MuscleMeat

Hobbybuilding

Bezoekers in dit topic

Wat geef je nu als reden op voor een bloedtest?
 
Zat daar aan te denken idd. Cruise normaal op 125mg + 2iu gh maar ga nu even zonder gh. Aan de andere kant is met 125mg mijn hematocriet/rbc/ hemoglobine al verhoogd en moet ik eerlijk bekennen dat ik al even geen bloedtest gedaan heb :o Heb er nu eentje ingepland binnen zo’n 8 weken + een bloeddonatie een week ervoor. Hoef geen bloedtest om te weten dat die waarden nu opnieuw verhoogd zullen zijn want dat zijn ze al since ik juice. Denk dat bepaalde waarden nu ook buiten de range vallen en laat die liever even herstellen. M’n dokter zou vragen stellen indien er veel waarden verhoogd/verlaagd zijn en mogelijks geen bloedtesten meer willen afnemen. Hij had ooit eens testosteron mee aangekruist op het formulier om mij te ‘betrappen’ lol. Was gelukkig aan het cruisen, waarden kwamen nét binnen de referentie :o

Ach ja, als het een financiële overweging is mbt bloedonderzoeken etc dan snap ik het wel. In Rusland is die shit echt cheap om zelf te laten checken.

Maar iemand met jouw fysiek mag imo best met 200-300mg cruisen. Denk dat de meeste waarden ook gewoon wel in range zullen blijven op die doseringen
 
Wat geef je nu als reden op voor een bloedtest?
Meestal gewoon dat ik “elk jaar eens m’n bloed wil laten testen om x waarde (bv cholesterol) te laten meten”. Kan zo’n twee maal per jaar bij hem terecht voor een bloedtest maar meer hoef ik het hem ook niet te vragen. Misschien dat ik tussen die twee test in weer even beroep doen op bloedwaarden.nl maar vind dat wel een heel gedoe met die gevulde bloedbuisjes weer mee te nemen. Arts wou het de vorige keer niet meegeven, moest zo’n hele discussie met hem aangaan:rolleyes:

Ach ja, als het een financiële overweging is mbt bloedonderzoeken etc dan snap ik het wel. In Rusland is die shit echt cheap om zelf te laten checken.

Maar iemand met jouw fysiek mag imo best met 200-300mg cruisen. Denk dat de meeste waarden ook gewoon wel in range zullen blijven op die doseringen
Eerder om het niet in m’n medisch dossier te hebben + toch de optie te blijven hebben het ten minste 1x via de huisarts te doen. Is een stuk goedkoper zonder veel gedoe.

200mg was ik idd aan het overwegen. Denk dat ik daarmee in een surplus zelf nog minigains kan maken. Ik wacht m’n volgende bloedtest af en zal dan beslissen. Zal het hier ook posten dan.
 
Recap off season week 4 - M1- W1:

Gemiddeld gewicht: 87,5kg.
Verschil gewicht: 0kg.
Gemiddeld aantal calorieën: +- 3900.
Gemiddeld aantal minuten slaap: 442.
Gemiddelde subjectieve slaapscore: 5,7.


Doelen off season week 4:

• Dieet ma-vrij perfect volgen: ✅ Enkel zaterdag gegeten waar ik zin in had. Vermoed dat het m’n weekgemiddelde intake naar +-3900 calorieën bracht maar is een vage schatting.

•8k stappen: ✅ 8,6.

•4x25min (fasted) cardio: ✅

•0,5kg aankomen❌ Over 6 wegingen de volle 3 gram aangekomen:dunno:

•bloeddruk 3x per week afnemen: ❌ kwam gewoon absurde metingen uit, terwijl ik er vrij zeker van ben dat het absoluut niet zo is. Toch eens kijken om een betere aan te schaffen want deze is maar low quality. Bijgevolg maar twee keer afgenomen, stress er anders te veel over lol.


Doelen voor off season week 5:

Zelfde als week 4. + 2 off plan meals (eentje op dinsdag en eentje op zaterdag avond).


Voeding off season week 5:


D459E1A9-9F52-42D2-9CEB-858F37577CB6.jpeg


Een hefty carbcycle aanpak ala Justin Harris. Wou z’n e-book kopen maar 80$ is wel wat prijzig en ik ben best een cheapskate :o

Is gemiddeld genomen ~150 calorieën extra op het schema van vorige week maar de off plan meals zullen hier wel wat aan toevoegen. Er zijn op de medium dag (trainingsdag van vorige week) wat extra rijstwafels en honing/confituur bijgekomen. Low day is dezelfde gebleven maar wel een ekte high day toegevoegd. 3 maaltijden van de high day zijn trouwens al op en heb nog steeds honger :o

Hoop hiermee rustig aan te komen gezien m’n gewicht nu al drie weken gemiddeld gezien 87,5kg is. Was deze ochtend zelf 86,9kg welke maar 900g zwaarder is dan de dag waarop de contestfotos gemaakt zijn lol.

