Fitness Seller

Shocking News Hockey speler dodelijk geraakt door een puck!

Users who are viewing this thread

gns

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jan 2006
Lengte
1m78
Echt wel k*t dit, nog je eigen hobby dat je het leven kost, en dan nog wel zo'n prachtsport als icehockey...

So true... Als ik me niet vergis was jij een Sharks fan toch? om 18.00 tegen de red wings vandaag :D beloofd een mooie wedstrijd te worden :)

Nu Pittsburg Pinguins (jouw team toch benchnoob?) vs Tamba bay lightning, tof! :D

SPADE VI

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2008
Lengte
1m71
Massa
83kg
So true... Als ik me niet vergis was jij een Sharks fan toch? om 18.00 tegen de red wings vandaag :D beloofd een mooie wedstrijd te worden :)

Nu Pittsburg Pinguins (jouw team toch benchnoob?) vs Tamba bay lightning, tof! :D

Sweet en ja Sharks for ever :D

Maar ik kan die post niet ontvangen hier dus het blijft bij NHL op de playstation en internetuitslagen :)

BenchNoob

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jul 2011
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
  • Topic Starter Topic Starter

Jaaa Pittsburg is HET team! :D
Steeds zetten ze goede prestaties neer, en dan missen ze hun beste speler (beste speler van de wereld???) nog, Sidney Crosby!
Ik wil niet weten wat voor schade ze gaan aanrichten als die terug in de line-up is! :D

gns

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jan 2006
Lengte
1m78
Jaaa Pittsburg is HET team! :D
Steeds zetten ze goede prestaties neer, en dan missen ze hun beste speler (beste speler van de wereld???) nog, Sidney Crosby!
Ik wil niet weten wat voor schade ze gaan aanrichten als die terug in de line-up is! :D

Ohh.. dacht dat die vorige week alweer mee zou doen... Het was nog een twijfel geval maar niet dus :P..

Die gast is idd wel echt geniaal goed.

Yeahbuddy

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2007
Lengte
1m86
Massa
115kg
Vetpercentage
15%
Wat een harde sport! Het wordt tijd voor een pluchen puck.

gns

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jan 2006
Lengte
1m78
Hehe zondag kon de zoon van Ron Berteling ook een puck terug koppen :P die heeft de rest van de wedstrijd niet meer mee gedaan :D

Naar boven