XXL Nutrition

Hoe aanmelden voor bikini fitness? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ladybug

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2013
Berichten
382
Waardering
36
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Hoi allemaal.

Ik wil mij over een paar maandjes aanmelden voor bikini fitness.
Dit moet ruim van te voren zeker?
Waar kan ik mij aanmelden?

Ik ben nu momenteel nog bezig met cutten en zit op 24% vp, ik weet het: veelste hoog voor bikini fitness.
Vandaar dat ik ook bedoel over een paar maandjes..
maar ik wil alvast goed voorbereid zijn,
zodat ik ook qua motivatie weet waar ik naar toe werk.

Alvast bedankt!
 
Hier aanmelden d.m.v. fotos (in bikini uiteraard) te uploaden.
 
Hier aanmelden d.m.v. fotos (in bikini uiteraard) te uploaden.

****ing whiteknight, doe eens normaal man.

hoeft niet persé in bikini, mag ook gewoon in een poseerslip.




























:trollface:
 
Denk dat je beter eerst op je zelf moet gaan focussen en dingen leren te verwerken ipv competief te gaan worden , afgaand van je topics , no offense.
 
Ik neem aan dat je wedstrijden bedoeld?
Je kan je aanmelden bij de wedstrijd die je wilt doen.
 
Wat John zegt-
Je traint nog niet zo heel lang toch?

Misschien qua mindsetting beter om eerst voor jezelf het proberen vol te houden en gemotiveerd te blijven dan jezelf (en anderen) een belofte op te leggen om mee te doen aan een wedstrijd.


Na nog geen jaartje serieus trainen/eten zag ik mijzelf ook al op het podium staan omdat ik me wilde bewijzen. Eerlijk gezegd niet zo zeer voor mijzelf maar meer voor anderen,Wordt je echt alleen maar gestresst en negatief van omdat je snel verbetering wilt zien, en het liefs meteen.

Ga gewoon lekker een paar jaartjes trainen, des te meer dat je zult shinen op het podium later (lees spierdefinitie)
Want je wilt liever ook geen laatste worden. En als dat gebeurt,dan weet je in ieder geval dat je je keiharde best hebt gedaan voor een lange tijd en niet halsoverkop je in een wedstrijd geperst hebt waar je heel ongelukkig naast een aantal keihard flinke gespierde dames staat en je je niet goed genoeg voelt, terwijl je er vast geweldig uit zult zien voor een ieder ander, maar niet volgens jouw idee.

Maar wat ik zeg is natuurlijk alleen maar mijn mening. Als je het toch gaat doen, veel succes en you go girl.
 
Welke wedstrijd wil je meedoen? Daar moet je je bij aanmelden, maar je moet je ook bij een bond aanmelden en daar contributie voor betalen. En heb je begeleiding of ga je het allemaal zelf doen?
 
Back
Naar boven