XXL Nutrition

hobbyist stelt zich voor.

Bezoekers in dit topic

deurty-hairy

Novice
Lid geworden
28 jan 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal.

Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben deurty-hairy .
34 jaar en vader van twee.
Ik kom uit regio Altena ( noord Brabant).

Mijn verhaal in het kort is.
Dat ik ongeveer 3 jaar geleden ben begonnen met afvallen en conditie, ben toen gaan fietsen / mountainbike.
Dit heb ik een redelijke tijd vol gehouden. Maar was in het verval geraken door het gezinsleven en een vrouw die in het weekend werkt.

Na een tijd werd ik me lijf en met name me menboobs echt zat dit was november 2017.
Ben toen met behulp van een app wat bw oefeningen gaan doen op de badcel vloer. Na een tijdje en op advies van een collega die samen met een bodybuilder heeft getraind heb ik in maart 2018 een set dumbells gekocht, en iets later een situp bankje, waar ik een bijna vlak bankje van kon maken met een kratbier op zijn zij eronder .
Ik trainde gemiddeld twee x in de week met elke training een spiergroep ( 1 borst 2 schouder 3 rug) .
In november 2018 heb ik een bankje met lat pulley en haltersteunen gekocht (zoon gorilla krachtstation ) .
Ik train nu 3x in de week en nog steeds via het zelfde schema, echter heb ik nu ook me armen en buikspieren toegevoegd, ik ben dan ook gemiddeld 1,20uur bezig.
Ondertussen ben ik wel iets afgevallen en in spier aangekomen dit ook omdat ik nooit sportief ben geweest.
Ik lees hier al een tijdje mee als gast en de zoek functie heb ik al veel gebruikt, toch hoop ik op het extra steuntje in de rug door de echte mannen en vrouwen van hier.

Vriendelijke groet Deurty-hairy.
 
Hierbij nog een foto collage van mij "verandering " het gaat nog niet zo hard als ik zelf wil maar ik blijf trainen.
Nummer 1 is van maart 2018, 2 van juli 2018 , 3 van november 2018 , 4 van februari 2019 ( dat moet uiteraard maart worden straks dan klopt de interval). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

inCollage_20190211_212610484.jpg
 
Back
Naar boven