MuscleMeat

hobby's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
wat zijn jullie hobby's naast het bb'en?:toilet: :beerbang: :whip :headbang: ikzelf speel wel eens een riedeltje op de gitaar(vette metalcore) en speel regelmatig een game op de ps2.
 
Vriendin, motor(rijden), pc

Boek lezen doe ik heeeeeel af en toe. Moet dan echt een boek zijn wat me boeit. Lees dus niet echt met regelmaat.
 
zwemmen,karpervissen,junkfood eten ;)
 
junkfood? Het idee alleen al...
Zwemmen mag wel een keertje.. de laatste keer dat ik gezwommen heb was 3 jaar geleden in Griekenland.

PS Bigtank, waar train je?
 
pc, auto en muziek
 
Originally posted by Scighera
junkfood? Het idee alleen al...
Zwemmen mag wel een keertje.. de laatste keer dat ik gezwommen heb was 3 jaar geleden in Griekenland.

PS Bigtank, waar train je?

ook bij physical sinds 2 weken nu jij ook zie ik zo
 
Kheb een heel lief vriendinneke :) Luister heel veel muziek en zit regelmatig met me maten en maatinnekes in een opgevoerde garage (hangplek zeg maar). Verder regelmatig stappen in de weekende.
 
- Fc Utrecht
- Techno luisteren, naar housepartys gaan en techno produceren
soms.
- Internetten/MSN/forums(fc utrecht, DBB.com en muziek-forums)

Verder lees ik voetbalbladen, kijk ik veel tv en ben ik geinteresseerd in hooliganisme :hedbang:
 
dutchbodybuilding.com, Autorijden, Motorrijden, Eten en slapen.
 
Originally posted by LeanderFCU
- Fc Utrecht
- Techno luisteren, naar housepartys gaan en techno produceren
soms.
- Internetten/MSN/forums(fc utrecht, DBB.com en muziek-forums)

Verder lees ik voetbalbladen, kijk ik veel tv en ben ik geinteresseerd in hooliganisme :hedbang:
vervang utrecht voor ajax en techno voor hardstyle en ik kan me er wel in vinden.;)

ben nu al tijdje gestopt met voetbal maar mis het wel op zaterdagmorgen lekker partijtje bikkelen met zn 11en.
 
trainen, eten en natuurlijk puzzelen... [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
trainen, avondles volgen, internetten, studeren, voetballen, blowen, lezen, muziek beluisteren, uitgaan, coïtus, filosoferen, naar festivals gaan in de zomer en vechten(maar ben daarmee gestopt)
 
-vrouwen
- kickboxen
- games

:thumbs:


gr rob
 
Back
Naar boven