MuscleMeat

hoe 5000 i.u hcg/pregnyl verdelen over kuur

Bezoekers in dit topic

Jij wordt gevaarlijk als je geen nolva/hcg krijgt? Lijkt me eerder dat je dan juist tam wordt :o

Nope ;)
Komt bepaalde code op.
Net als bv B3 .Is een code die aangeeft dat als de persoon deze medicatie
(valium antidepressiva medicatie tegen stemmingswisselingen) niet krijgt hij
gevaarlijk wordt voor omgeving etc.
Dus ik moet gewoon schuimbekkend de praktijk van de huisarts binnen lopen en roepen dat ik nu aas moet hebben omdat ik anders gevaarlijk word? :D

Dus ik moet gewoon schuimbekkend de praktijk van de huisarts binnen lopen en roepen dat ik nu aas moet hebben omdat ik anders gevaarlijk word? :D

Nee.
Ik heb gewoon een hele fijne arts en die het zelf allemaal heel erg interessant vindt.
dat geluk heb ik, dus elk trucje dat hij kan/mag gebruiken...........
Schrijft me alleen geen aas voor omdat ie jaren geleden daar wel is voor op ze vingers is getikt.
daarbij komt ook dat hij liever weet wat ik doe,dan zomaar wat ga doen

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Jij wordt gevaarlijk als je geen nolva/hcg krijgt? Lijkt me eerder dat je dan juist tam wordt :o

Nee ik probeerde iets uit te leggen, goed lezen... ;)

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

:haha::haha::haha:
Geniaal

Niet zo geniaal, aangezien me post niet goed gelezen of begrepen werd

Nee.
Ik heb gewoon een hele fijne arts en die het zelf allemaal heel erg interessant vindt.
dat geluk heb ik, dus elk trucje dat hij kan/mag gebruiken...........
Schrijft me alleen geen aas voor omdat ie jaren geleden daar wel is voor op ze vingers is getikt.
daarbij komt ook dat hij liever weet wat ik doe,dan zomaar wat ga doen

Yeah right... volgensmij kruipt er wat van je imaginary AAS naar je bolle kop toe :o

het is me neef zijn 4de kuur maar pas 1ste x hcg

hij betaald zelf 32.50 voor 3x 5000 i.u ,

wij dachten mis als we er de helft uit halen en dat ergens anders in doen en dan bij de halft die nog in de doorgebroken ampul zit 1ml bac water te doen ,maar jullie zeggen dus gewoon in een keer aanmaken en dan in spuitjes trekken wat je nodig hebt en dan in de vriezer gooien ?

Bij 5000 iu doe ik bac. water dan in de vriezer als ik dan wat nodig heb haal ik het eruit trek het in insuline spuit en doe de rest weer terug in de vriezer..

Yeah right... volgensmij kruipt er wat van je imaginary AAS naar je bolle kop toe :o

Pffff vermoeiend.Geef me 1 reden waarom ik daar over zou liegen?
En bolle kop, ken ik jou?
Of moet ik even me naam en arts wegstrepen en foto posten? ;)
Schaakmat

Pffff vermoeiend.Geef me 1 reden waarom ik daar over zou liegen?
En bolle kop, ken ik jou?
Of moet ik even me naam en arts wegstrepen en foto posten? ;)
Schaakmat

Post maar is een foto .

Je heb wel sterke verhalen zeg.....vroeger veel gepest?

Post maar is een foto .

Je heb wel sterke verhalen zeg.....vroeger veel gepest?

Haha ??? serious ????
Maar prima maak vanavond wel foto.
En sterke verhalen?Ik zie er niks bijzonders in.
Ik heb gewoon geluk,dat besef ik ook wel.
Ben gewoon blij met een arts waar ik open kaart kan spelen.
Eigenlijk zou iedereen dat moeten kunnen!

Vergeet niet een papiertje met ''DBB'' erop geschreven en een lepel, anders geloven ze je niet ;)

Bevriest hCG niet? Als dat wel het geval is, hoelang duurt t ontdooien bij jou dan? En elke keer vriezen en ontdooien lijkt me ook niet goed?

Ik vries alles in . Gewoon met steriel water. Uurtje vantevoren eruit halen hatseee!

Ballen krimpen nooit meer dus het zal wel werken

Terug
Naar boven