Zometeen B2 training.
 
Heb je wel eens geprobeerd om 6 maaltijden te eten ipv 5? Vind dat zelf veel chiller, vooral op die high days lijken die maaltijden me best wel groot nu
 
Heb je wel eens geprobeerd om 6 maaltijden te eten ipv 5? Vind dat zelf veel chiller, vooral op die high days lijken die maaltijden me best wel groot nu
Nog nooit geprobeerd eigenlijk maar die zal ik zeker meenemen! Heb altijd 4 of 5 maaltijden gehad.

Voor nu is het wel goed zo. Heb momenteel een eetlust die zo hoog is, echt nog nooit meegemaakt :o al deze maaltijden waren binnen de 10minuten op en verzadigde me niet :o Dat zal natuurlijk niet blijven duren. Als het moeilijker wordt zal ik zeker eens kijken om 6x te eten ipv 5.
 
B2-11/10/21-W2-Borst&Kuit focus.

•BB curl: 14-8-6x23kg excl. bar.
•cable hammer curl: 8-7-6x40kg.
•seated calf raise: 9-5-5x32kg, 12x27kg.
•lying leg curl: 13-7-7x36kg.
•vertical leg press (4,6): 11x160kg, 9x170kg.
•bilateral leg extension: 11-6-5x32,5kg.


Goeie sessie, dikke pomp van al die carbs en citrulline :D moet wel wat oppassen met m’n onderrug bij de leg press. Wil een zo’n groot mogelijke ROM hanteren maar een paar centimeter eerder stoppen gaat mij waarschijnlijk minder last geven. Ik gebruik trouwens een iets smallere stance dan schouder breedte en de cue ‘knieën voorwaarts’ ipv naar buiten.

Verder de off plan meal gisteren gehouden. Had na al m’n meals nog steeds een absurde honger :o eindigde op 1kg carbs lol. Gewicht was niet eens veel bijgekomen, 88,2kg met nog veel maaginhoud.

Had 1 van de twee off plan meals vandaag gepland (ga uit eten) maar zal het sober houden ipv burgers en frieten.
 
A3- 13/10/21-W2- Borst&Kuit focus.

High incline smith press(3): 9-3-3x82,5kg.
Cable high to low fly: 17x22,5kg, 12x25kg.
Full ROM smith shoulder press: 8-5-4x60kg.
Smith close grip bench: 8-4-3x70kg.
D-handle assisted pull up: 11-6-5x30kg.
Bb row: 6x80kg, 7x70kg.

Full ROM shoulder press was even wennen. Ging anders altijd tot m’n kin of iets er onder. Die laatste centimeters maken wel veel verschil (that’s what she said) :o Pomp in m’n schouders zat er anders wel goed in.

De D-handle gebruiken op de assisted pull up was ook wel lekker maar wat amateuristisch. Handvat zat niet vast maar het ging wel. Bb rows was ook flink wennen. Al lang geleden dat ik nog bent over een gewicht vast had, voelde ook meteen dat ik niet de kracht had als voorheen op deze oefening. Vorm was eigenlijk ook maar matig. Wou hem deadstop doen maar was vergeten dat dit in m’n gym niet ging :rolleyes: ben nog niet volledig zeker of ik bb rows er in hou. Doe voor rugdikte anderzijds voornamelijk chest supported oefeningen en merk wel dat m’n erectoren op die manier niet gestimuleerd worden. Die zijn sowieso wel wat broos maar moet wel lukken zonder kreupel te worden. Misschien dat ik bb row in een andere rotatie plaats en tijdens A3 een chest supported variant doe omdat ik tijdens B3 (vrijdag) ook weer eens ga wagen aan SLDL en het misschien verstandiger is om die twee wat te spreiden.

Verder wel trashed na deze sessie. Alles stond goed vol en de burn zat er goed in. Weighted stretches deden ook allemaal hun ding.

Nog 1 sessie en dan ben ik door alle rotaties gegaan. Vanaf dan microloaden tot in de eeuwigheid en het aantal sets voor borst en kuiten opvoeren.
 
Kleine update:

Had even geen zin om te loggen. Was ook niets spannends te melden.

Heb net een deload week achter de rug. Heb die een week vroeger ingepland doordat ik door 13 dagen aan een stuk zware verhuis werken heb gedaan naar de tering was. Daarnaast had ik deze trainingsblock doorheen de weken de frequentie en het volume voor borst en kuiten verhoogd en die voelde ik wel :o overigens met degelijke resultaten. Enige dat echt waardeloos was waren m’n quad trainingen/oefeningen.

