AndroidHealthClinic

Hoe (be)spaar jij? Of waar bespaar je op?

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
ik eigenlijk niet speciaal,buiten dan de gewone dingen,overdag geen lichten doen branden,spaarlampen in huis,geen onnodig water laten lopen,en grote verpakkingen zijn ook meestal goedkoper bv in de makro,10kg kippefilet is goedkoper dan dat je per kg koopt. zo de normale dingen,ook op m'n autoverzekering bespaar ik,die staat op naam van m'n moeder,hoe gaan jullie te werk om je centen dicht bij jou te houden?
 
boodschappen (kip, pasta's, kwark, rijst, noten etc) kopen en betalen met de pinpas van een van mijn ouders..

enige puntje is dan dat ik ook spullen voor hun mee moet nemen, maar dat uurtje boodschappen doen scheelt dan wel een hoop geld
 
Geen dingen kopen die ik niet nodig heb.
Als ik het wel nodig heb goed kijken naar prijs/prestatie.
En "shopping around" als ik weet WAT ik precies wil hebben.
 
Ik vind het niet erg om bijv de Bob te zijn als we gaan stappen, dan bespaar je ook zo 50eu.

Verder heb ik geen auto en fiets ik naar mn werk en school.
 
Waarom besparen? Gewoon niet onnodig uitgeven is wat ik al jaren doe.
 
vrouw en kinderen voor de deur zetten ;) :thumb: dat is pas sparen
 
vrouw en kinderen voor de deur zetten ;) :thumb: dat is pas sparen

:roflol:

Gewoon een beetje vergelijken wat je koopt ... bv rum van de Lidl is net zo lekker bij cola als bacardi :p
 
:roflol:

Gewoon een beetje vergelijken wat je koopt ... bv rum van de Lidl is net zo lekker bij cola als bacardi :p

:roflol:

Alleen Cote 'D Or kopen als het in de aanbieding is ;)
 
Waarom besparen? Gewoon niet onnodig uitgeven is wat ik al jaren doe.

+1 .....althans dat zou ik MOETEN doen. :D
Wat ik wel doe is douchen op de gym,scheelt toch heel water en gas per jaar.
 
ik douche gewoon niet!
 
Geen onnodige dingen kopen als het niet nodig is.
Thuis niet onnodig lampen laten branden, niet de verwarming onnodig hoog zetten en savonds voor het slapen naar 15 granden trug draaien (aan staat hij op 20 granden)
Verder niet de plee onnodig ver soor soepen na het zeiken (alsf indrukken dus of een beste steen erin leggen) geen auto rijden en de fiets pakken tot 10km uit de buurt
 
Geen onnodige dingen kopen als het niet nodig is.
Thuis niet onnodig lampen laten branden, niet de verwarming onnodig hoog zetten en savonds voor het slapen naar 15 granden trug draaien (aan staat hij op 20 granden)
Verder niet de plee onnodig ver soor soepen na het zeiken (alsf indrukken dus of een beste steen erin leggen) geen auto rijden en de fiets pakken tot 10km uit de buurt

luppie strikes again:roflol::roflol::roflol:

ot: ik bespaar niet
 
niet. Maar ik geef gewoon niets uit aan onnodige zaken. heb een laptop van 4jaar oud en een gsm van van 5jaar oud (samsung e720) bijvoorbeeld, die doen het gewoon nog dus koop ik gewoon geen nieuwe. Rij verder veel met de fiets, scheelt ook wel wat op vervoer. Bespaar je imo meer mee dan opletten hoeveel velletjes wc-papier je gebruikt. :rolleyes:
 
Ik bespaar niet bewust op zaken. Wel zorg ik goed voor de spullen die ik heb en dat geeft doorgaans op langere termijn wel besparing.
 
bespaar nergens op, gewoon geen onnodige uitgaven doen.
 
Geen onnodige dingen kopen als het niet nodig is.
Thuis niet onnodig lampen laten branden, niet de verwarming onnodig hoog zetten en savonds voor het slapen naar 15 granden trug draaien (aan staat hij op 20 granden)
Verder niet de plee onnodig ver soor soepen na het zeiken (alsf indrukken dus of een beste steen erin leggen) geen auto rijden en de fiets pakken tot 10km uit de buurt

Mozes wat een zin, wie kan deze vertalen?

Ot: Niet, zoveel geef ik al niet uit.
 
niet besparen, is slecht voor de economie...cheap ass mofos!
 
Mozes wat een zin, wie kan deze vertalen?

Ot: Niet, zoveel geef ik al niet uit.

:D
Neit de plee na het zeiken helemall door spoelen, gewoon de knop half indriukken of een steen in de bak leggen zodat er minder water in komt te staan lol
 
Mozes wat een zin, wie kan deze vertalen?

Ot: Niet, zoveel geef ik al niet uit.

Gewoon stoppen met lezen als je luppie ziet staan.
 
Nergens op eigenlijk.
Of wacht, scheermesjes.. ik doe echt ****ing lang met die mach3's, scheer me nu nog met een mesje van een half jaar geleden.:o
 
Back
Naar boven