AndroidHealthClinic

Ho-ly-crap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je zult maar als politieagent achter hem aan zitten.
 
Ach koud kunstje :)

Nee hoor man serieus respect, ik doe hem niet (nooit) achterna. Ik heb jaren geleden hiervan ook al filmpjes gezien
 
soort van geavanceerde freerunning gelijk. :eek: Ballen heeft ie wel.
 
deze staat ook al in een topic in computergedeelte maar wel gaaf natuurlijk (Y)
 
Echt indrukwekkend, als ik zulke filmpjes zie heb ik altijd spijt dat ik me daar nooit op toe gelegt heb. Zou echt men ding geweest zijn :d
 
Heb de beste man nog bezig gezien, in Portugal (om de 4 jaar Gymnastrada, bijeenkomst van allerlei landen), toen ikzelf nog aan mini trampoline deed. Zotte moves had die kerel :bow:
 
die laatste is het leukst. die andere, dat die boven op zn bruggetje iets doet terwijl er auto's onder rijden vind ik niet tof...straks gaat het mis en is niet alleen hij dood maar kan ook die autorijder dood gaan.
 
Nou, die man kan zo de film bussiness in, Misschien als nog lenigeren, betere transporter ??

neih, statham forever
 
Echt indrukwekkend, als ik zulke filmpjes zie heb ik altijd spijt dat ik me daar nooit op toe gelegt heb. Zou echt men ding geweest zijn :d

+1
zou ik ook heel graag doen en willen kunnen :D
 
gewoon bij de basics beginnen en na een jaar kun je al geinige dingetjes doen.
Om zo goed te worden meot je er jaren de hele dag mee bezig zijn
 
Dan moet je dat doen he ;)

nu ben ik al te oud en te onlenig om dat nog te doen en we hebben hier trouwens nergens een turnzaal. Nu is mijn doel een salto leren en handstand overkop maar zelfs dat gaat hier nergens in de buurt :(
dan wou ik mijn eigen fitnesscenter oprichten met zo een turnzaal maar daar had ik dan weer geen geld voor dus nu staat het in mijn boekje vol verloren dromen.
 
holy shit die gast wint hem van een aap no question asked! :eek:
 
Back
Naar boven