Weightgain was overigens erg pover lol. Woog vorige week slechts 88,2. Heb wel nog steeds goeie abs zichtbaar en ben in het algemeen nog in zeer degelijke shape. M’n onderhoudscalorieen heb ik kunnen verhogen naar 3800-4000. Hanteer nu enkel TD/NTD voeding ipv high/medium/low gezien ik af en toe halverwege een high day zat en dan uiteindelijk niet in de gym raakte :o

Deze donderdag ook bloed gedoneerd en vrijdag ochtend een bloedtest gedaan. Hematocriet is doorgaans 52-54, hemoglobine ~18+ rbc 6.0. Wou eens nagaan hoe veel een donatie deze waarden ging doen zakken. Zeer tevreden met alle waarden. Wel de eerste keer dat m’n creatinine (zeer licht) verhoogd is. GFR is tevens ook een stuk lager dan voordien maar meende dat die (deels) berekend wordt obv creatinine. Vermoed dat m’n medicatie (olmesartan) hier wel een invloed op heeft. Had uitdrukkelijk naar m’n gehele cholesterolprofiel gevraagd maar de arts heeft het vergeten :emo: laat binnenkort ook even m’n zwemmers testen.

Training voor komende weken zal bijna exact hetzelfde zijn als voorheen, DC two way split, beetje modified zodat ik de nadruk opnieuw kan leggen op borst en kuiten. Hier en daar zijn wat oefeningen gewisseld, voornamelijk quad oefeningen. Heeeeel misschien ga ik 4x per week kunnen trainen gezien ik de zondagmiddag de gym ga openhouden. Eerst even aankijken.

Gear blijft voorlopig 150mg test e per week tot zeker na de zwemmerstest.


Doei.

973598D4-6A86-4DEE-AA5B-0D88E1925A0D.jpeg

12565A45-291C-48C0-89AC-740B63FA9668.jpeg
 
Hoe gaat het hier? :)
 
Hoe gaat het hier? :)
Ben volledig off gegaan eind november :o beetje tegen m’n zin maar m’n endo wou mij niet behandelen zou lang ik AAS gebruikte.

Had m’n zaad laten testen en dat was gewoon 0. Zat niets in. Ik weet wat ik ‘moet’ doen om die cijfers op te krikken maar wil dan wel HG spul waar ik zeker ben wat ik heb. De hmg is nogal prijzig op midlange termijn terwijl je niet zeker bent ben de kwaliteit. Helaas wou die dat niet voorschrijven.

Kracht is al bij al nog oké maar zitten nog in de beginfase natuurlijk. Fysiek is duidelijk wel verminderd. Minder spiermassa, meer vet, minder eetlust (maar gaat nog allemaal goed binnen). Gewicht ongeveer nog hetzelfde.

Train nu 4x per week fortitude Training stijl (vandaag mee gestart) + 3x20min cardio.

Voeding is 2,8k op rustdagen en 4,2k op trainingsdagen.
 
Gisteren endo gezien en opnieuw bloed laten testen. 7 weken off nu.

Het ziet er niet proper uit :o

Hematocriet/RBC/hemo wel op een all time low. Cholesterol zit op m’n ‘standaard’ profiel ondanks ik rode gist rijst gebruik. Mocht dit blijven dan kijk ik of ik eventueel een statine zal gebruiken.

Hormonen zijn uiteraard compleet bagger.
CE7F5CF2-A15F-497C-9A10-97A3CCBD65D7.jpeg

D48FA642-5910-43C2-9A9F-8A48772C02D6.jpeg

D651CF5D-8BA3-4B34-BA77-134C6A2DDEDD.jpeg
 
Ik snap het niet helemaal… waarvoor ben je precies onder behandeling van een endocrinoloog? Heb je een kinderwens?

Wel kut man, helemaal off gaan. Je zag er afgelopen najaar juist fucking goed uit.

RIP Mucci.
 
Ik snap het niet helemaal… waarvoor ben je precies onder behandeling van een endocrinoloog? Heb je een kinderwens?

Wel kut man, helemaal off gaan. Je zag er afgelopen najaar juist fucking goed uit.

RIP Mucci.
Zijn idd aan het proberen voor een mini Mucci. Als ik dit proces nog TRT gefixed krijg zou het wel mooi zijn:P

Vermoed dat ik obv deze bloedwaarden al hcg/hmg voorgeschreven zal krijgen. Eenmaal raak ga ik hoogstwaarschijnlijk terug on maar dan wel altijd met hcg erbij.

Het hele gebeuren is natuurlijk wel een domper voor m’n fysieke goals. Ben er nog nooit in geslaagd om na een succesvolle bulk een succesvolle cut te doen en vice versa. Dacht even dat het nu ging lukken maar nee :o fysiek is gegeven de omstandigheden nog oké-ish. Motivatie is nog goed. Libido is enkel dood.

