel HMG als follitropine te geraken. Ofwel hangt hier een groot prijskaartje aan vast. Ik kan zelf aan HMG geraken, maar om dit tijdens de kuur te gebruiken heb ik nu eenmaal het geld niet voor. Echter om op het einde te gebruiken moet wel lukken.

Meschien een kleine oproep: Als iedereen nu eens bij zijn "dealer" gaat vragen naar HMG word dit binnenkort misschien wel beschikbaar; Zolang de vraag er maar naar is, zal het aanbod wel volgen, niet?
 
Vergeet niet bij je HMG iedere dag 1000ie vitame e te gebruiken
 
ben ook wel benieuwd...
 
Back
Naar boven