XXL Nutrition

hmmm beetje jammer.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In_Progress

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2003
Berichten
594
Waardering
0
Een lekker wijf zeg! Maar dit vond ik een beetje jammer...



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoezo? Iedereen moet poepen, zij dus ook. Btw, je gebruikt toch geen anabolen huh?

:D
 
Nou ja dan weet je in ieder geval wat ze aan het doen is. Ze wil alles met je delen. Iemand die erg open is en graag overal over praat lijkt me :D
 
Tegenvaller idd :D
 
In België is poepen = nken. :D
 
Iedereen doet 't en moet 't dus zo raar vind ik 't niet...BTW ik ga dadelijk ook ff POEPEN!
 
Iedereen moet ze behoeftes doen he, als ze het maar wel goed schoonmaakt. :D
 
snel verwijderen.. das een man die een vrouw nadoet... vrouwen poepen niet.
 
Neej idd, walgelijk, en de grootste afknapper die er is.
 
hahah welke roid site zat jij dan ? :D
 
liever dat ze eerst scheit dan dat ik straks met mn neus in de stront zit.. nu weet je tenminste waar je aan toe bent en is de drempelwaarde voor het nemen van risico's wat minder hoog.. pareltje van een meid !
 
In het Vlaams heeft het woord 'poepen' ook een andere betekenis, weet niet of jullie dat weten... :D
 
Santoz zei:
In het Vlaams heeft het woord 'poepen' ook een andere betekenis, weet niet of jullie dat weten... :D
Ja, zei Samu ook al ;)
 
hmm toch sta ik denk ik dan raar te kijken als ik in Belgie ben en een meid vraagt me: Wil je met me poepen? :D
 
Gilsie zei:
hmm toch sta ik denk ik dan raar te kijken als ik in Belgie ben en een meid vraagt me: Wil je met me poepen? :D

ja zeggen dus :thumbup:
 
tswhey zei:
ja zeggen dus :thumbup:

Je weet dat het accent in het zuiden van het land heel veel lijkt op het Belgisch accent he? Ik zou niet TE snel ja zeggen...... het kan namelijk VIES tegenvallen :D
 
Socrates zei:
Je weet dat het accent in het zuiden van het land heel veel lijkt op het Belgisch accent he? Ik zou niet TE snel ja zeggen...... het kan namelijk VIES tegenvallen :D

:roflol: jij gaat er dus vanuit dat er meisjes zijn die ook echt met jouw willen gaan schijten :eek: :D
 
tswhey zei:
:roflol: jij gaat er dus vanuit dat er meisjes zijn die ook echt met jouw willen gaan schijten :eek: :D

Ik moet zeggen dat ik nergens meer van sta te kijken...... we live in a sick world my friend.... :D
 
Beter dan dat er staat: "ff beren" "ff schijten" "ff een dikke bruine draaien"
Of iets dergelijks...

En wat zie ik rechtsonder... Zone Alarm? :shake: :headbang:
 
Back
Naar boven