Hoop eigenlijk dat het snel raak is. Op basis van m’n LH/FSH vermoed ik dat er rustig aan al wat zaad gemaakt wordt.

Mis wel de drive en pumps van een goeie dosis testosteron :(
 
Al die jaren dat je aan het blasten/cruisen was heb je dus nooit HCG gebruikt?

Voor je fysiek is het misschien zo slecht nog niet… Ik zou er niet gek van opkijken als je eenmaal terug on opeens een ziek grote stap vooruit maakt qua development… Ik weet dat heel het receptorengevoeligheid-verhaal door de wetenschap wordt ontkracht, maar ik geloof er wel in. Het enige wat ik in jouw geval zou proberen is om zoveel mogelijk kracht te behouden en niet te hoog in bodyfat te worden. De rest komt dan vanzelf weer wel.

Nou ja veel succes in ieder geval. Als het een zoontje wordt hoop ik dat je hem Spambod noemt. Of Vladimir.
 
Al die jaren dat je aan het blasten/cruisen was heb je dus nooit HCG gebruikt?
Nee nooit :o was niet slim natuurlijk.
Voor je fysiek is het misschien zo slecht nog niet… Ik zou er niet gek van opkijken als je eenmaal terug on opeens een ziek grote stap vooruit maakt qua development… Ik weet dat heel het receptorengevoeligheid-verhaal door de wetenschap wordt ontkracht, maar ik geloof er wel in. Het enige wat ik in jouw geval zou proberen is om zoveel mogelijk kracht te behouden en niet te hoog in bodyfat te worden. De rest komt dan vanzelf weer wel.
ik geloof er ook wel in, heb het al een aantal keren voor m’n ogen zien gebeuren.

Qua bf is het nog doenbaar, al komt er vet bij terwijl m’n gewicht hetzelfde blijft/licht zakt op hetzelfde aantal calorieën als voordien.

Mag al bij al niet klagen met m’n fysiek bij deze testosteron waarden :o was hier wel wat vochtig door de sushi.


00F71572-1BAA-4A2B-B9A5-05D11181A2FD.jpeg


Als het een zoontje wordt hoop ik dat je hem Spambod noemt. Of Vladimir.
Geen Dmitri?
 
Laatst bewerkt:
Nee nooit :o was niet slim natuurlijk.

ik geloof er ook wel in, heb het al een aantal keren voor m’n ogen zien gebeuren.

Qua bf is het nog doenbaar, al komt er vet bij terwijl m’n gewicht hetzelfde blijft/licht zakt op hetzelfde aantal calorieën als voordien.

Mag al bij al niet klagen met m’n fysiek bij deze testosteron waarden :o was hier wel wat vochtig door de sushi.

Bekijk bijlage 546066
Bekijk bijlage 546067


Geen Dmitri?
How shit, is toch nog hennig goed
 
How shit, is toch nog hennig goed
Het blijft degelijk maar niet meer wat het was helaas. Kreeg toch al wat vragen uit m’n omgeving of ik afgevallen was :o Ben eigenlijk niets afgevallen maar wel wat spier gewisseld met vet.
 
Testosteron nog altijd waardeloos. Moest van m’n endo 1500iu hcg e5d IM nemen. Dit zo’n 6 weken gedaan met dit als resultaat. Liet mij al weten dat ik dit moet blijven nemen + letrozole :o beetje vreemde aanpak vind maar goed. Misschien kom ik in de toekomst in aanmerking voor TRT maar dat gaat wel nog even duren. Mis het wel, beetje test in m’n lijf.

Eet nog steeds op maintenance, weinig zin om in een surplus te eten met zo’n testosteron waarden imo. Neem wel mk op trainingsdagen (3x per week) om zo veel mogelijk te behouden maar het gaat alsnog achteruit jammer genoeg.

2A728104-CF12-4A1E-AB4F-25F8F800CE94.jpeg

70959DFB-BA89-4A71-8C3B-4E86162867F9.jpeg
 
Nieuwe bloedtest gedaan.
LDL en non-HDL zijn goed gezakt, triglyceriden verdubbeld :o cholesterolprofiel is precies hetzelfde als toen ik on was. Vermoed al langer dat het profiel er hetzelfde uitzag voor ik met gear begon.

Testosteron nog steeds laag. 6maand+ nu al :o

Met de hcg gestopt omdat het uit de rekken gehaald is en de variant zou me een kleine 100euro per 5 dagen kosten.

Volgende week zit ik nog eens samen met m’n endo.

Neem nog steeds 3x per week 10mg mk op trainingsdagen. Denk er aan om op die dagen ‘s avonds metformine er bij te nemen.


F4A69DBC-A39A-4E01-824C-8982631AC731.jpeg

F27AE940-6C62-4536-BBC0-ACA25934C0EC.jpeg
 
Back
Naar boven