XXL Nutrition

Hoe bedoel je sommige mensen denken niet na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Vanmiddag bij rug reverse grip pull down gedaan met een smal stangetje.

Ben ik klaar komt er iemand naar me toe (ik kon hem niet) me de vraag of hij erbij kon, dus ik zeg ga je gang.

Haalt jij het kleine stangetje eraf en vervangt deze voor de grootste (zwaarste) stang die we hebben liggen en gaat ook reverse grip pull down doen.

Nu is het eigenlijk tegen m'n gewoonte in, mar ik vraag aan hem waarom hij die groote stang neemt, gewoon nieuwsgierigheid.

Zegt hij dat hij met die grote stang wat meer gewicht/reps aankan.

Zeg ik tegen hem, is niet zo vreemd, die grote stang weegt zo'n 6-7kg zwaarder als die kleine waardoor je dus een andere balans krijgt. je heb aan de ene kant wel meer gewicht, maar aan de andere kan meer tegengewicht.

Zittie me aan te kijken oftie water ziet branden ! ! ! ! !

Ben ik maar verder gegaan met m'n eigen training
 
LOL, wat een mafkees. :D
 
Lol wat een dumbass! :o :roflol:
 
Whoeahaha, geweldig!
 
whahaha, ja das een goede. dat heet "sportschoolkennis" :cool:
 
Ach jah, nadenken is ook wel een hele opgave voor sommigen.
 
Ik doe hem ook altijd met de grote stang, maar als reden heb ik dat

1) hij er meestal al op zit (lui)
2) het een hele lekkere stang is, omkleed met zachte kunststof voor een goede grip.
3) de kromming omhoog loopt inplaats van omlaag zoals met het kleine stangetje dat bij de pulldown ligt. (veel beter voor mijn polsen).

misschien dat ik hem eens met een klein recht stangetje moet proberen, ik zit tenslotte al met de full stack te werken af en toe, geeft net weer een beetje meer progressie.
 
Toen hij er thuis later over na ging denken begreep hij het wel denk ik. (hoop ik ) :D
 
wazzup zei:
Ik doe hem ook altijd met de grote stang, maar als reden heb ik dat

1) hij er meestal al op zit (lui)
2) het een hele lekkere stang is, omkleed met zachte kunststof voor een goede grip.
3) de kromming omhoog loopt inplaats van omlaag zoals met het kleine stangetje dat bij de pulldown ligt. (veel beter voor mijn polsen).

misschien dat ik hem eens met een klein recht stangetje moet proberen, ik zit tenslotte al met de full stack te werken af en toe, geeft net weer een beetje meer progressie.

Ga dan gewoon met je lichaamsgewicht plus eventueel een verzwaring werken aan een rek.
 
3XL zei:
Vanmiddag bij rug reverse grip pull down gedaan met een smal stangetje.

Ben ik klaar komt er iemand naar me toe (ik kon hem niet) me de vraag of hij erbij kon, dus ik zeg ga je gang.

Haalt jij het kleine stangetje eraf en vervangt deze voor de grootste (zwaarste) stang die we hebben liggen en gaat ook reverse grip pull down doen.

Nu is het eigenlijk tegen m'n gewoonte in, mar ik vraag aan hem waarom hij die groote stang neemt, gewoon nieuwsgierigheid.

Zegt hij dat hij met die grote stang wat meer gewicht/reps aankan.

Zeg ik tegen hem, is niet zo vreemd, die grote stang weegt zo'n 6-7kg zwaarder als die kleine waardoor je dus een andere balans krijgt. je heb aan de ene kant wel meer gewicht, maar aan de andere kan meer tegengewicht.

Zittie me aan te kijken oftie water ziet branden ! ! ! ! !

Ben ik maar verder gegaan met m'n eigen training

:roflol:
 
Ok, en nu eerlijk, wie pakt er wel eens express een zwaardere stang om 'zwaarder' te trainen? :D


/me meld. :o
 
Bij ons is er maar een stang en ik heb geen flauw benul wat die weegt.
 
Azrael zei:
Ga dan gewoon met je lichaamsgewicht plus eventueel een verzwaring werken aan een rek.

Dan moet ik eerst een dipping-belt hebben, want een haltertje tussen mijn benen houden lijkt me maar niks.

Ik heb het trouwens net met zo'n driehoekje geprobeerd (handpalmen naar elkaar toe gedraaid dus), maar dan kan ik mijn armen niet helemaal strekken, want dan rust het gewicht alweer op de rubbers...
 
wazzup zei:
Dan moet ik eerst een dipping-belt hebben, want een haltertje tussen mijn benen houden lijkt me maar niks.

Ik heb het trouwens net met zo'n driehoekje geprobeerd (handpalmen naar elkaar toe gedraaid dus), maar dan kan ik mijn armen niet helemaal strekken, want dan rust het gewicht alweer op de rubbers...

FF offtopic, maar gebruik een riem, doe hem om je middel en stop er een dumbbell tussen. Ziet er niet uit, maar werkt wel.
 
MrJ zei:
Ok, en nu eerlijk, wie pakt er wel eens express een zwaardere stang om 'zwaarder' te trainen? :D


* MrJ meld. :o
Nope dat niet, maar de reacties hier vind ik wel sterk eigenlijk.
Net alsof iedereen hier zo zou gereageerd hebben, don't think so! 100% zeker dat er bij zijn die nu denken "ow shit dat heb ik ook wel eens voor gehad in een vorig leven" en toch die jongen uitlachen voor n00b, bad guys! ;)
 
ik doe dat ook altijd, anders ben je niet hardcore!! :D
 
Back
Naar boven