AndroidHealthClinic

hoe 5000 i.u hcg/pregnyl verdelen over kuur

Bezoekers in dit topic

miniluis

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
122kg
Vetpercentage
23%
Hallo,

Me neef is bezig met een kuurtje test tren , ik post voor hem want hij heeft zelf geen account en om er een aan te maken moet je een g-mail account hebben en dat heeft hij niet dus doe ik het even.

hij wil hcg mee laten op 500 i.u p week. nu heeft hij een probleem want hij heeft ampullen gekregen van 5000 i.u p ampul, en aangezien de pregnyl maar 1 maand goed blijft in de koelkast na het mengen .kan die dalijk 3000 i.u weg knikkeren in de vuilnisbak en dat is toch zonden.

Nou was de vraag kan hij de helft van de 5000 i.u mengen of gaat de werking van het overgebleven pregnyl er dan af ?

Mvg glenn en michael

500iu per week is sowieso te weinig. Pak maar 2x 500iu per week.
Gevulde spuitjes kun je invriezen. Hier is genoeg over geschreven in de AAS sectie.

Bij voorkeur bacteriostatisch water zien te scoren, daarmee mengen, en de geprepareerde spuiten of vial invriezen. Hoe je het moet mixen en hoeveel je per keer moet toedienen kan je makkelijk zelf opzoeken, leer je meer van dan wanneer wij iets roepen en jij en je neef dat klakkeloos overnemen. En dat je neef al begonnen is met een kuur (ik mag toch hopen niet zijn eerste kuur) en nog niet gestart is met hCG zegt ook al genoeg..

Laatst bewerkt:
Man man man wat kost 5000iu hcg nou. Koop wat extra en doe niet zo moeilijk

Als het je even veel/meer kost dan een vial test is het misschien een slim plan van supplier over te stappen.

ik betaal aanzienlijk meer voor hcg dan voor een vial test.

daarintegen betaal ik wel weer weinig voor test :p

volgens mij ligt de prijs van hcg zo rond de 50 euro, op straat rond de 60.

• Like
Waarderingen: AdHoc
Als het je even veel/meer kost dan een vial test is het misschien een slim plan van supplier over te stappen.
Het kost me meer dan een vial. Tot nu toe heb ik het niet goedkoper kunnen vinden.
Ik heb het overigens over 5000iu HCG.

• Like
Waarderingen: AdHoc
ik betaal aanzienlijk meer voor hcg dan voor een vial test.

daarintegen betaal ik wel weer weinig voor test :p

volgens mij ligt de prijs van hcg zo rond de 50 euro, op straat rond de 60.

Als ik dat zou moeten betalen was ik echt nooit aan een blast/cruise begonnen :o

Het kost me meer dan een vial. Tot nu toe heb ik het niet goedkoper kunnen vinden.
Ik heb het overigens over 5000iu HCG.

Over die hoeveelheid heb ik het ook ja.

Als je veel meer betaalt dan een kratje heineken dan moet je eens op zoek gaan naar een andere dealer

Bevalt je kratje heineken prijs hCG ook? Ik kan ze ook voor die prijs krijgen maar ben er om de een of andere reden sceptisch over.

Haha nou indd. 60 euro voor 5000iu hcg :hamer:

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Bevalt je kratje heineken prijs hCG ook? Ik kan ze ook voor die prijs krijgen maar ben er om de een of andere reden sceptisch over.

Dit is gewoon HG... fabrikant uit Oss zeg maar

hm, nouja ik kan er de rest voor ongeveer de helft van straatprijs krijgen dus neem dit maar voor lief dan.

Dat is dus geen grapje. Zoek eens op wat een kratje bier kost en trek je conclusie.

• Like
Waarderingen: KaLe

Nope ;)
Komt bepaalde code op.
Net als bv B3 .Is een code die aangeeft dat als de persoon deze medicatie
(valium antidepressiva medicatie tegen stemmingswisselingen) niet krijgt hij
gevaarlijk wordt voor omgeving etc.

Terug
Naar boven