Fitness Seller

Shocking News Hockey speler dodelijk geraakt door een puck!

Bezoekers in dit topic

Echt wel k*t dit, nog je eigen hobby dat je het leven kost, en dan nog wel zo'n prachtsport als icehockey...

So true... Als ik me niet vergis was jij een Sharks fan toch? om 18.00 tegen de red wings vandaag :D beloofd een mooie wedstrijd te worden :)

Nu Pittsburg Pinguins (jouw team toch benchnoob?) vs Tamba bay lightning, tof! :D
 
So true... Als ik me niet vergis was jij een Sharks fan toch? om 18.00 tegen de red wings vandaag :D beloofd een mooie wedstrijd te worden :)

Nu Pittsburg Pinguins (jouw team toch benchnoob?) vs Tamba bay lightning, tof! :D

Sweet en ja Sharks for ever :D

Maar ik kan die post niet ontvangen hier dus het blijft bij NHL op de playstation en internetuitslagen :)
 
So true... Als ik me niet vergis was jij een Sharks fan toch? om 18.00 tegen de red wings vandaag :D beloofd een mooie wedstrijd te worden :)

Nu Pittsburg Pinguins (jouw team toch benchnoob?) vs Tamba bay lightning, tof! :D
Jaaa Pittsburg is HET team! :D
Steeds zetten ze goede prestaties neer, en dan missen ze hun beste speler (beste speler van de wereld???) nog, Sidney Crosby!
Ik wil niet weten wat voor schade ze gaan aanrichten als die terug in de line-up is! :D
 
Jaaa Pittsburg is HET team! :D
Steeds zetten ze goede prestaties neer, en dan missen ze hun beste speler (beste speler van de wereld???) nog, Sidney Crosby!
Ik wil niet weten wat voor schade ze gaan aanrichten als die terug in de line-up is! :D

Ohh.. dacht dat die vorige week alweer mee zou doen... Het was nog een twijfel geval maar niet dus :P..

Die gast is idd wel echt geniaal goed.
 
Wat een harde sport! Het wordt tijd voor een pluchen puck.
 
Hehe zondag kon de zoon van Ron Berteling ook een puck terug koppen :P die heeft de rest van de wedstrijd niet meer mee gedaan :D
 
Back
Naar boven